3100 Reacties

3 jaar geleden

Super leuk! Ik ben in mei gestopt met de lil, in Juli zwanger maar helaas in augustus een miskraam. Nu weer op naar de volgende ronde. Als ik donderdag niet ongesteld wordt dan maar even testen en anders op naar een mooi 2021!!

3 jaar geleden

Waarschijnlijk een stomme vraag maar ik ben dus nu die bijsluiter van 'Davi ...
Gaat volgensmij bij het zwanger worden om de foliumzuur en de D3. Zolang dat er in zit is het geloof ik goed?!

3 jaar geleden

Hi, Wij (beide 25) hebben besloten om in januari / februari te gaan stoppen met de pil. Merk dat ik zelf ook al erg druk ben met het 'inlezen' over alles wat met zwanger zijn te maken heeft. Helaas moeten we nog wachten op een gesprek met de gynaecoloog ivm met medicatie die gewijzigd moet worden.

3 jaar geleden

Wie snapt hier de logica van? Omdat mn borsten gevoelig werden van de week( altijd rond mn ovulatie) toch is begonnen met testen. Vanmorgen met de testen van kv mn piek gevoenden. Nu vanmiddag CB test gehaald en bevestigde de kv test. En dat ondanks ik sinds de 5de niet heb gevloeid?! Maar goed ben ook aan het tempen dus we gaan zien of we binnen 4 dagen een verhoging zien? Gisteren en zondag al gezellig gemaakt. Vanavond maar weer denk ik?🥰🤞🍀

3 jaar geleden

Hoi hoi, ik ben 7 november gestopt met de pil en was lekker aan het ontpillen. Toen ik dacht dat ik ongesteld moest worden leek mijn afscheiding erg op rauwe eiwitten, wat me wat in verwarring bracht omdat dit normaal op een LH piek zou duiden. Dus ovulatietest gedaan en ik had inderdaad mijn ovulatie. En vanochtend blijkt dat we zwanger zijn! Ik ben dus niet eens ongesteld geweest 🙈

3 jaar geleden

Reactie op mutsjahh

Hoi hoi, ik ben 7 november gestopt met de pil en was lekker aan het ontpill ...
Oow wauw, gefeliciteerd❤️. Maar het kan dus wel. Hopen dat ik rond 7 jan het zelfde heb🥰

3 jaar geleden

Reactie op mutsjahh

Hoi hoi, ik ben 7 november gestopt met de pil en was lekker aan het ontpill ...
Wauw wat top, gefeliciteerd! Laten we hopen dat wij hetzelfde geluk hebben :)

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Oow wauw, gefeliciteerd❤️. Maar het kan dus wel. Hopen dat ik rond 7 jan he ...
Ja, het kan blijkbaar echt zo snel gaan! We zijn er zelf ook nog helemaal van onder de indruk 😂 Ik help je hopen!

3 jaar geleden

Wauw wat top, gefeliciteerd! Laten we hopen dat wij hetzelfde geluk hebben ...
Ik help je hopen 🧡

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Wie snapt hier de logica van? Omdat mn borsten gevoelig werden van de week( ...
O , nou ! Ik snap het zelf ook niet maar zou het zeker gezellig maken vanavond, wie weet ;) Straks heb je net zoveel geluk als Mutsjahh 😵💖

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Wie snapt hier de logica van? Omdat mn borsten gevoelig werden van de week( ...
Jaa altijd doen! Je ei spring binnen 24-48 uur dus zeker doen 🤞🏻👌🏼

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op mutsjahh

Hoi hoi, ik ben 7 november gestopt met de pil en was lekker aan het ontpill ...
Wauw! Wat goed, gefeliciteerd ☺️

3 jaar geleden

Reactie op mutsjahh

Hoi hoi, ik ben 7 november gestopt met de pil en was lekker aan het ontpill ...
Oh wauw! Gefeliciteerd zeg!

3 jaar geleden

Wauw wat top, gefeliciteerd! Laten we hopen dat wij hetzelfde geluk hebben ...
Mssophie, ik ga ook voor jullie hopen❤️

VRIEND

3 jaar geleden

wow spannend! Gaat snel bij jou, ben benieuwd wat er uit de test komt <3 ...
Volgens mij ben ik helemaal vergeten te reageren op jou 🙈 excuses! Ik ben helaas vrijdag ongesteld geworden, niet een heel leuk kerstcadeau maar we gaan met volle moed naar de 3e ronde 🍀 Dit keer een cyclus van 28 dagen. En wat mij nu ook opvalt dat mijn lutale fase maar 10/11 dagen is 😯 De voordelen die ik dus nu ervaar is een veel hoger libido, mooiere huid, veel vrolijker, rustiger en emoties gaan minder op en neer. Ik ga nooit meer aan de pil heb ik al tegen mijn man gezegd 🤣🤣 Maar het nadeel is je hebt het dus niet in de hand. Normaal met de pil zou ik dus de kerstdagen doorslikken zodat ik niet ongesteld wordt tijdens deze dagen. Ik heb nu hele erge buikpijn gehad tijdens de kerstdagen (nog steeds, dag 3). En moet elke twee uur maar de wc om te zien of ik niet door lekte. Dus de menstruatie is ook 10 keer zo erg. Ik zat net ook op de wc en ik hoorde het bloed eruit druppen (sorry voor details) 🙈 En hoe gaat het bij jou? ☺️

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Wie snapt hier de logica van? Omdat mn borsten gevoelig werden van de week( ...
Hoe gaat het met je temperatuur ?

3 jaar geleden

Reactie op Merel2

Hoe gaat het met je temperatuur ?
Gister klein dipje gehad🤔 maar vandaag weer netjes op 37. Dus nu hopen dat ie zo blijft🤞

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Gister klein dipje gehad🤔 maar vandaag weer netjes op 37. Dus nu hopen dat ...
Ziet er goed uit! Ik duim voor je 🍀🤞🏻😊

3 jaar geleden

Reactie op Merel2

Ziet er goed uit! Ik duim voor je 🍀🤞🏻😊
Enig idee wat dat dipje zou kunnen beteken? Dankje!! Ik hoop als het allemaal mee zit 2/3 jan te kunnen gaan testen🤞

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Enig idee wat dat dipje zou kunnen beteken? Dankje!! Ik hoop als het allema ...
Als ik het goed zie is het maar een dipje van 0,2 graden toch? Ik zou je er niet te druk om maken! Je meet wel elke keer op het zelfde tijdstip? En mag ik vragen hoe je meet? In principe zou de dip op 1 dag tussen 6 en 12 dpo moeten zijn ongeveer.