12 Reacties

5 jaar geleden

Dat ziet er mooi positief uit meis! Heb je wat meer informatie? Wanneer was precies je laatste menstruatie, duurde dat korter dan normaal? Hoe lang is je cyclus en wanneer kan je ovulatie geweest zijn? Enz :)

5 jaar geleden

Pff... ik heb 24 november een positieve ovulatie test gehad. 8 december ongesteld geworden en een gewone cyclus van 28 dagen🤷‍♀️ heel eerlijk denk ik nu stel dat het een miskraam is ofzo waar die nu op reageert 😔

5 jaar geleden

24e positief, 2 weken later is de 8e dec. Toen ben je gaan menstrueren. Wat als dit een innestelingsbloeding is geweest? Je zou dan nu 1 week en 4 dagen "over tijd" zijn. Ik vind de test namelijk wel donker. Heb jij voor de 8e een zwangerschapstest gedaan? Spannend voor je zeg. Vind het wel echt een duidelijk streepje, dus zwanger sowieso! Of dit een miskraam betekent wat je zelf zegt, weet ik natuurlijk niet. Probeer alleen mee te denken.

5 jaar geleden

24e positief, 2 weken later is de 8e dec. Toen ben je gaan menstrueren. Wat ...
Heel lief van je! Ja ik heb een test gedaan maar die waren negatief.. maar zou een innesteling echt vergelijkbaar kunnen zijn met menstruatie qua hoeveelheid? Ik dacht net ik moet weer naar het toilet en doe nog maar een test nu van clearblue.. zie hie rhet resultaat:

5 jaar geleden

Jaaaa! Wat goed. Gefeliciteerd! Misschien heb je gewoon een late innesteling gehad (14 DPO)? Zoek maar eens op innestelingsbloeding en het verschil met menstruatie. Ik gun je een fijne en voldragen zwangerschap. Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog wel eens testen of het streepje wel oploopt. Daarna aanmelden bij de verloskundige! 😍

5 jaar geleden

Volgens mij zijn er ook meiden die trouwens "ongesteld" worden en dit langer/vaker hebben, waardoor ze er pas laat achter komen. Je hebt in ieder geval wel al symptomen! Zo spannend voor je. Gewoon blij voor jou!

5 jaar geleden

Ik zou zeggen: gefeliciteerd! Ik heb het ook een keer gehad: ongesteld geworden (inclusief - sorry voor de vieze praatjes - pms, wat oud bloed, wat bloedstolsels en helder rood bloedverlies), teleurstelling verwerkt en op naar de volgende ronde. Tot ik een paar dagen later dacht "daar ben ik mooi mee weggekomen deze maand", omdat ik - anders dan normaal - geen zware bloedingen en geen heftige buikkrampen had gehad. Een paar uur later begon het ineens te dagen dat ik in m'n leven nog nooit mooi weggekomen was met m'n menstruatie, dus een test gehaald en jawel: een streepje (overigens een stuk lichter dan jouw streepje). Het resultaat kruipt inmiddels vrolijk door m'n woonkamer. Volgens mijn VK komt dit vaker voor, dus ik raad je een klein vreugdedansje aan. Als je je onzeker blijft voelen zou ik gewoon een verloskundige uitzoeken en hen bellen, hopelijk kunnen zij je gerust stellen.

5 jaar geleden

De uitslag van beide testen lijkt me echt duidelijk: je bent zwanger! Inderdaad wel een heel bijzonder verhaal in combi met je menstruatie maar ach, ons lichaam is magisch en houdt zich soms niet aan patronen en regelmatigheden. Lekker de verloskundige bellen en je verhaal voorleggen. Ik wens je een fijne zwangerschap!

5 jaar geleden

Oh wauw meiden, ik kan dit echt niet geloven 😲 Mijn hoofd zegt kijk dan je bent zwanger maar mijn gevoel snapt er helemaal niks van. Zo bizar dit 🤭 dankjulliewel allemaal voor jullie feedback en opbeurende woorden! Ik ga over een paar dagen nog eens testen en de vk maar bellen😊

5 jaar geleden

En hoe is het nog afgelopen?🤗 had je ook tijdens je bloed verlies een test gedaan? En wat kwam daar uit?

5 jaar geleden

Reactie op layah

En hoe is het nog afgelopen?🤗 had je ook tijdens je bloed verlies een test ...
Helaas is het uitgelopen op een miskraam😔 na een paar x bij de verloskundige en gynaecoloog geweest te zijn bleek het idd niet goed te zijn gegaan. Ze weten niet of het een gewone zwangerschap is geweest of buitenbaarmoederlijke. Maar goed dat maakt uiteindelijk toch ook niks meer uit.

5 jaar geleden

Reactie op Lana28

Helaas is het uitgelopen op een miskraam😔 na een paar x bij de verloskundi ...
Ah dat is wel wat minder 😔 sterkte nog!