Vanaf welke leeftijd gingen jullie kindjes naar het fietsstoeltje achterop? Hier een kleintje van 18 maanden en ik denk 12/13 kilo nu. Ik vind het zelf aan het stuur zwaar worden, maar ik vind het ook juist zooo gezellig dat die nog voorop zit…
Mijn dochter was ruim 2. De reden was dat ik toen zwanger was en met m'n dikke buik niet meer op kon stappen anders😅. Voorop is idd een stuk gezelliger. Ik kan haar nu vaak niet verstaan achterop. Ik denk dat je vooral moet kijken hoe lang het zo nog veilig voor je voelt
Inderdaad minder makkelijk om te kletsen, maar achterop is wel veel makkelijker met erin en eruit. En die handjes die je ondertussen kriebelen of vasthouden zijn ook wel heel gezellig 🥰. Hier rond 21 maanden naar achteren verplaatst.
Ik denk dat je eerst naar het gewicht moet kijken. Voorop kan tot 15 kilo. Dan moet je zelf beslissen of dit kan tot dat gewicht (en of je er nog overheen kunt kijken), of dat achterop inmiddels prettiger is.
Ik denk dat dit voor iedereen anders is. 😊
Ik ken iemand die nog iemand van 5 voorop heeft zitten..
Ons zoontje van bijna 15 maanden gaat vanaf deze week achterop. Heb het idee dat hij niet helemaal lekker kan zitten in het voorzitje. Achterzitje is toch een stuk ruimer
Onze dochter wordt in november 2, het achterzitje is besteld. Ze past nog prima voorop, maar ikzelf ben niet zo groot en kan dus niet meer over haar heen kijken🙈
Hier vorige maand overgegaan (zoontje wordt volgende maand 3). Ik kon niet meer anders, want ik kon niet meer over hem heen kijken 😅 Voorop vindt ie wel een stuk leuker! M’n vriend heeft nog een zitje voorop en hij wil nu veel liever bij hem op de fiets 🙈