36 Reacties

5 jaar geleden

Een vw golf. Niet te klein niet te groot. Super tevreden over.

5 jaar geleden

Dacia Sandero is onze tweede auto. Die is er gekomen in plaats van de Renault Twingo

5 jaar geleden

Dacia Duster hebben wij. Als je die te groot vindt is de Sandero stepway een mooi formaat

5 jaar geleden

Wij hebben een Opel Astra waar ik in rij (hiervoor een ouder model Corsa) en m'n man een Nissan Quasqhai die we ook gebruiken als we samen vrij zijn en met vakanties ondat die net even meer ruimte heeft.

5 jaar geleden

Auris? :)

5 jaar geleden

Wij hebben een Ford c-max ik vind hem ideaal qua ruimte

5 jaar geleden

Wij hebben een opel vectra. Die heeft best veel bagage ruimte en ik heb laatst een suzuki swift gekocht. Deze heeft isofix en 5 deurs. Mijn auto was echt te klein

5 jaar geleden

Seat Leon

5 jaar geleden

Renault Clio! Hartstikke leuke auto om te zien, rijdt heerlijk en is precies groot genoeg.

5 jaar geleden

Reactie op Anomiem1996

Renault Clio! Hartstikke leuke auto om te zien, rijdt heerlijk en is precie ...
Dan natuurlijk niet de Clio fasen 1 en 2

5 jaar geleden

Da's nogal een moeilijk te beantwoorden vraag. Auto's zijn echt een kwestie van smaak en budget 馃槄 Ik zou namelijk een Tesla model 3 aanraden, maar ik kan niet in je portemonnee kijken 馃き

5 jaar geleden

Reactie op Mellow

Da's nogal een moeilijk te beantwoorden vraag. Auto's zijn echt een kwestie ...
Klopt! Zit heeeel veel ruimte in! 馃槵馃憣馃徏

5 jaar geleden

Reactie op Mellow

Da's nogal een moeilijk te beantwoorden vraag. Auto's zijn echt een kwestie ...
Good point! Haha. Ik laat het budget nog even vrij voor dit topic, zodat ik echt ruime keuze heb :p

5 jaar geleden

Het ligt eraand wat je budget is. Wij hebben een audi Q2 gekocht. Niet te groot maar ook zeker niet te klein. En goede kofferbak rruimte ook niet onbelangrijk.

5 jaar geleden

Seat Leon st. Heerlijk comfortabele auto die goed rijdt 馃

5 jaar geleden

Wij hebben ook een Toyota Aygo en hebben er een tweede bijgekocht. Wij wilden ook niet een te grote overgang qua formaat dus voor een Seat Leon gekozen. Erg tevreden mee!

5 jaar geleden

Ik heb een Honda Jazz. Ik vind dat een fijne auto, die niet heel groot (ik had een Hyundai I10). Skoda staat bekend om zijn grote kofferbak ruimte. Wij hadden een Skoda Fabia station, ruime auto.

5 jaar geleden

Bij ons 1e kindje had ik een mini cooper, natuurlijk veel te klein maar was op dat moment te jong en te koppig om er afstand van te doen. Na 1 jaar een Hyundai i30 gekocht hele fijne auto, genoeg ruimte in de kofferbak. En nu nog een stap groter gekocht en het is een Hyundai tucson (nieuwste model) geworden. Echt veel ruimte en ik ben helemaal om. Vond het een enorme stap ivm hoge en grote auto maar echt heerlijk馃憣馃徎

5 jaar geleden

We hebben een Opel Meriva A er bij gekocht. Deze auto zit hoog en ruim. In de Opel past de kinderwagen wel met gemak, terwijl in onze gezinsauto (Suzuki baleno) moet er een wiel af.

5 jaar geleden

Reactie op Madame89

Het ligt eraand wat je budget is. Wij hebben een audi Q2 gekocht. Niet te g ...
Deze heb ik ook gehad en weer verkocht. Omdat die te klein was. 馃槄 De maxicosi draaibase, maxicosi en kinderwagen pasten er nauwelijks in. 馃