41 Reacties

2 weken geleden
Ik zie geen foto erbij.
Je CB geeft aan dat je 1 a 2 weken geleden bent bevrucht,dus zou betekenen dat je nu 3 a 4 weken zwanger bent (je telt er 2 weken bij op)
Wanneer zou je ongesteld moeten worden?
Ik testte 9 maart positief met een midstream en negatief met CB digitaal. 12 maart digitaal positief op "1-2" . Afgelopen maandag echo gehad,niks te zien (waarschijnlijk dus te vroeg,..kan kloppen met de CB digitaal)
Volgende week woensdag moet ik terug voor een echo (dan zou ik 5/6 weken moet zijn)

2 weken geleden
Reactie op nona_aky
Ik zie geen foto erbij.
Je CB geeft aan dat je 1 a 2 weken geleden bent be ...
Oh wat gek. Nu wel?

2 weken geleden
Reactie op nona_aky
Ik zie geen foto erbij.
Je CB geeft aan dat je 1 a 2 weken geleden bent be ...
Ik verwacht 16 of 17 maart dat dat mijn NOD was. Mijn cyclus was wat onregelmatig.

2 weken geleden
Reactie op nona_aky
Je bent duidelijk zwanger!
Gefeliciteerd🙏🏽
Dank😊! Jij ook natuurlijk. Alleen zo gek dat hij dan op 1-2 weken blijft?

2 weken geleden
Opzich normaal hoor voor dit termijn 1-2 weken.
Je moet er 2 weken bij optellen, en als je innesteling wat later is geweest....
Maar ik zou gewoon stoppen met testen.
Je bent zwanger, dat is inpricipe het enigste dat de testen aangeven.
En lekker loslaten.
Je hoeft je pas zorgen te maken als je gaat bloeden en pijn krijgt.
Dus gefeliciteerd!

2 weken geleden
Hi! Ik wil even reageren mijn cb test bleef ook best tijd op 1-2 hangen terwijl de andere testen opliepen. En heb 3 gezonde kinderen op de wereld gezet. Ik snap je angst wel hoor. Maar focus je niet teveel op die weken meid! Je bent zwanger ga genieten de eerste weken blijven altijd spannend!

2 weken geleden
Klopt precies. ClearBlue rekent globaal vanaf bevruchting. Ook de digitale test geeft feitelijk aan dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!

2 weken geleden
Reactie op Zoetzuurtje
Klopt precies. ClearBlue rekent globaal vanaf bevruchting. Ook de digital ...
Als ik zelf uitreken verwacht ik dat de bevruchting rond 17-3 zou hebben plaatsgevonden. Dat is iets meer dan 2 weken. Dan zou je toch denken 2-3 weken?😊 Mogelijk zit ik net op het randje

2 weken geleden
Reactie op BabyJuni22Zomer
Als ik zelf uitreken verwacht ik dat de bevruchting rond 17-3 zou hebben pl ...
Oh zo precies werkt dat niet hoor. Hij springt niet gelijk op de week door. 1a2 weken kan ook nog tot 4.5 week zwanger zijn. De range in HCG is enorm groot rond deze termijn, waar die bij de 1 bv 80 is zit de ander al op 500 op precies dezelfde dag. Over een kleine week weer testen en dan zou die op 2-3 moeten zitten. Die oploop is leidend. Prachtige gewone testen trouwens voor 4+3 dus heel erg gefeliciteerd!

2 weken geleden
Reactie op Enigsmeisje
Oh zo precies werkt dat niet hoor. Hij springt niet gelijk op de week door. ...
Dank ♥️ ik ga het gewoon proberen los te laten en rustig af te wachten! En proberen een klein beetje te genieten🤭

2 weken geleden
Dit is bij mij de oploop. 2/3weken cb nu. Tussen gisteren en vandaag zit ook geen verschil lijkt het. Maar hcg verdubbeld niet elke dag, dus opzich niet gek dat ze niet elke dag duidelijk verschil laten zien.

2 weken geleden
Reactie op Opnaareen2ewondertje
Dit is bij mij de oploop. 2/3weken cb nu. Tussen gisteren en vandaag zit oo ...

Wel een onwijs mooie oploop! Hoe ver ben je nu?

2 weken geleden
Wel een onwijs mooie oploop! Hoe ver ben je nu?
Volgens m'n menstruatie zou ik vandaag 5+1 zijn
zijn. Maar ik denk zelf, op basis van mm ovulatie, 4+4 ongeveer. Ovulatie was 1of2maart.

2 weken geleden
Volgens m'n menstruatie zou ik vandaag 5+1 zijn
zijn. Maar ik denk zelf, op ...
Ah bij mij ook! Wanneer testte jij met cb 2-3?

2 weken geleden
Ah bij mij ook! Wanneer testte jij met cb 2-3?
Uhm ff kijken. 16maart 2/3. En nu nog steeds 2/3?

2 weken geleden
Uhm ff kijken. 16maart 2/3. En nu nog steeds 2/3?
Netjes! Bij mijn dochter heb ik met de cb nooit 3+ getest

2 weken geleden
Netjes! Bij mijn dochter heb ik met de cb nooit 3+ getest
Ohja ik bij m'n zoontje wel toen een dikke week na m'n 1e positieve test. Nu dus nog niet. Maar kwam er wel ook al heel vroeg achter. Dus vermoed dat t evt later nog komt. Heb nu geen digitale cb meer in huis en ga ze ook niet meer kopen dus 3+gaan we niet zien deze zwangerschap haha!