14 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben precies dit bedje! Heel fijn! Hier gaat het eigenlijk helemaal goed vanaf begin. Hij slaapt op zijn eigen kussen en onder zijn dekbed.. Hij komt zijn bed zelf alleen niet uit omdat hij bang is voor het donker en alle monsters in zijn kamer haha. Hopelijk kan hij hier nog lang van genieten😄

3 jaar geleden

Mooi bedje! Welke is dit? Wij willen hetzelfde gaan doen 😁

3 jaar geleden

Hier is ze iets voor haar tweede verjaardag overgegaan op het grote bed. Het slapen gaat in principe goed, ze slaapt alleen wel stukken later doordat ze blijft spelen 🫣

3 jaar geleden

Reactie op XDaanX

Wij hebben precies dit bedje! Heel fijn! Hier gaat het eigenlijk helemaal g ...
Ahh dankjewel voor je reactie! En wat tof dat je precies hetzelfde bedje hebt. Sliep jouw zoontje al onder een dekbedje in zijn ledikantje? Vraag me af of dit qua wennen slim is. Niet alleen qua wennen overigens die boevenkop ritst sinds 1,5 week haar slaapzak steeds open. 😂

3 jaar geleden

Reactie op Bloesem

Hier is ze iets voor haar tweede verjaardag overgegaan op het grote bed. He ...
Haha ja daar ben ik ook een beetje bang voor. Wij moeten haar kamer ook nog wel echt even helemaal kindervingertjesproof maken. Gelukkig kan haar kast bijvoorbeeld op slot. Aan de andere kant lijkt het me ook zo fijn voor haar dat ze die vrijheid krijgt en stiekem haar kamertje zonder toeziend oog kan ontdekken en haar eigen plekje kan maken. Binnen de perken natuurlijk. 😉😬💗

3 jaar geleden

Reactie op Xaxa

Deze is van Etsy, een verkoper dieren goed scoort. Volgens mij mag ik geen link posten? Maar ze heet Madrelekids! Bedje kost € 440,- helaas met € 120,- verzendkosten. Maar nog steeds een betere prijs dan ik ergens anders heb kunnen vinden. Hoe oud is jouw kindje nu?

3 jaar geleden

Reactie op Krullevaar87

Deze is van Etsy, een verkoper dieren goed scoort. Volgens mij mag ik geen ...
*die erg

3 jaar geleden

Reactie op Krullevaar87

Ahh dankjewel voor je reactie! En wat tof dat je precies hetzelfde bedje he ...
Wij doen daarom de slaapzak binnenstebuiten aan. Misschien scheelt dat bij jullie ook 😉

3 jaar geleden

Reactie op Krullevaar87

Deze is van Etsy, een verkoper dieren goed scoort. Volgens mij mag ik geen ...
Thanks! Ik heb nog nooit via etsy besteld, vind dat toch een beetje 'spannend'. Wij zijn voor de ikea kura hack aan het kijken. Onze dochter wordt deze zomer 2 😊 Hoe oud is jullie dochter? Die van ons rits inderdaad ook dr slaapzak open, ookal heeft ze hem achterste voren aan 🙈

3 jaar geleden

Reactie op N1007

Wij doen daarom de slaapzak binnenstebuiten aan. Misschien scheelt dat bij ...
Oh wat slim! Kijk daar is zo’n forum ook goed voor; mom hacks. Ik zat vanavond nog te denken. Hoe gaan we dit oplossen. 😘😘

3 jaar geleden

Reactie op Xaxa

Thanks! Ik heb nog nooit via etsy besteld, vind dat toch een beetje 'spanne ...
Hee! Ja dit bedje ken ik ook maar is helaas alleen verkrijgbaar in 1 maat. Ik wil juist een 120x200. Gat in de markt als Ikea ze zou gaan produceren. En voor wss heeeel wat minder geld. 😅 Onze dochter wordt ook in de zomer 2, augustus. Slimme meiden zijn het!

3 jaar geleden

Reactie op Xaxa

Ja via Etsy inderdaad. https://www.etsy.com/nl/listing/1415812366/toddler-bed-house-floor-bed-cabin-bed We hebben veel gezocht maar deze kwam voor ons beste naar voren in prijs-kwaliteit. Wij hebben ook maat 120x200.

3 jaar geleden

Mag ik vragen waarom de meeste voor 120×200 kiezen? Is dat zodat je er zelf nog bij kunt liggen eventueel?

3 jaar geleden

Mag ik vragen waarom de meeste voor 120×200 kiezen? Is dat zodat je er zel ...
Ik kies er om verschillende redenen voor. Inderdaad zodat ik er naast kan kruipen maar ook praktisch, hier kan ze nog jaren in slapen. En ik denk dat ze het ook erg fijn vindt om zoveel ruimte te hebben. 😘