24 Reacties

5 jaar geleden
Dat zou heel goed kunnen... maar als je de 14e een positieve test had, dan zal je eisprong de 28e/29e kunnen zijn geweest... die komt binnen 48 uur na je test.. zou dus goed kunnen dat je moren ongesteld wordt... of idd een late innesteling. Spannend!! Bij mij beginnen m’n menstruaties vaak met savonds wat oud bloed... snachts rustig en dan de dag erna komt t door. Ben heel benieuwd, ik hoop voor jou dat t raak is!!

5 jaar geleden
Bij mij beginnen de menstruatie direct heel hevig, veel bloed verlies en stolsels. Nu sinds 7 maanden niet meer aan de pil. Eerste twee maanden erg moeten ‘ontpillen’.
Eisprong voelde ik direct de eerste maand. Pijnlijk en misselijk die dagen/ niks kunnen eten. Ook altijd positieve testen dan.
Verder nog niet eerder zulke krampen gehad. Dus ben stiekem hoopvol. Al ben ik me zeer bewust door de maanden ontpillen hoe voor de gek je lichaam je kan houden.

5 jaar geleden
Bij mij beginnen de menstruatie direct heel hevig, veel bloed verlies en st ...
Ja dat voor de gek houden ken ik ook wel... maar ik ben ook hoopvol voor jou, laat je het even weten wat er komende dagen gebeurt? Vervelend zeg dat je heftige menstruaties hebt met stolsels.. ook pijn?

5 jaar geleden
Jaa ik laat wat weten!
Jaa altijd veel pijn gehad, daarom al jong aan de pil gegaan zodat de pijn en het vele vloeien zou verminderen. Dat was gelukkig ook het geval.

5 jaar geleden
Jaa ik laat wat weten!
Jaa altijd veel pijn gehad, daarom al jong aan de ...
Al eens naar laten kijken waarom zo heftig, die stolsels en zo veel pijn? Na ja ik moet me daar helemaal niet mee bemoeien.. sommige vrouwen hebben dan nou eenmaal... yes let me know!! Welterusten voor nu

5 jaar geleden
Reactie op Mbaby
Hier 3 dagen over tijd en ook een negatieve test. Zo spannend dit.... Ik he ...
Geen roze of oud bloed afscheiding gehad?
Ik heb blijf ook die buikpijn hebben daardoor ook snel buiten adem. En veeeeel plassen. Heb vanochtend contact gehad met de huisarts. Die vermoed een blaasontsteking waardoor testen onbetrouwbaar zijn. Ze gaf wel aan dat uitstel van ongesteldheid daar niet van kan komen. Vanmiddag moet ik op consult.

5 jaar geleden
Geen roze of oud bloed afscheiding gehad?
Ik heb blijf ook die buikpijn he ...
Nee heb helemaal geen roze of bruin gehad. Dus geen teken van innesteling gehad. Normaal heb ik altijd bruine afscheiding voor menstruatie. Ben heel benieuwd wat ze vanmiddag zullen zeggen bij jou. Laat je het weten?

5 jaar geleden
Reactie op Mbaby
Nee heb helemaal geen roze of bruin gehad. Dus geen teken van innesteling g ...
Ik heb dus vanaf mijn nod soms wat roze/ bruine afscheiding. Maar verder geen teken van menstruatie te bekennen.
Jaa, ik laat wat weten!

5 jaar geleden
Ben langs de huisarts geweest. Het is geen blaasontsteking en ook andere onstekkngswaardes waren niet aanwezig.
Het zou een late innesteling kunnen zijn geweest maar dat is nu gewoon een kwestie van afwachten en hopen dat de menstruatie niet alsnog doorbreekt.
Indien ik een week overtijd ben en nog geen positieve test heb, moet ik weer terug.

5 jaar geleden
hier ook overtijd 3 dagen nu.. negatieve testen en morgen bloedprikken omdat ik wel kots misselijk ben en van alles voel maar kan natuurlijk ook gewoon ontpillen zijn..we gaan het zien..

5 jaar geleden
Reactie op Mbaby
Succes morgen! Hoelang ben je gestopt? Bij mij was alles direct weer op gan ...
ik ben nu in de 1e ronde.. wel onttrekkingsbloeding gehad netjes 5 dagen en altijd voor de pil gewoon regelmatig geweest, heb geen krampen en ziet er niet naar uit dat ik ongesteld ga worden vanavond of morgen ( dit voel ik altijd aankomen ) overigens ook heeel duidelijk eisprong gevoeld en daarvoor regelmatig seks gehad.. dus ik ben benieuwd morgen! dankjewel!!

5 jaar geleden
ik ben nu in de 1e ronde.. wel onttrekkingsbloeding gehad netjes 5 dagen en ...
Oh dan kan het nog vanalles zijn als je pas zo kort bent gestopt. Lees heel veel vrouwen die veel klachten hebben en waarbij menstruatie vaak lang uit blijft na de pil omdat die alles in de war heeft geschopt. Maar wie weet heb je geluk !! :)

5 jaar geleden
Reactie op Mbaby
Oh dan kan het nog vanalles zijn als je pas zo kort bent gestopt. Lees heel ...
ja dat kan ook hoor we gaan het zien! dankjewel🤗

5 jaar geleden
Reactie op DVries
Helaas ben ik vandaag met veel pijn toch ongesteld geworden.. 😥
Hopelijk ...
ah balen zeg!! 😔 op naar de volgende ronde 🤗