3100 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Krz

Helaas is me gevoel werkelijkheid geworden.. was naar me schoonouders om me ...
Ik ben er stil van.... 😔😔 Wat ontzettend verdrietig! Ik wens jullie heel veel sterkte toe 😘❤️

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Vanmorgen vervelend nieuws op mijn werk gehad😓 Doordat het financieel niet ...
Dat is even flink balen! 🥺 Hopelijk vind je snel een andere baan..

3 jaar geleden

Reactie op BABY--2021

Ik ben er stil van.... 😔😔 Wat ontzettend verdrietig! Ik wens jullie heel ...
Dankjewel 🥰 komt goed allemaal ❤🍀

3 jaar geleden

Reactie op Krz

Lieve vrouwen.. als ik 1 ding heb geleerd in mijn avontuur zwanger worden i ...
Och Meis wat een verdrietig nieuws! Ik begrijp je helemaal, heel erg veel liefde en geluk 🍀❤️

3 jaar geleden

Wat heftig allemaal krz! Heel veel sterkte. En ik duim dat deze zwangerschap toch goed verloopt.

3 jaar geleden

Oh wat balen Michelle 😔 Hopelijk vind je snel een andere baan

3 jaar geleden

Voor de dames die het misschien niet hebben gelezen; dit topic word gesloten door beheer vanwege de vele reacties. Hier nogmaals deel 2: https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/2021-clubje-deel-2-QeJGGP?utm_source=24Baby&utm_medium=app

3 jaar geleden

Reactie op Krz

Helaas is me gevoel werkelijkheid geworden.. was naar me schoonouders om me ...
Ach krz, wat ontzettend verdrietig voor jullie! Maar wat een wijze woorden zette je eerder vandaag in het topic. Dank daarvoor 💕 Uiteraard zie ik je graag heel snel weer terug in het topic 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Ach krz, wat ontzettend verdrietig voor jullie! Maar wat een wijze woorden ...
Dankjewel 🥰 vanaf 2 streepjes begint niet alleen je liefde maar ook de onzekerheid en angst.. ik wist nooit dat ik het op deze manier zou ervaren. ❤🍀

3 jaar geleden

Heel veel sterkte KRZ🥺💕

3 jaar geleden

Ik ben 5 maanden bezig geweest vond het zo spannend. Ik had de eerste drie maanden een cyclus van 23/24 dagen. Opeens was ik in maand 4 vier dagen over tijd maar de testen waren negatief. Ik had een (normale) cyclus van 28 dagen. Vreemd dacht ik maar ik zei ook misschien is de pil nu pas uit mijn lijf. En ja hoor gister was ik 1 dag over tijd en een positieve test. ZWANGER ❤

3 jaar geleden

Hoi, wat een fijne topic. Ik ben vorige maand gestopt met de pil en het was meteen raak. Ik ben nu denk ik 5/6 weken zwanger van ons 2de kindje en 18 maart hebben we onze eerste echo. Voor degene die bezig zijn. Ook jullie gaat het lukken.