12 Reacties

Het lijkt me vrij snel, maar als je echt een streepje ziet dan zou het kunnen. Morgen of overmorgen nog maar een test doen met ochtendurine, dan heb je meer kans dat je wat ziet.

vorige maand

Ik weet dat deze indroogstrepen geven..ook al vaak gehad. Deze was meteen. Spannend..

Reactie op Row茅

Ik weet dat deze indroogstrepen geven..ook al vaak gehad. Deze was meteen. ...
Ja dat zie je idd wel vaker! Hopelijk snel een duidelijk positieve test 馃檹馃徏馃槉

vorige maand

Je bent 7 of 8 dagen dpo, dat is echt heel vroeg om positief te testen. Deze geven vaak vals positief! Ik zou als je van clearblue wil gebruiken een digitale pakken wanneer je positief hebt getest met een andere test. Als het je lukt zou ik na het weekend pas testen met een andere test. Geen action, die schijnen de laatste tijd ook ellende te geven

vorige maand

Reactie op Ghisjhe

Je bent 7 of 8 dagen dpo, dat is echt heel vroeg om positief te testen. Dez ...
Ik lees vals positief na afleestijd idd. Dit was binnen afleestijd vrijwel direct zichtbaar.

vorige maand

Clearblue gaf bij mij al 2 maanden op rij vals positief. Ik test hier echt niet meer mee

vorige maand

En bij mij was vals positief binnen de afleestijd

vorige maand

Reactie op Joni27

En bij mij was vals positief binnen de afleestijd
Oke dan zal dit ook wel vals zijn helaas.

vorige maand

Nog even een paar dagen geduld en misschien een roze test dan!

vorige maand

Ik denk dat je onmogelijk zo vroeg al positief kunt testen en al helemaal niet met avond urine. Ik zou nog even geduld hebben en 2 weken na je eisprong een test doen met ochtenduren.

vorige maand

Ook op de early van action een licht streepje..roze. 馃え

vorige maand

Reactie op Row茅

Ook op de early van action een licht streepje..roze. 馃え
Toch zou ik met action voorzichtig zijn, vandaar dat ik gister aangaf geen action. Deze zijn de laatste tijd ook niet betrouwbaar helaas.. Ik wil je echt niet ontmoedigen maar je bent sowieso enorm vroeg met testen. Zoals ik gister aangaf zou ik een telano, clearblue digitale of Etos/Kruidvat test halen als je in de gelegenheid bent :). Met een digitale kan je er sowieso niet omheen. En echt wachten tot je 11-12 dpo bent, beste is zelfs tot 2 weken na je ovulstie