25 Reacties
één jaar geleden
104 is kindermaat en gemaakt om zonder luier te dragen. Ben bang dat de meeste broeken vanaf 104 niet heel mooi zitten met een luier eronder.
Ik vond h&m altijd heel ruim vallen. Misschien die proberen? Wij hebben een smalle zoon, die past name it, raizzed en vingino mooi. Die zou ik dus niet kiezen in jullie geval.
één jaar geleden
Wij hadden ook een bolbuikige peuter. Qua spijkerbroekjes pasten echt alleen de Hema stretch (aan de binnenkant staat iets van Comfy ofzo), anderen Hema jeans of willekeurig welk ander merk zat haar ook niet goed. Uiteindelijk is ze er toen ze ruim 4 was een beetje overheen gegroeid 💛
één jaar geleden
Ik heb de spijkerbroeken van Zara voor mijn net tweejarige zoontje die ook al in maat 104 zit. We hebben alle pasvormen en ze zitten allemaal goed!
één jaar geleden
Reactie op Cookie23
Ik heb altijd C&A gehad voor mijn kinderen. Er zit zo’n elastiek in waa ...
En hoe valt het bij de rest van de kont? Hier heb ik de ook het probleem dat het bij de gulp raar gaat zitten, soort hobbels (lijkt net op een wielrenner 🤣) dus daar zit het te strak
één jaar geleden
104 is inderdaad al echt een jongensmodel bij de meeste merken. Bij een luier wil je eigenlijk nog een babymodel, die snit is anders.
Je zou Next eens kunnen proberen. Die vallen ruim, dus waarschijnlijk kun je dan nog 98 kopen. En door het ruime zullen de luierbilletjes en het buikje er wel impassen.
één jaar geleden
Ik weet niet of er nog verschil zit tussen spijkerbroekjes voor een jongen of meisje, maar ik vind deze super. Mijn dochter heeft ook nog een boller buikje, maar deze zit heel goed. Staat bij dat het een jegging is, maar ik vind het meer een stretch jeans.
https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st606467/m15049#m15049
één jaar geleden
Misschien bij de Zara proberen? Hebben leuke modeltjes en veel keuze