6 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees even mee, wil ook vast voedsel gaan uitbouwen, mijn dochter krijgt verder borstvoeding. Wat voor chipje geef je je dochter?

4 jaar geleden

Zou eerst bij die fles van 11 uur brood gaan geven. Op het begin daarnaast die 180 aanbieden( op het begin eten ze nog niet goed brood) en zodra ie goed brood eten de fles 120-150 doen( ligt aan je kindje ) en uiteindelijk gaat die fles van 19 uur eraf. Mijn zoontje gaf dit zelf aan door 3 dagen aan een stuk die fles er volledig uit te spugen😅 toen die fles vervangen door een bakje yoghurt voor het slapen. Nu eten we rond half 5- half 6 en krijgt ie rond half 7 ongeveer nog een bakje yoghurt voor het slapen gaan.ik durf niet te zeggen wanneer ze genoeg hebben aan 3 flessen maar anders kun je proberen om die fles van 7 te vervangen voor een bakje yoghurt

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Zou eerst bij die fles van 11 uur brood gaan geven. Op het begin daarnaast ...
En dan kijken hoe het gaat. Hier krijgt hij ongevee 200ml yoghurt

4 jaar geleden

Je kan ook gewoon die fles van 15 uur weg doen. Net wat je fijner vind

4 jaar geleden

Reactie op SueVK

Ik lees even mee, wil ook vast voedsel gaan uitbouwen, mijn dochter krijgt ...
Geen idee hoe het heet het is van die mais chips die Smelten meteen in de mond

4 jaar geleden

Ons CB zei: kijk welke fles je kind het minst graag drinkt en laat die weg. Ik zou je kind volgen. Mijn zoon is bijna 6 maanden, krijgt nog 4 flessen omdat hij daar behoefte aan heeft. Ik zou sws nooit brood aanbieden en dan gelijk de fles weglaten.