11 Reacties

één jaar geleden

Ik denk dat het wel standhoudt, maar of het comfortabel is weet ik niet 🙈 Ik zou gewoon je kolf meenemen voor de zekerheid. Ik had van de week voor het eerst in 15 maanden 24u geen kind aan de borst (sochtends wel, savonds niet door werk en ze sliep een keer door), en dat merkte ik wel de volgende ochtend🙈

één jaar geleden

Ik zou voor de zekerheid een (hand) kolf meenemen. Je productie overleeft het wel maar je kunt er misschien zelf last van krijgen. Verschilt per vrouw.

één jaar geleden

Reactie op Oumivantwee

Ik zou voor de zekerheid een (hand) kolf meenemen. Je productie overleeft h ...
Dit!

één jaar geleden

Ik ben een lang weekend weg geweest toen onze oudste net 2 was. Had geen kolf bij mij en ging goed (was met het vliegtuig en alleen handbagage). Ik heb er geen last van gehad, los van dat je natuurlijk wel merkt dat ze groeien/voller worden. Maar als je de mogelijkheid hebt om een kolf mee te nemen, zou ik het voor de zekerheid wel doen :)

één jaar geleden

Hier 14 maanden borstvoeding maar hier zou het niet kunnen omdat mijn borsten vreselijk zouden gaan lekken.

één jaar geleden

Ik ben een keer een nachtje weggeweest toen zoontje 16 maanden was! Toen heb ik wel gekolft, maar 1x ipv 2x. Een beetje voor de gemoedsrust. Dit hield ik prima vol overigens! Zou voor de zekerheid gewoon minimaal 1x per 24 uur kolven. Ik geef nu 10 maanden bv en was gisteren mijn kolf vergeten naar werk, ging de hele dag prima 😂 was ook voor het eerst dat ik geen stuwing had! Bijzonder dat het zo stabiliseert!

één jaar geleden

Mijn zoontje drinkt nog wat vaker als hij thuis is, maar als hij weg is, ook twee keer per dag bij mij en dan kolf ik niet. Toen ik laatst door omstandigheden 12+ uur niet "geleegd" was, was het erg ongemakkelijk/licht pijnlijk. Ik zou hem dus zêker meenemen, better safe than sorry. Of anders met je hand eventuele druk eraf kolven.

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Mijn zoontje drinkt nog wat vaker als hij thuis is, maar als hij weg is, oo ...
Ik kon niet gaan slapen zonder te kolven toen, was echt ongemakkelijk.

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal voor de zekerheid maar een kolf meenemen

één jaar geleden

Ik zou wel gaan kolven.

10 maanden geleden

Mijn dochter is 27 maanden oud en laatst 4 dagen weggeweest, zonder problemen! Maar daar zit natuurlijk wel 10 maanden verschil in 🙏🏼