7 Reacties

Dit zijn mn testen vandaag

3 dagen geleden

Bij mij werd het vanaf 6 weken pas 3+ 馃槉

3 dagen geleden

Ja dst klopt. Je bent nu 5 weken zwanger. Clear blue geeft aan dat de bevruchting 3 weken geleden is geweest. Dat komt op hetzelfde neer. Je hoeft niet verder te testen.

3 dagen geleden

Gewoon stoppen met testen, zegt niks :-)

3 dagen geleden

Reactie op FlorissanteMirage606180

Dit zijn mn testen vandaag
Ik was hierin het zelfde nja misschien niet precies maar ik heb heel wat geld besteed aan testen 馃槀 en de mijne gaf een tijdje 2-3 aan en ik dacht steeds nee is helemaal mis omdat ik 5,5 week was ongeveer kon er wel om janken vervolgens de volgende dag gedaan met 5,6 weken en er stond 3+ . Toen was ik zo gek om in de avond te testen en dat raad ik nooit aan na veel drinken stond er weer 2-3 weken weer de hele nacht zenuwachtig volgende ochtend om 08:30 opgehaald bij de kruidvat weer 3+ nou doe het jezelf niet aan haha. Ik ben aanstaande donderdag 18 weken ! snap je wel hoor met testen het geeft je een soort van controle ofzo over de situatie wat je helaas niet hebt maar dat gevoel kreeg ik er door. Een zwangerschap is gewoon een spannende tijd nu ben ik weer zenuwachtig voor de 20 weken echo binnenkort . Maar toch ondanks alles probeer ik wel te genieten van de baby馃槉 Hopelijk mag je snel voor een echo met een kloppend hartje dat neemt toch een stukje stress af !

3 dagen geleden

Het is een indicator. Geen diagnostisch middel. Bij veel vrouwen gaat hij pas na 6 weken naar 3+.

3 dagen geleden

Als je hcg donderdag 205 was, dan denk ik niet dat je al 5+3 bent. Gekeken naar een verdubbeling iedere 48buur is het ook normaal dat je nog geen 3+ krijgt, die veranderd (volgens google) bij een hcg waarde van 2700.