1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Oh wat balen. Ik snap je gevoel. Maar blijf goede moed houden. We gaan gewo ...
Dat is zeker waar wat Linda schrijft. 1 jaar is zelfs gewoon nog ‘normaal’. Maar leuk is anders. Ergens denk ik wel dat maatschappij er wel mee te maken heeft hoor. Eigenlijk heel stressvol leven wat we leiden met dat iedereen maar moet werken om huis, verzekeringen en boodschappen ed te kunnen betalen. Velen van ons gebruiken ook jaren anticonceptie want ja; soms ben je gewoon nog niet klaar voor kids. Maar dat is ook rotzooi, al die hormonen. Dat moet ook uit je lijf.

2 jaar geleden

Zeker waar. Ik ben inmiddels zo'n 4 jaar anticonceptie vrij. Is echt de beste keus die ik gemaakt heb. Was heel spannend toen, maar mijn mood is zo verbeterd. Geen hoofdpijnen meer. Niet emotioneel afgevlakt. Van libido -10 naar +100 Ik wist gewoon niet wie ik was zonder die hormonen. Slikte de pil vanaf mijn 15e.

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Oehh das dan best snel ja. Snel aan de bak dan? 😁

2 jaar geleden

Ooh er ging iets mis met mijn telefoon. Bericht weg! Haha. Wilde hem aanpassen. Lol. Maar... hij is nog net niet positief! Denk morgen wel! Aan de bak zijn we al, haha. De hoeveelheid seks zit altijd wel goed zo rond mijn vruchtbare periode. Ik heb sowieso meer zin. En om mijn man in de mood te krijgen heb ik zo mijn trucjes voor 😇

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ooh er ging iets mis met mijn telefoon. Bericht weg! Haha. Wilde hem aanpa ...
Oh haha, mooi!

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Zeker waar. Ik ben inmiddels zo'n 4 jaar anticonceptie vrij. Is echt de bes ...
Wij hebben weer ‘geluk’ hoor 😂 Onze dochter is gisteren voor het eerst uit logeren gegaan bij mijn vader, ze is 3. Super spannend voor mij maar toch maar gedaan want ik had voor Coronatijd mijn vriend een hotelbon cadeau gedaan voor een nachtje slaap (onze dochter is een vreselijke slaper dus wij slapen ook al 3 jaar meh 🤣). Maar goed, super gezellige avond gehad. Etentje, bioscoop. Op naar hotel voor eindelijk eens nacht slaap. Expres een wat meer zakelijk hotel geboekt… Zijn onze ‘buren’ dronken idioten. Ik viel pas om 03.00 in slaap… 07.00 alweer wakker. Zucht 😂

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Wij hebben weer ‘geluk’ hoor 😂 Onze dochter is gisteren voor het eerst uit ...
Ah nee dat meeeen je, wat erg.. Gelukkig was t wel gezellig

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Wij hebben weer ‘geluk’ hoor 😂 Onze dochter is gisteren voor het eerst uit ...
Klinkt wel gezellig! Maar jeetje... denk je een goede nacht tegemoed te gaan... wat een pech zeg!

2 jaar geleden

Reactie op BabyLover1994

Ah nee dat meeeen je, wat erg.. Gelukkig was t wel gezellig
We genieten maar na van de gezelligheid inderdaad 😂

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Wij hebben weer ‘geluk’ hoor 😂 Onze dochter is gisteren voor het eerst uit ...
Oh jeetje zeg.. Denk je even een heerlijk nachtje weg te gaan met je vriend, een keer kinderloos en normale nacht slaap, krijg je dit 😂😩

2 jaar geleden

Zit weer even in de race hoor 🥳 Aan m’n lichaamstemperatuur te zien toch echt een eisprong gehad deze cyclus! Zou een mooie verassing zijn als het uiteindelijk laatste poging zonder medicatie gelukt zou zijn 🤞🏼🍀

2 jaar geleden

Oh ik hoop het voor je debs!! Wanneer denk je dat je je ovulatie had?

2 jaar geleden

Knal positief! Wat ik dus wel verwacht had. Mijn baarmoedermond ook eens gevoeld. Heb die wel eens gevoeld vlak voor menstruatie, voor de menstruatiecup. Hij is nu lekker zacht en open! Wat bijzonder 💜

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Oh ik hoop het voor je debs!! Wanneer denk je dat je je ovulatie had?
FF geeft 15-8 aan maar dat klopt sowieso niet, denk ergens 16/17 ofzo

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Zit weer even in de race hoor 🥳 Aan m’n lichaamstemperatuur te zien toch e ...
Oh wauw! Dat zou echt GEWELDIG zijn!!! 💗🤰🏼💙

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Knal positief! Wat ik dus wel verwacht had. Mijn baarmoedermond ook eens ...
Hihi go for it 😉🥳

2 jaar geleden

Pff hier ellende al week hoofdpijn! Vanochtend helemaal leeg gespuugd . Voor de zekerheid m’n bloeddruk gemeten op werk die was 96/64. Twijfel of ik ga overleggen met de vk of de ha

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Pff hier ellende al week hoofdpijn! Vanochtend helemaal leeg gespuugd . Voo ...
In zwangerschap ben ik dan toch eerder geneigd om VK te bellen als je blijft spugen.

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Pff hier ellende al week hoofdpijn! Vanochtend helemaal leeg gespuugd . Voo ...
Bij twijfel altijd bellen zeg ik☺️. Liever een keer te vaak dan te weinig. Misschien even wat zouts eten. Kan je je bloeddruk een klein beetje opkrikken☺️

2 jaar geleden

Zeker. Liever te vaak dan te weinig!