3100 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben eind november gestopt met de pil, dus dit lijkt me een goed idee!

3 jaar geleden

Reactie op Merel2

Als ik het goed zie is het maar een dipje van 0,2 graden toch? Ik zou je er ...
Oke, meet iedere ochtend rond 7:00. Dan met een rectale thermometer van de Kruitvat. Had de temp regels van een vriendin gekregen die nu zelf net 10 weken zwanger is.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Oke, meet iedere ochtend rond 7:00. Dan met een rectale thermometer van de ...
Ah super zeg! ☺️ ben benieuwd hoe jou grafiek loopt 🤞🏻 dit was de mijne van afgelopen cyclus. Denk dat ik na mijn menstruatie ook weer ga beginnen ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Merel2

Ah super zeg! ☺️ ben benieuwd hoe jou grafiek loopt 🤞🏻 dit was de mijne v ...
Ja ik ook🤞☺️ zou toch wonderbaarlijk zijn dat het in een keer lukt en dat met zn lange cyclus nu op het moment🤔

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Ja ik ook🤞☺️ zou toch wonderbaarlijk zijn dat het in een keer lukt en dat ...
Jaa dat zou echt super zijn! Ik duim voor je 😊 op welke cyclus dag zit je nu ?

3 jaar geleden

Hi allemaal! Wat leuk, deze groep! Ik heb afgelopen dinsdag de 22e de laatste pil gehad, zo benieuwd naar wat er nu komen gaat. Benieuwd hoe het bij jullie gaat 😊

3 jaar geleden

Reactie op Merel2

Jaa dat zou echt super zijn! Ik duim voor je 😊 op welke cyclus dag zit je ...
Zit nu op cd 40. Waarvan ik dan we tot 5 december (cd18) de pil heb geslikt. Tussentijds geen bloeding gehad🤷‍♂️

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Zit nu op cd 40. Waarvan ik dan we tot 5 december (cd18) de pil heb geslikt ...
Jeetje! Dan heb je gewoon je ontdekkingsbloeding niet gehad. Maar mooi dat je wel je ovulatiepiek heb gevonden ☺️ ik ben benieuwd, wanneer is je NOD ?

3 jaar geleden

Reactie op Merel2

Jeetje! Dan heb je gewoon je ontdekkingsbloeding niet gehad. Maar mooi dat ...
Nee klopt, die had ik rond 9 december verwacht maar niks🙈 mn borsten begonnen gevoelig te worden( voor mij een teken dat mn ovulatie eraan komt) dus ik dacht ik ga testen💪 inmiddels voel ik me pamela enderson😂 maar dan met veel pijn😥. Gok dat mn nod op 6/7 januari is( als ik 14 dagen bij mn eisprong optel)🍀

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Merel2

Jeetje! Dan heb je gewoon je ontdekkingsbloeding niet gehad. Maar mooi dat ...
Ontrekkingsbloed* 🤣🤣

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Nee klopt, die had ik rond 9 december verwacht maar niks🙈 mn borsten begon ...
Hahahaha 🤣😂 fijn dat je wel weet hoe je lichaam dus voelt als je ovulatie in de buurt is 👌🏼

3 jaar geleden

Reactie op Merel2

Hahahaha 🤣😂 fijn dat je wel weet hoe je lichaam dus voelt als je ovulatie ...
🤣🤣 gelukkig wel! Mn vriend begint dan altijd te mopperen🙈 heeft is zoiets van nu al weer?!😱🤣

3 jaar geleden

Hier ook aan het ontpillen sinds eind oktober ! Willen vanaf maart serieus oefenen zeg maar maar ik merk dat ik heel onzeker wordt van het ontpilllen zelf al. 17 jaar pil geslikt en nu eerste keer cyclus van 24 dagen toen 16 nu alweer op 34 en merk dat ik er nogal gestresst van raak maar ik ben pas 2 maanden bezig met ontpillen

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

🤣🤣 gelukkig wel! Mn vriend begint dan altijd te mopperen🙈 heeft is zoie ...
Hahahaha heerlijk 😂 hier precies het zelfde zodra ik in mijn vruchtbare week zit heeft mijn man het zwaar 🤣😂

3 jaar geleden

Reactie op Merel2

Hahahaha heerlijk 😂 hier precies het zelfde zodra ik in mijn vruchtbare we ...
De arme mannen toch hahaha😂😂😂

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Hier ook aan het ontpillen sinds eind oktober ! Willen vanaf maart serieus ...
Ik snap heel goed wat je bedoeld! Vooral omdat je niet weet hoe je lichaam eigenlijk is zonder pil en wat is normaal voor je eigen lichaam. Maar opzich is het normaal om eerst nog wat een onregelmatige cyclus te hebben. Dus je hoeft je in principe nog niet druk te maken over je onregelmatige cyclus. Want stress kan het ook in de war brengen ☺️ Ik hoop dat er snel regelmaat in komt 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Merel2

Ik snap heel goed wat je bedoeld! Vooral omdat je niet weet hoe je lichaam ...
Jaa klopt dat stressen helpt vast ook niet mee ! En het vervelend is ook dag ik geen idee heb inderdaad wat normaal is ! Dus geef het nog een paar maanden en ik mag optijd al aan de bel trekken bij de gynaecoloog voor eventueel onderzoek als het niet regelmatig wordt! Misschien stel ik me ook aan en wordt ik 1 deze dagen ongesteld ! Dan spring ik een gat in de lucht ! Haha die kinderwens doet gekke dingen met een mens want ongesteld worden is alles behalve m’n hobby

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Jaa klopt dat stressen helpt vast ook niet mee ! En het vervelend is ook da ...
Fijn dat je de gynaecoloog achter de hand hebt ☺️ wanneer moest je ongesteld worden ? En heb je ook je ovulatie gehad of getest? Hahah ongesteld worden is echt vreselijk. Hier al 3 dagen erge menstruatie krampen en veel bloedverlies 😩 hopen dat het morgenavond weer klaar is 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Merel2

Fijn dat je de gynaecoloog achter de hand hebt ☺️ wanneer moest je ongestel ...
Nou kwa regelmatigheid geen idee 😂 nee nog geen ovulatie test gedaan wel gehad denk ik kwa gevoel Maarja we gaan het zien 😂

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Nou kwa regelmatigheid geen idee 😂 nee nog geen ovulatie test gedaan wel g ...
Oké en er is geen kans dat je evt zwanger bent? 😏