25 Reacties

9 maanden geleden

Wij vinden de broeken van de wibra heel fijn

9 maanden geleden

104 is kindermaat en gemaakt om zonder luier te dragen. Ben bang dat de meeste broeken vanaf 104 niet heel mooi zitten met een luier eronder. Ik vond h&m altijd heel ruim vallen. Misschien die proberen? Wij hebben een smalle zoon, die past name it, raizzed en vingino mooi. Die zou ik dus niet kiezen in jullie geval.

9 maanden geleden

Wij hadden ook een bolbuikige peuter. Qua spijkerbroekjes pasten echt alleen de Hema stretch (aan de binnenkant staat iets van Comfy ofzo), anderen Hema jeans of willekeurig welk ander merk zat haar ook niet goed. Uiteindelijk is ze er toen ze ruim 4 was een beetje overheen gegroeid 💛

9 maanden geleden

Reactie op dille0407

Wij hadden ook een bolbuikige peuter. Qua spijkerbroekjes pasten echt allee ...
Dankjewel! Daar ga ik eens naar kijken😁 stiekem is dat bolle buikje wel schattig🤭 maar niet praktisch.

9 maanden geleden

Reactie op Col22

104 is kindermaat en gemaakt om zonder luier te dragen. Ben bang dat de mee ...
Maat 98 ook al? Want die zitten nu zo raar... Ik ga eens kijken bij de h&m!

9 maanden geleden

Reactie op Joanne22

Maat 98 ook al? Want die zitten nu zo raar... Ik ga eens kijken bij de h& ...
Ligt aan de winkel. Weet dat de hema 98 in baby en in kind heeft. Maar zit veel verschil in hoe het valt.

9 maanden geleden

C&A valt vaak ook vrij ruim

9 maanden geleden

Ik heb altijd C&A gehad voor mijn kinderen. Er zit zo’n elastiek in waarmee je de taille kan versmallen/verbreden.

9 maanden geleden

Reactie op Col22

Ligt aan de winkel. Weet dat de hema 98 in baby en in kind heeft. Maar zit ...
Ooohh! Dat klinkt logisch🫣

9 maanden geleden

Flinq! Wij halen ze bij Tuunte. Geen idee of het ook ergens anders ook te koop is.

9 maanden geleden

Ik heb de spijkerbroeken van Zara voor mijn net tweejarige zoontje die ook al in maat 104 zit. We hebben alle pasvormen en ze zitten allemaal goed!

9 maanden geleden

Reactie op Cookie23

Ik heb altijd C&A gehad voor mijn kinderen. Er zit zo’n elastiek in waa ...
En hoe valt het bij de rest van de kont? Hier heb ik de ook het probleem dat het bij de gulp raar gaat zitten, soort hobbels (lijkt net op een wielrenner 🤣) dus daar zit het te strak

9 maanden geleden

104 is inderdaad al echt een jongensmodel bij de meeste merken. Bij een luier wil je eigenlijk nog een babymodel, die snit is anders. Je zou Next eens kunnen proberen. Die vallen ruim, dus waarschijnlijk kun je dan nog 98 kopen. En door het ruime zullen de luierbilletjes en het buikje er wel impassen.

9 maanden geleden

Ik weet niet of er nog verschil zit tussen spijkerbroekjes voor een jongen of meisje, maar ik vind deze super. Mijn dochter heeft ook nog een boller buikje, maar deze zit heel goed. Staat bij dat het een jegging is, maar ik vind het meer een stretch jeans. https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st606467/m15049#m15049

9 maanden geleden

Misschien bij de Zara proberen? Hebben leuke modeltjes en veel keuze

9 maanden geleden

Zara!! Tot nu toe in elke maat gehaald en super tevreden.

9 maanden geleden

Zara, C&A, Takko, H&M, babyface (o.a. bij Prenatal te koop)

9 maanden geleden

Ik zweer bij name it!

9 maanden geleden

Reactie op Beebdec20

Ik zweer bij name it!
Ohja, de broeken van ter stal vind ik ook fijn.

9 maanden geleden

Name it heeft een soort stretch/baggy jeans model die heel fijn is. En ik koop voor mijn zoon met flinke kont en bovenbenen ook graag Zara.