15 Reacties

5 jaar geleden
Is er afgelopen maand iets gebeurd wat zoveel stress heeft opgeleverd dat je cyclus van slag kan zijn?
Met zes dagen over tijd zou je toch wel een betrouwbaar resultaat moeten testen. Als je menstruatie uitblijft en je test blijft negatief, zou ik mijn huisarts eens bellen. Veel succes!

5 jaar geleden
Hoi, ik was 15 dagen overtijd alle testen waren steeds negatief. Uiteindelijk op dag 16 een licht streepje, na bloedtest in zh bleek hcg heel laag en na 2 dagen verdubbeld. Nu bijna 11 weken! Gewoon een late eisprong gehad. Dus ik zou nog even afwachten en anders volgende week je huisarts bellen. Groetjes

5 jaar geleden
Ik sluit aan... Dit is heel toevallig! Ik zit in precies dezelfde situatie... nu 7 dagen overtijd, 3 testen gedaan n allemaal negatief. Al bijna een jaar spiraal verwijderd en elke maand een cyclus van precies 28 dagen... ben je van plan om naar de dokter te gaan of wacht je af?

5 jaar geleden
Reactie op Daan88
Hoi, ik was 15 dagen overtijd alle testen waren steeds negatief. Uiteindeli ...
Bedankt voor je bericht! Apart ook na 15 dagen..Ik wacht af en volgende week huisarts bellen! Gefeliciteerd!! :)

5 jaar geleden
Reactie op Mona34
Ik had pas na 2 wk over tijd een positieve test. Nu 37 wk Zwanger
Gefeliciteerd!! Ik wacht af..;)

5 jaar geleden
Reactie op B kaya
Ik zit ongeveer in de zelfde situatie met al 3 negatieve testen. Normaal he ...
Jaa precies, zit al op dag 6! Heel lang...mijn cyclus is altijd normaal . Voel ook niks! Maar ik wil graag zekerheid, wachten is lang! Jij ook succes. Weekend ga ik weer testen en als het weer negatief is, huisarts bellen!

5 jaar geleden
Reactie op Spreadlovexx
Ik sluit aan... Dit is heel toevallig! Ik zit in precies dezelfde situatie. ...
Vandaag dag 7, ik ga van het weekend testen. Als het weer negatief is, ga ik mijn huisarts bellen voor maandag! Gelukkig ben ik niet de enige, met deze onzekerheid. Waarschijnlijk zit er te weinig hormonen, in de urine. Succes en hopen op nieuws binnenkort! :)

5 jaar geleden
Reactie op Spruitopkomst
Is er afgelopen maand iets gebeurd wat zoveel stress heeft opgeleverd dat j ...
Ga ik doen, en bedankt voor je bericht!!

5 jaar geleden
Reactie op Christel90
Jaa precies, zit al op dag 6! Heel lang...mijn cyclus is altijd normaal . V ...
Sorry dag 7 al, gister was 6.

5 jaar geleden
Ik zou de dokter bellen dan krijg je een bloestest en hoor je het snel genoeg. Dan zit je ook niet zo in spanning

5 jaar geleden
Reactie op Christel90
Jaa precies, zit al op dag 6! Heel lang...mijn cyclus is altijd normaal . V ...
Ik wacht het af tot maandag heb ik dan nog geen bloed verlies dan ga ik de Huisarts bellen. Ik ben heel benieuwd. Ik was net paar dagen begonnen met een koolhydraatarm dieet en daarvan kan je menstruatie ook uitblijven... Dus ik hoop niet dat dat het bij mij is

5 jaar geleden
Herkenbaar. Bij mij werd die pas positief op de test op 11 dagen overtijd. Terwijl ik aan alles 'voelde' dat ik zwanger was