11 Reacties

2 dagen geleden

De ijskar van vtech is hier bij beide kids een hit geweest, is echt heel leuk! Andere geen ervaring mee.
Ik ben zelf niet fan van plastic, maar onze kids zijn gek op die van VTech! Zelfs die van 4 jaar speelt er nog dagelijks mee!

2 dagen geleden

Ik zou de ijscowagen doen. Deze is met geluid. Mijn zoontje van 3 speelt er ook nog steeds. Als je er een kaartje met een bestelling in doet, dan hoor je wat je moet maken. En jonge kindjes kun je helpen met naar het plaatje te kijken. Met tellen en kleuren herkennen heeft de ijscowagen hem ook erg geholpen 馃榿

2 dagen geleden

Wij hebben die van Melissa en Dough maar ik heb later toch een ijskar van de Lidl gehaald. Wel hout want ik wilde geen plastic. Ze gebruikt het beide maar het wagentje is wel echt een hit

2 dagen geleden

Wij zijn anti-plastic in huis. Proberen zoveel mogelijk van natuurlijke producten aan te schaffen, zover dat kan. Welke bij ons een hit is, is deze: https://nl.costway.com/ijswagen-voor-kinderen-ijsstandaard-voor-peuters-automaat-en-speelgoed-display-scherm-en-scanner-15-stuks-voedsel-wielen.html?piid=12553&ff=6&fp=12553&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gad_campaignid=20973418782&gbraid=0AAAAAo7suble6gyapZJgswen5GFdcMzAG&gclid=Cj0KCQiAp-zLBhDkARIsABcYc6to_xoFVzuZeyqRynltyxZGCfvcZovyf-hb7cNDoAOv7Leot-HJlhEaAq9EEALw_wcB Nu afgeprijsd, zie ik. Wij hebben van die Lidl houten taartjes en houten keukenatributen erbij aangeschaft. En hebben deze naast een houten keukentje staan. Dan doet ze of ze de taartjes in het keukentje bereid en 'verkoopt' ze in haar wagentje. Heel leuk. P.S. pas op met die houten schepijsjes! Daar zitten kleine magneetjes in en in mijn ervaring laten die heel makkelijk los. De klittebandversie heeft onze voorkeur.

2 dagen geleden

Wij hebben de ijscokar gehad voor mijn dochter 7 jaar geleden en daar heeft ze echt jaren mee gespeeld. Heel erg leuk 馃槉

2 dagen geleden

Wij hebben geen speelgoed met licht of geluid, met uitzondering van deze ijscokar en een duplo trein. Er word vrijwel dagelijks met de kar gespeeld, ook met verjaardagen door oudere kindjes. Echt een enorme aanrader!

2 dagen geleden

VTech Ijscowagen (via Marktplaats gescoord) superleuk!!

2 dagen geleden

De Vtech ijscokar is hier al jaren een hit. Onze dochter kreeg die toen ze 2 was, nu is ze 4 en speelt ze er nog steeds mee. Ook als andere kindjes komen spelen is vaak het eerste waar ze mee willen spelen de ijscokar.

2 dagen geleden

Dank dames voor alle reacties! 馃槉 Ik ben er wel uit, Vtech it is 馃榿

2 dagen geleden

Wij hebben die van Melissa&Doug en daar wordt door de 1-jarige en de 3-jarige veel mee gespeeld. Ik weiger VTech in huis te halen dus ik kan niet vergelijken.