5 Reacties

vorig jaar

Ik zou gaan voor een tweede hands bij leren fietsten. Mooi laag zodat hij met zijn voetjes aan de grond kan. Als hij dan echt goed kan fietsten kun je eens kijken naar een mooie nieuwe. Ik heb eerlijk gezegd niet naar merk gekeken. Wij hebben een Loekie fiets.

vorig jaar

Wij hadden idd ook gekozen voor een tweedehands fiets. Hij ligt vaker op de grond dan dat ie rechtop staat 😎 En juist wel met zijwieltjes zodat ze eerst het trappen goed kon oefenen en remmen etc. Die wieltjes zijn er zo op en af. Oja en een recht stuur, voor als ze omvallen... dan komt het stuur minder snel in de ribben. Rubbers aan het uiteinde van de handvatten... handig als ze tegen een auto rijden ofzo 🤓 En met een handrem en Terugtraprem. De handrem kan ze nu met 4 nog steeds niet gebruiken 😊 hopelijk kan je hier iets mee. Succes!

vorig jaar

Mijn zoontje van 3 heeft z’n eerste fiets van de kringloop, voor €22,50😂 Met oefenen vallen, niet op de standaard maar neergooien in de tuin. Vind ik zonde met een nieuwe fiets. Als hij het goed kan en er wat netter mee om kan gaan koop ik wel een keer een beteren. Om te oefenen is dit helemaal prima. Op die leeftijd zijn ze wat mij betreft nog geen dure/goede fiets waard. Geen voor mij ook minder “stress”. Een kras meer of minder doet er nu niet toe😉

vorig jaar

Onze zoon van 3 kon op zijn loopfiets ook al goed zijn balans houden en wilden ook geen zijwieltjes. Afgelopen juli 3 jaar geworden en een fiets van de decathlon gegeven waarbij je de trappers eraf kunt halen. Nu is het even een loopfiets en als hij weer zo lekker gaat met z’n balans dan zetten we zijn trappers erop.

vorig jaar

https://www.banditsandangels.com/bandits-angels/retro-rider-12-inch-groen-p-1565738888.html wij hebben deze, echt super stevig en hij fietste er meteen op weg, hoogte is ook super fijn