10 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb hem gekocht, en moet eerlijk zeggen dat je dit zelf ook wel in elkaar kunt flansen.
Het zijn kaarten met stickers en wat compliment kaartjes.
Gewoon een beloningssysteem wat je zelf ook kunt printen.
Voor kinderen maakt het namelijk niks uit.
Ik heb alleen de stickers en kaarten dus gebruikt, ik zou m'n geld er niet nog een keer aan uitgeven.
4 jaar geleden
Reactie op Chantal29
Ik heb hem gekocht, en moet eerlijk zeggen dat je dit zelf ook wel in elkaa ...
Bedankt voor je reactie!
Zo’n stickervel kan ik zelf inderdaad wel maken of printen. Stickers heb ik ook in huis.
Maar ik neem aan dat er een soort methode achter zit? Kun je daar iets over vertellen? Wat houden de compliment kaarten in?
4 jaar geleden
Bij de action heb je voor een paar euro boeken met heel veel stickers. Mijn dochter heeft nu een complete boerderij op de koelkast geplakt, is inmiddels zindelijk, maar het mag er niet vanaf van haar! Zo trots nog steeds dat iedere sticker een plasje op de wc is. Wij hebben het geld gestoken in een cadeautje toen ze zindelijk was.
4 jaar geleden
Ik zou je geld steken in een leuk prentenboek over zindelijk worden en een stickervel bij de Action halen en een gekleurd papier ophangen waar de stickers opgeplakt kunnen worden 😉
4 jaar geleden
Ik heb hem destijds aangeschaft. Maar zou t niet nog een keer doen. En binnen een week zindelijk was hij hier er ook niet door. Je kind moet er aan toe zijn of niet. En als hij dat wel is kan je zelf ook een stickerkaart etc maken. Ik vond het achteraf zonden van mijn geld.
4 jaar geleden
Reactie op Barbara
Ja juist die informatie ben ik benieuwd naar. Stickers en cadeautjes heb ik ...
Kort gezegd: zonder luier laten lopen, niet meer aan doen, veel laten drinken voor veel oefenmomenten. Dag 1 in de gaten proberen te krijgen hoe snel er geplast wordt na een beker drinken. Daarna dat als vast moment hanteren. Niet boos worden, bij succes sticker plakken. Eerst bij drie stickers een kado, daarna dag 2 of 3 bij 5 stickers en zo bouwt het op.
4 jaar geleden
Reactie op MamaVanAB
Kort gezegd: zonder luier laten lopen, niet meer aan doen, veel laten drink ...
Dank! Dit klinkt als de “two day Potty training method”. Maar dan dus verspreid over een week.
Maar dan weet ik idd of het de moeite waard is…
Dit heb ik van de zomer geprobeerd maar dan zonder echt beloningssysteem. Vooral een snoepje bij succes.
Er zijn veel kwartjes gevallen, maar ook veel plasjes en poepjes 😅
Dus weer terug luier aan na een week oefenen met blote billen. Nu geeft zoontje eigenlijk goed aan wanneer zijn luier bah is. En als hij bloot loopt gaat hij dus wel naar het potje. Lijkt erop dat hij er klaar voor is.. nu dus nog de omslag maken van liever in het potje dan in de luier.