4 dagen overtijd, negatieve test

Zevan
één jaar geleden
Volgen
Goedenmorgen, Mijn vriend en ik zijn nu 15 maanden bezig voor een zwangerschap, helaas is het nog niet gelukt. Ik ben nu 4 dagen overtijd, 2 juli zou ik ongesteld moeten worden. Ik heb 2 juli een test gedaan en op 4 juli, beide kwam er een negatieve uitslag uit. Ik heb de testen bij de action gehaald. Heb nog steeds geen krampen wat ik normaal wel heb, wel veel misselijk en moe. Heeft iemand anders hier ervaring mee? Kan het zijn dat de test van de action niet goed werkt? Of dat ik toch nog ongesteld kan worden?
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Verwijderd lid
één jaar geleden
Van mijn eerste had ik pas 10 dagen na nod een positieve test in handen. Ik bleek die keer een late eisprong te hebben gehad...
Zevan
één jaar geleden
Reactie op verwijderd lid
Van mijn eerste had ik pas 10 dagen na nod een positieve test in handen. Ik bleek die keer een late eisprong te hebben gehad...
Oké! Misschien is dat het
Bianca1983
één jaar geleden
Haal de clear blue test die in tekst aangeeft of je zwanger (en hoelang) of niet bent. Dan weet je het zeker.. succes!
Zevan
één jaar geleden
Reactie op Bianca1983
Haal de clear blue test die in tekst aangeeft of je zwanger (en hoelang) of niet bent. Dan weet je het zeker.. succes!
Wilde ik inderdaad proberen, dankjewel
Verwijderd lid
één jaar geleden
Reactie op Zevan
Oké! Misschien is dat het
Ja... Tot je ongesteld bent kan alles nog :). Met action testen is overigens niks mis, die heb ik ook altijd gebruikt (6e zwangerschap nu)
Verwijderd lid
één jaar geleden
Reactie op Bianca1983
Die gaat ook negatief zeggen hoor als een andere test negatief zegt... Ze testen hetzelfde ;)
Zevan
één jaar geleden
Reactie op verwijderd lid
Ja... Tot je ongesteld bent kan alles nog :). Met action testen is overigens niks mis, die heb ik ook altijd gebruikt (6e zwangerschap nu)
Ja precies hoop alleen dat het eindelijk is gelukt ongesteld worden is steeds zo een teleurstelling