2225 Reacties

3 jaar geleden

Deel 2 baby! @michelle1994 onee wat balen van je werk 😥

3 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Hier nog geen zwangerschap wel nu echt starten want het is inmiddels maart ...
Gefeliciteerd met jullie woning🥰

3 jaar geleden

Reactie op Kiddolove

De echo was goed! Er was een mooi kloppend hartje te zien ❤😍 ze schatte me ...
Wat fijn🥰❤️

3 jaar geleden

Reactie op Bundeltje-geluk

Deel 2 👶🏻🍼🥳 25 februari - Michelleke20 - 1e echo 26 februari - Maart20 ...
Leuk zo’n lijstje! Zit zelf waarschijnlijk in de tweede helft van maart met eerste echo ☺️

3 jaar geleden

Deel 2 alweer! Leuk dat lijstje 😄

3 jaar geleden

Hoppa deel 2! Ik heb ondertussen een afspraak voor de eerste echo, 18 maart! We willen het tot die tijd geheim houden voor onze ouders e.d. en zijn al lekker aan het fantaseren over een leuke manier om hen te vertellen dat ze (voor het eerst) opa en oma zullen worden. Iemand nog leuke ideeën?

3 jaar geleden

26 februari - Maart2018 - 1e echo 1 maart - MamavanSarila - 1e echo 3 maart - Shauny1ebaby - termijnecho 5 maart - msSophie - 1e echo 9 maart - Bundeltjegeluk - 1e echo 16 maart - Michelleke20 - termijnecho 18 maart - Baby---2021 - 1e echo 😁❤

3 jaar geleden

Reactie op Jippie123

Hoppa deel 2! Ik heb ondertussen een afspraak voor de eerste echo, 18 maart ...
Jaaaa leuk, ik heb ook 18 maart eerste echo 😁😁 En inderdaad, de ideeën zijn welkom! 😇

3 jaar geleden

Reactie op Jippie123

Hoppa deel 2! Ik heb ondertussen een afspraak voor de eerste echo, 18 maart ...
Toen we zwanger waren van onze dochter hebben we een mooi kerst stukje gegeven aan mijn schoonouders met daartussen een echo foto verstopt. En nu als alles goed gaat maandag 🤞🍀, willen we mijn zus met dr vriend, broertje en vader uitnodigen en maak ik blauwe en roze cupcakes en onze dochter draagt dan een trui waar op staat: s is for big sister. Ik bak regelmatig dus ben benieuwd hoe snel ze het doorhebben (en wie het eerst🤣). Mijn schoonouders weten het al en nog niet bedacht hoe we het mijn schoonzussen gaan vertellen.

3 jaar geleden

Hii iedereen! Hoe gaat het met jullie op? Nog nieuws ?🍀🤞

3 jaar geleden

@Laura: gefeliciteerd met het huis! Leuk, leuk. @Michelle: ach nee, superrot van je baan zeg hee! @michelleke20: fijn zo een eerste goede echo. Heel bijzonder. @jippie: wij hadden schoonouders een fotolijstje gegeven met aan de ene kant een foto van nichtje (hun eerste kleinkind) en aan andere kant echofoto met datum eronder. Schoonpa snapte hem meteen, schoonma moest drie keer kijken. ‘huh? Waarom hebben jullie de echofoto van Lara??’ Wij poker-face houden en schoonpa zat maar: mens, kijk eens naar de datum! Dat is toch toekomst!! En toen moest ze heel hard huilen. Lief was dat. Mijn pa en stiefma had ik uitgenodigd voor lunch. Ze zouden op een zondag langs Utrecht komen voor een afspraak ergens in Amsterdam. Ik zeg; vertrek eerder joh, lekker ff lunchen en kletsen bij ons. Had ik de tafel gedekt met naambordjes. Opa en oma. Papa en mama. En als cadeautje ook de echofoto.

3 jaar geleden

Reactie op Lanibo

@Laura: gefeliciteerd met het huis! Leuk, leuk. @Michelle: ach nee, super ...
Wat schattig! Super leuk idee met die naambordjes ook! Die gaat op het lijstje ;)

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanSarila

Toen we zwanger waren van onze dochter hebben we een mooi kerst stukje gege ...
Leuke ideeën, bedankt voor het meedenken!

3 jaar geleden

Wij gaan even op pauze! Ik kan 9 maart terecht voor mijn tattoo!

3 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Wij gaan even op pauze! Ik kan 9 maart terecht voor mijn tattoo!
Ahhh wat ga je zetten?

3 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Wij gaan even op pauze! Ik kan 9 maart terecht voor mijn tattoo!
Oehhhh mooiste datum 😏 hahaha. Spannend! Wat ga je laten zetten?

3 jaar geleden

Reactie op Bundeltje-geluk

Oehhhh mooiste datum 😏 hahaha. Spannend! Wat ga je laten zetten?
Haha dan heb jij je echooooo 🥰

3 jaar geleden

Debbsss en michelle, hoe is het met jullie temperatuur? Jullie deden deze beide bijhouden toch? Ben echt heel benieuwd! 🤞🏻🍀😁

3 jaar geleden

Reactie op BABY--2021

Debbsss en michelle, hoe is het met jullie temperatuur? Jullie deden deze b ...
Vandaag 2dpo🍀 zit normaal rond de 37 graden, maar we gaan het zien😬. Vandaag wel achter gekomen dat ik bacteriële vaginose heb😖😖. Ondanks de gehele situatie hoop ik niet dat het een innesteling enzo kan verstoren🤞Nu kuurtje voor een week en moet het over zijn😅

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Vandaag 2dpo🍀 zit normaal rond de 37 graden, maar we gaan het zien😬. Vand ...
Oh dat hoop ik idd ook niet 🤞🏻🍀 Je temperatuur was wel aan het stijgen, wie weet is hij morgen weer wat hoger 😁