29 Reacties

2 jaar geleden
Weet je je ovulatie zeker qua ovulatietesten?
Een indicator van 1-2 geeft aan dat je 3 a 4 weken zwanger bent geteld vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie.. maar zoals je al zegt, je urine was minder geconcentreerd.
Ik vind de andere testen behoorlijk duidelijk!
Dus of je cb digitaal iets zegt over een miskraam? Nee denk niet dat je daar iets uit kan afleiden..
Je zou wel nog een kruidvat 2v5 kunnen doen om te kijken of je streepjes aflopen..
Maar sommigen testen alleen met de cb digitaal en testen daarna niet meer en vertrouwen erop dat het gewoon goed zit! Spannend hoor. Wanneer is je eerste echo?

2 jaar geleden
Hi gefeliciteerd!!
De clearblue test zegt gelukkig niets, iedereen maakt op eigen tempo HCG aan en zeker in het begin zitten er verschillen in. Dit geldt voor ochtendurine, die heb je niet gebruikt.
Bij de huisarts HCG prikken is ook echt niet nodig, ik zou de echo afwachten! Of ben je belgisch?

2 jaar geleden
Reactie op KaatVH
Dag Mirthe! Dank voor je antwoord. Nee, ovulatie weet ik inderdaad niet zo ...
Spannend! Je bent voor nu gewoon zwanger!

2 jaar geleden
Reactie op KaatVH
Lief dat je het vraagt. Om 19u30 heb ik een eerste echo en zal ik hopelijk ...
Spannend, heel veel suc6 ❤️

2 jaar geleden
Het klopt nooit precies met je laatste menstruatie, tenminste dat had ik. Ik had uitgerekend 8 weken en was 5-6 weken dus kan iets verschillen. Mijn clearblue test gaf toen 3-4 weken aan. Dus zou je er niet teveel aan vasthouden straks bij de echo weten ze het beter! Succes straks ☺️ geniet van deze momenten🙈

2 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde met de clear Blue ik ben 6+2 weken zwanger maar de clear Blue geeft 2-3 aan…. De streepjes worden gelukkig wel donkerder maar wordt er wel onzeker van.
Mijn laatste menstruatie was 11 december en eisprong 27 december dus dan ben jij zelfs nog langer zwanger toch? Ben benieuwd hoe je echo was…

2 jaar geleden
Reactie op LL24
Ik heb precies hetzelfde met de clear Blue ik ben 6+2 weken zwanger maar de ...
Bij mij was het zo omdat mijn eisprong veeeeel later was dan ik dacht. Kan dus bij jou ook het geval zijn en dan hoef je je zeker geen zorgen maken. Ook twijfel ik een beetje aan de accuraatheid van die testen…

2 jaar geleden
Reactie op KaatVH
Een goede echo gehad! Ben dus veel minder ver dan ik dacht. Ongeveer 5+4 ip ...
Ahh fijn ! Hopelijk volgende keer dan ook nog een kloppend hartje te zien!

2 jaar geleden
Wanneer hadden jullie de 3+? Ik ben nu ongeveer 5weken en had de 2/3 nog

2 jaar geleden
Reactie op iuidwondertje
Ik had bij 6+1 nog steeds 2-3. Wordt hier wel onzeker van. Ben nu 6+5 en durf niet meer te testen en mijn man verbied het me om nu weer 15€ uit te geven….
Mijn testen lopen wel ietsje op.. zal zo foto plaatsen. Nog steeds geen knaller helaas en hoop dat het goed afloopt:/.

2 jaar geleden
Reactie op LL24
Ik had bij 6+1 nog steeds 2-3. Wordt hier wel onzeker van. Ben nu 6+5 en du ...
Waarom nog testen met ruim 6 weken?
Naarmate je verder gaat in zwangerschap schommelt je hcg waarde, ik denk dat je je met testen onnodig gaat stressen. Hoe lastig ook wacht op je eerste echo.
Mocht je afwijkende klachten krijgen als erge krampen en bloedverlies dan uiteraard verloskundige bellen

2 jaar geleden
Reactie op iuidwondertje
5w4D had ik een 3+ een vriendin van mij had3+ met 4w6d dat schommelt zo en het ligt ook aan je urine. Adviseer als je digitale uitvoert drink niet teveel. En hou de urine op. Vele zeggen doe ochtend urine. Maar bij mij is de ochtend urine te zwak.
Meegemaakt in de ochtend getest cb digitaal negatief. Maar had zulke pijnlijke borsten. En in de middag getest positief 2-3. Mijn urine in de ochtend is niet zo goed denk ik 😂😂
Het grappige is geen idee hoe die dingen meten. Precies met m’n vorige zwangerschap 3+ gekregen met hcg 1822 gekregen.
Met deze zwangerschap hcg laten prikken. Bij 2178 hcg meeting gaf ik nog 2-3 aan. Moest nog 1x prikken. Toen wel de 3+
Ohw ik moet hcg prikken door veel herhalende mk België

2 jaar geleden
Reactie op LL24
Ik had bij 6+1 nog steeds 2-3. Wordt hier wel onzeker van. Ben nu 6+5 en du ...
Ik had bij 3+5 al 2-3 weken staan en na 13/14 dagen nog steeds. Daar werd ik ook heel erg onzeker van omdat ik 2x heb meegemaakt dat cb niet verder kwam dan 1-2 weken en ik een miskraam kreeg.
Uiteindelijk bleek ik zwanger van een tweeling (dus veel meer hcg). Nu 30 weken. Het hoeft echt niks te zeggen weet ik uit eigen ervaring. Ik maakte mezelf ook helemaal gek 🤭.