Blij en niet blij

lana1983
4 maanden geleden
Volgen
Dag dames, ik heb zulke stemmingswisselingen ene moment ben ik mega blij en de andere moment vind ik t zo vreselijk zwanger zijn. Heeft iemand hier ook last van?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
Baby072020
4 maanden geleden
Ja! Hier! Maar ik loop ook bij de pop-poli..
  • Rapporteren
lana1983
4 maanden geleden
En misselijkheid en chagarijnigheid helpt ook totaal niet! 🤦🏼‍♀️
  • Rapporteren
Luna36
4 maanden geleden
Hèb precies t zelfde ! Vreselijk !
  • Rapporteren
lana1983
4 maanden geleden
Reactie op Baby072020
Ja! Hier! Maar ik loop ook bij de pop-poli..
Ik heb n dochter van 14 en nu zwanger en ene moment zo blij andere moment mijn god waar begin ik aan.. pff echt heftig
  • Rapporteren
Baby072020
4 maanden geleden
Reactie op Luna36
Helpt dat ?
Ik loop al jaren bij de psychiater in verband met een angststoornis. De pop-poli helpt met angst gedachten relativeren, zwangerschaps en bevallingsplan maken. En je kan ze altijd mailen/bellen als je ergens mee zit. Het is een goede ondersteuning voor dames die wat extra mentale ondersteuning nodig hebben tijdens de zwangerschap. Maar de hormonen blijven lekker vervelend doen!! Dat kunnen ze niet weg nemen ;p
  • Rapporteren
lana1983
4 maanden geleden
Reactie op Baby072020
Ik loop al jaren bij de psychiater in verband met een angststoornis. De pop-poli helpt met angst gedachten relativeren, zwangerschaps en bevallingsplan maken. En je kan ze altijd mailen/bellen als je ergens mee zit. Het is een goede ondersteuning voor dames die wat extra mentale ondersteuning nodig hebben tijdens de zwangerschap. Maar de hormonen blijven lekker vervelend doen!! Dat kunnen ze niet weg nemen ;p
Ik heb 14 haar geleden zo n traumatische bevalling gehad 34 uur lang horror.. ik weet niet hoe ik t voor elkaar ga krijgen maar ik ga die keizersnee krijgen.. ik denk dat veel dingen wel idd meespelen en idd hormonen
  • Rapporteren