11 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter heeft nooit vooraan gezeten, ineens achteraan. Ze was toen 15 maanden denk ik. Gaat prima.

2 jaar geleden

Ook hier vanaf een maand of 15! Gaat perfect

2 jaar geleden

Mijn dochter was ruim 2. De reden was dat ik toen zwanger was en met m'n dikke buik niet meer op kon stappen anders😅. Voorop is idd een stuk gezelliger. Ik kan haar nu vaak niet verstaan achterop. Ik denk dat je vooral moet kijken hoe lang het zo nog veilig voor je voelt

2 jaar geleden

Hier tot 3 jaar (15 kilo). Was heel gezellig, fietsen vond ze ook geweldig. Nu ze achterop zit vind ze het niet leuk meer. :/

2 jaar geleden

Inderdaad minder makkelijk om te kletsen, maar achterop is wel veel makkelijker met erin en eruit. En die handjes die je ondertussen kriebelen of vasthouden zijn ook wel heel gezellig 🥰. Hier rond 21 maanden naar achteren verplaatst.

2 jaar geleden

Ik denk dat je eerst naar het gewicht moet kijken. Voorop kan tot 15 kilo. Dan moet je zelf beslissen of dit kan tot dat gewicht (en of je er nog overheen kunt kijken), of dat achterop inmiddels prettiger is. Ik denk dat dit voor iedereen anders is. 😊 Ik ken iemand die nog iemand van 5 voorop heeft zitten..

2 jaar geleden

Ons zoontje van bijna 15 maanden gaat vanaf deze week achterop. Heb het idee dat hij niet helemaal lekker kan zitten in het voorzitje. Achterzitje is toch een stuk ruimer

2 jaar geleden

Onze dochter wordt in november 2, het achterzitje is besteld. Ze past nog prima voorop, maar ikzelf ben niet zo groot en kan dus niet meer over haar heen kijken🙈

2 jaar geleden

Hier vorige maand overgegaan (zoontje wordt volgende maand 3). Ik kon niet meer anders, want ik kon niet meer over hem heen kijken 😅 Voorop vindt ie wel een stuk leuker! M’n vriend heeft nog een zitje voorop en hij wil nu veel liever bij hem op de fiets 🙈

2 jaar geleden

Wij zijn bij 15 kilo overgestapt. Dus nu eigenlijk net. Hij is bijna 3 jaar. Voor de lengte hoefden we het niet te doen, lang is hij niet. 😅

2 jaar geleden

Toen ze in een fietsstoeltje mochten. Dus rond een jaar ofzo. Met een tweeling kunnen ze niet allebei tegelijk voorop. 🤪