3100 Reacties

3 jaar geleden

Hallo! Ik ben niet aan het ontpillen maar wel pas kort bezig. Ik heb 13 oktober mijn spiraal laten verwijderen en had gelijk als mijn cyclus goed op gang, tot nu toe dan! Ik voel mijn eisprong, maar ben toch na de eerste ongesteldheid direct gestart met ovulatietesten. Niet alleen om zeker te weten of ik mijn ovulatie ook echt voelde, maar ook om er zelf toch wat meer inzicht in te hebben en ik ben ook gewoon zo ongeduldig als maar kan. Iedere ongesteldheid is weer een extreme teleurstelling. Maar we komen er wel 🍀😊

3 jaar geleden

Reactie op Mila2021

Hallo! Ik ben niet aan het ontpillen maar wel pas kort bezig. Ik heb 13 okt ...
Wat leuk! En fijn dat je cyclus meteen goed op gang was, moet ik nog maar afwachten... Goede tip om direct met ovulatietesten te starten, dat ga ik denk ik ook maar proberen. Maar dan wel na mijn eerste ongesteldheid. Voel op het moment nog helemaal niets en ik herken wat je zegt; ik ben ook enorm ongeduldig! Ik wil gewoon weten hoe het zit en allemaal werkt. Voel me nog echt een beginner haha. Maar je hebt gelijk, we komen er wel🍀 Hopelijk sluiten er nog meer dames aan, lijkt me erg leuk elkaar zo een beetje op de hoogte te houden en zo wat van elkaar te leren.

3 jaar geleden

Wat leuk! En fijn dat je cyclus meteen goed op gang was, moet ik nog maar a ...
Jaaa maar niet alleen het niet weten, ik wil gewoon ook dat het snel raak is want ik heb zoveel zin in die zwangerschap en de kleine😍

3 jaar geleden

Hi, wat leuk! Ik slik dinsdag mijn laatste pil. Ik weet nog niet of ik wil gaan werken met ovulatietesten, ondanks dat we hopen dat het snel raak is. Ik ben erg benieuwd naar hoe het allemaal gaat verlopen.

3 jaar geleden

Hallo, sinds 5 december gestopt met de pil. Echter nog niet de laatste ontrekkingsbloeding gehad🤔 Zal ik dan ook al druk bezig zijn met het ontpillen? Ben al wel sinds mn laatste menstruatie aan het tempen maar dat gaat alle kanten op😅 Leuk dat om een groep te starten trouwens☺️

3 jaar geleden

Ja spannend! Ontrekkingsbloeding al wel gehad, ik heb dat altijd 2 dagen nadat ik een stopweek ben ingegaan. Hopen dat die van jou snel komt Michelle! Gaan jullie direct beginnen met foliumzuur? Is volgens mij wel het beste al ik dit zo op internet lees

3 jaar geleden

Ja spannend! Ontrekkingsbloeding al wel gehad, ik heb dat altijd 2 dagen na ...
Ik slikte sinds 2maand pas de pil. Eerst 6,5 jaar mirena gehad. Door een eerdere baarmoederontsteking veel last van kramp rond mn periode😅. Maar omdat ik door bezuinigingen nog geen baanzekerheid had wilde ik nog wel iets van anti conceptie. Met het slikken van foliumzuur ben ik al mee begonnen sinds ik begon aan de laatste strip. En jij? Inmiddels even updatetje nog geen ontrekkingsbloeding gehad dus ik ga denk ik meteen op voor een normale menstruatie “cyclus”. Wachten duurt lang🤔🙁

3 jaar geleden

Hey dames! 🌟 Wat een fijn topic!! Mijn vriend en ik (26 en 25) hebben op zondag 6 December onze laatste pil gepakt. Hopelijk komt mijn normale cyclus snel op gang, in principe zou ik 7 Januari ongesteld moeten worden 🤞🏼. Zou het leuk vinden om in contact met elkaar te komen! Onze wens is groot maar ik voel me soms ook best wel onzeker 😟 Liefs, Lieke 🌿

3 jaar geleden

In oktober mijn laatste pil genomen, 20 oktober onttrekkingsbloeding gehad. Dan maar afgewacht en op 20 november eerste x weer ongesteld geworden. DNA met ovulatietesten gestart, piek gehad op 9 december. En nu zou mijn nod 23 december zijn.

VRIEND

3 jaar geleden

Haay ! Ik heb op 30 oktober mijn laatste pil gehad. 4 november ontrekkingsbloeding. En 16 november eisprong gevoeld. Dus ik had 27 november mijn eerste menstruatie 🥳 Nou ben ik een paar dagen na mijn menstruatie gestart met de paarse ovulatietest van CB. Mijn piek gevonden op zaterdag 12 en zondag 13 december, en op de zondag wederom de eisprong gevoeld. Hopen dat we het gezellig genoeg hebben gemaakt, want mijn NOD is komend weekend 26/27 december, maar ga denk ik donderdag al een testje wagen, mocht ik niet ongesteld worden 🤭 Ik heb opzich wel last van ontpillen gehad. Hoofdpijn, buikpijn etc. maar ervaar vooral heel veel voordelen sinds ik gestopt ben met de pil 😇

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Ik slikte sinds 2maand pas de pil. Eerst 6,5 jaar mirena gehad. Door een ee ...
Aha ik begrijp het! Dan is het wellicht niet zo vreemd. Wachten duurt idd lang, maar we kunnen hier samen wachten :) Nou vandaag is de foliumzuur gearriveerd dus ik ben maar direct begonnen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Merel2

Haay ! Ik heb op 30 oktober mijn laatste pil gehad. 4 november ontrekkings ...
wow spannend! Gaat snel bij jou, ben benieuwd wat er uit de test komt <3 Wat voor voordelen ervaar je? Kan wel wat goed nieuws gebruiken haha

3 jaar geleden

Reactie op Merel2

Haay ! Ik heb op 30 oktober mijn laatste pil gehad. 4 november ontrekkings ...
Wauw Merel, zo snel al🎉. Zodra ik mijn eerste menstruatie heb gehad wil ik ook beginnen met ovulatietesten. Vervelend al die bijwerkingen van het ontpillen🤔 maar zo herkenbaar. Grootste voordeel vind ik toch wel dat mijn libido omgoog is geschoten🥰

3 jaar geleden

Reactie op Sannannas

In oktober mijn laatste pil genomen, 20 oktober onttrekkingsbloeding gehad. ...
Hopen dat je mentruatie uitblijft🍀 i.c.m een postitieve test🤞

3 jaar geleden

Ja spannend! Ontrekkingsbloeding al wel gehad, ik heb dat altijd 2 dagen na ...
Yes ik ben direct begonnen met het slikken van foliumzuur. Smelttabletten en ik vind het erg ranzig..

3 jaar geleden

wow spannend! Gaat snel bij jou, ben benieuwd wat er uit de test komt <3 ...
Wauw wat snel zeg! Ik hoop dat het bij ons ook zo voorspoedig gaat

3 jaar geleden

Reactie op Nieuwemama96

Hey dames! 🌟 Wat een fijn topic!! Mijn vriend en ik (26 en 25) hebben op z ...
Lieke, welkom bij de club🍀 heel herkenbaar die onzekerheid. Ik heb al een dochter van 7 uit een vorige relatie. Ik kwam er op mn 18de achter dat ik ongeplant zwanger was. Nu zeer “bewust” er mee bezig. Is toch een hele andere beleving🧐. Dan is het fijn om met andere er over te kunnen praten🍀

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Lieke, welkom bij de club🍀 heel herkenbaar die onzekerheid. Ik heb al een ...
Dankje😊 Ja dat geloof ik! Die onzekerheid is een gek iets. We zijn er 100% van overtuigd dat we dit willen maar met momenten denk ik: helluppp kan ik dit wel?!😱

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Wauw Merel, zo snel al🎉. Zodra ik mijn eerste menstruatie heb gehad wil ik ...
Jaa ik had het ook niet zo snel verwacht! Ik schrok ervan toen ik wakker werd 🤣 Jaa dat is wel echt het grootste voordeel 👌🏼👌🏼

3 jaar geleden

Waarschijnlijk een stomme vraag maar ik ben dus nu die bijsluiter van 'Davitamon compleet zwanger' aan het lezen. Er staat op de doos '' bij kinderwens en zwangerschap'' maar in de bijsluiter staat een ander doosje (davitamon foliumzuur) voor kinderwens en dit doosje pas bij zwangerscahp.. Heb ik dan toch de verkeerde? Iemand een idee?