19 Reacties

7 maanden geleden

Wij hebben 120x150, ik denk dat 140x200 echt veel te groot is. Ben bang dat je die ook niet handig onder het matras krijgt… Bij de Wehkamp hebben ze ook veel keuze in dekbedovertrekken en ik vind die van H&M home ook heel leuk.

7 maanden geleden

Wij zijn wel direct voor een 140*200 gegaan. Ik heb nooit problemen ervaren, nu zoon over is naar een groter bed vind ik het ook praktisch dat ik niet opnieuw dekbedovertrekken hoef te kopen. Hij heeft uiteindelijk maar twee jaar in zijn peuterbed geslapen.

7 maanden geleden

Wij hebben dit formaat ook en hebben 120x150.

7 maanden geleden

150x120 en die vind ik al best groot. Regelmatig ligt dekbed helemaal over haar hoofd. In de ochtend schuift ze m gemakkelijk naar achteren om nog even in bed te spelen met knuffels. Op verjaardag dekbedovertrek gevraagd, Petit Amelie heeft leuke vind ik.

7 maanden geleden

Wij hebben ook 150x120 en dat is inderdaad al aan de grote kant. Ik vind hem al heel breed en onze dochter kan zich er echt helemaal onder begraven als ze wil. Dekbedovertrekken heb ik bij de wehkamp gekocht. Daar hebben ze veel keuze.

7 maanden geleden

120x150 hier. Echt groot zat. Wehkamp heeft heel leuke!

7 maanden geleden

Bedankt allemaal! We gaan dan toch maar voor de 120x150! Nu nog leuke overtrekken zoeken haha.

7 maanden geleden

Reactie op Alijn

Wij hebben 120x150, ik denk dat 140x200 echt veel te groot is. Ben bang dat ...
Bedankt voor je reactie! Ik zag bij H&M inderdaad leuke! Maar helaas niet in 120x150 😔

7 maanden geleden

Wij deden een normale 1 persoons, dus 140x200 en dan beide kanten lekker instoppen

7 maanden geleden

Wij hebben 120x150. Niet te groot en daardoor ook makkelijker te wassen , afhankelijk van de grootte van je wasmachine ;) Wehkamp heeft NOUS kids overtrekken, daar zijn wij fan van!

7 maanden geleden

Wij hebben een 140x200 dekbed gekocht, voor beide peuters. Je moet inderdaad een gedeelte onder het bed wegwerken wat soms onhandig is, maar de peuter zelf merkt er niks van. Vind het jammer om voor zo’n ‘korte’ periode een extra dekbed te moeten halen😊

7 maanden geleden

Reactie op xNijntje

Bedankt allemaal! We gaan dan toch maar voor de 120x150! Nu nog leuke over ...
Ik was heel blij met die van Witlof for kids. Hebben een elastiek om het dekbed om het matras te doen bij het voeteneind. Zijn wel wat duurder, geloof ik.

7 maanden geleden

Wij hebben leuke dekbedovertrekken bij Wehkamp gevonden! En goede prijzen ook, was toen korting. Wij hebben een 140x200 bed, zodat t lang mee gaat, maar wel een 150x120 dekbed, omdat ik zo'n groot dekbed een beetje too much vond voor zo'n kleintje nog.

7 maanden geleden

Ja NOUS kids van wehkamp! Helemaal fan en bijna jaloers dat ik niet in dat heerlijke bedje met mooi overtrek pas

7 maanden geleden

Reactie op Mamma-van-H

Ik was heel blij met die van Witlof for kids. Hebben een elastiek om het de ...
Zien er heel handig uit inderdaad!

7 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Heb inmiddels 1 van NOUS besteld bij Wehkamp en alvast 1 bij de hema gehaald 💪 nu moet het bed nog binnenkomen 🙈 ik ben benieuwd.. vind het stiekem ook wel een beetje spannend, de overgang naar een groot bed haha

7 maanden geleden

Reactie op xNijntje

Bedankt allemaal! We gaan dan toch maar voor de 120x150! Nu nog leuke over ...
Bij bol hebben ze hele leuke en ook betaalbaar. Ook in de maat 120X150

7 maanden geleden

Kleine aanvullende vraag: Bed 160x80. Welk dekbed dan?

7 maanden geleden

Wij hadden aanvankelijk wel een peuterbed gekocht voor het meegroeibed van Ikea. Maar toen het eerste matrasblok erbij ging toen onze peuter een kleuter werd zijn we al naar een normaal 1 persoonsdekbed gegaan. Achteraf hadden we dat peuterdekbed wel over kunnen slaan, als we het maar bij 1 kind hadden gehouden. Nu gebruiken we het natuurlijk wel voor kind 2 en kind 3.