12 Reacties

4 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Blijkt een gekend probleem te zijn bij philips. Ze vermelden het zelf in hun handleiding. Bij mij zit er geen water tussen maar wortelpap. Nu wortelpap, binnenkort schimmel. Kostte 165 euro dus ben er absoluut niet blij mee. Hoop mijn geld of een waardebon te krijgen in de winkel maar vrees er voor. Heb het nog maar vier keer gebruikt...

4 jaar geleden

Wij hadden dat ook! En als tweede probleem kregen wij na een poosje gebruik de deksel van het stoom compartiment nauwelijks nog open of dicht gedraaid. Geen oplossing gevonden, wel een nieuwe gekregen.

4 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Wij hadden dat ook! En als tweede probleem kregen wij na een poosje gebruik ...
Waar kocht je de jouwe? En kwam het probleem bij de nieuwe terug?

4 jaar geleden

Reactie op Lauver333

Waar kocht je de jouwe? En kwam het probleem bij de nieuwe terug?
Bij Dreambaby (Belgi毛). Ik moet eerlijk bekennen dat ik de nieuwe niet in gebruik genomen heb. Tegen dat ik die ontving at mijn zoontje zo'n grote porties dat ik naar pot en staafmixer geschakeld ben. Evenzeer nog steeds een hele goede aankoop geweest voor ons.

4 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Bij Dreambaby (Belgi毛). Ik moet eerlijk bekennen dat ik de nieuwe niet in g ...
Heb je er lang moeten op wachten? Ik zou de mijne graag ook voor een tweede kindje gebruiken. Jij verkocht de jouwe dan ? Ons zoontje is 4,5 maanden en ik gebruikte het toestel slechts 4 keer... Ook dreambaby trouwens.

4 jaar geleden

Reactie op Lauver333

Heb je er lang moeten op wachten? Ik zou de mijne graag ook voor een tweede ...
Hmm ik weet het niet meer, is echt al een hele tijd geleden. Maar nee, ik heb hem ook nog staan. Moest er een tweede komen willen we hem inderdaad ook weer gebruiken. De garantie en het omruilen ging via Philips zelf trouwens.

4 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Hmm ik weet het niet meer, is echt al een hele tijd geleden. Maar nee, ik h ...
Je hebt gebeld met Philips rechtstreeks of via dreambaby?

4 jaar geleden

Reactie op Lauver333

Je hebt gebeld met Philips rechtstreeks of via dreambaby?
Philips rechtstreeks. Was wel in de periode dat de winkels allemaal dicht waren.

4 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Philips rechtstreeks. Was wel in de periode dat de winkels allemaal dicht w ...
Ok. Bedankt 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Lauver333

Hier hetzelfde probleem. Blijkt een gekend probleem te zijn bij philips. Ze ...
Verwacht niet teveel van Philips. Ik had problemen met de flessen sterilisator kreeg 30% kortingsbon binnen de 30 dagen op de site online uit te geven. Ik wou kijken op de site baby afdeling. Denk haal dan wel een nieuwe niks op voorraad. Ik heb de kortingsbon niet kunnen uitgeven en Philips doet er niks mee.

4 jaar geleden

Reactie op Hua Mulan

Verwacht niet teveel van Philips. Ik had problemen met de flessen sterilisa ...
Schandalig. Ik dien klacht in bij de ombudsman voor de handel als het zo loopt.

4 jaar geleden

Reactie op Lauver333

Schandalig. Ik dien klacht in bij de ombudsman voor de handel als het zo lo ...
Dat vind ik dus ook. Had ik eigelijk ook moeten doen ugh 馃う