9 Reacties

9 maanden geleden

Gewoon zonnebrand met een (goedkope) foundation buffer kwast werkt voor ons echt fijn

9 maanden geleden

Hier ook een goedkope makeup kwast, bij de kruidvat gekocht. Werkt top haha

9 maanden geleden

Hier ook gewoon normale zonnebrand met een make up kwast..

9 maanden geleden

Ik heb onder een steen geleefd denk ik, maar hier wil ik meer van weten! Hoe werkt dit?!

9 maanden geleden

Reactie op Leonore1985

Ik heb onder een steen geleefd denk ik, maar hier wil ik meer van weten! Ho ...
Gewoon ipv met je handen uitsmeren, met een make-up kwast 馃槄 sowieso erg handig voor het gezicht 馃槉

9 maanden geleden

Ik heb een aantal keer geprobeerd met een kwastje of make up sponsje, maar vind het totaal niet handig. Het duurt langer dan even snel te handen er over heen halen. Wat vinden jullie het voordeel van een kwast?

9 maanden geleden

Reactie op Baby2020T

Ik heb een aantal keer geprobeerd met een kwastje of make up sponsje, maar ...
Zelf doe ik het het liefste ook met de handen. Veel sneller ja! Maar mijn oudste werd helemaal panisch als we dat deden. Dus toen een keer met een makeup kwast geprobeerd, en dat vond ie heel grappig. Alsof ie geverfd werd馃槀 Voor ons is het voordeel dus niet de snelheid, maar de weerstand van een peuter!馃槈

8 maanden geleden

Ik ben fan! Je kan het afvullen met je eigen zonnebrand. Zelf een losse make-up kwast geprobeerd maar die meenemen is geen doen, plakt, wordt niet lekker schoon en de cr猫me erop is snel te veel. Deze kwast heeft een dop, waardoor die in elke tas kan. Doordat er een drukknop op zit kan je gedoseerd opbrengen en is het geen kliederboel. De borstelkop kan je ook vervangen dus schoon! Mijn advies: doen! Je krijgt geen spijt!

8 maanden geleden

Reactie op Leonore1985

Ik heb onder een steen geleefd denk ik, maar hier wil ik meer van weten! Ho ...
Echt heel handig! Zie mijn andere reactie!