40 Reacties
6 jaar geleden
Reactie op Nurr_
ben zelf ook zwanger geraakt door clomid omdat mijn eitjes ook niet goed ge ...
Oh wat fijn om te lezen en van harte gefeliciteerd!
Wanneer kwam je er achter en hoelang was je al bezig met zwanger worden? En hoeveel rondes clomid voor je zwanger werd?
Sorry voor de vele vragen, maar het geeft me hoop!
6 jaar geleden
ik heb 1 maand 50 gebruikt maar hielp niet. 2e ronde 100mg gebruikt, eitjes groeiden wel maar niet zwamger geraakt. 3e ronde was het gelukkig raak. heb 3jaar erover gedaan. ik wilde nooit naar huisarts of ziekenhuis omdat ik regelmatig menstrueerde. uiteindelijk toch geweest en dan na 3 maanden zwanger馃槈
6 jaar geleden
Ik zelf overigens 4 rondes clomid gebruikt 50 mg maar had last van zware duizelingen waardoor ik ben overgegaan op hormonen spuiten.
6 jaar geleden
Probeer aan het goede gevoel vast te houden in jezelf. Probeer het denken uit te zetten. Ze zeggen niet voor niks alles wat je aandacht geeft groeit! Probeer vooral veel te rusten en voor je te laten zorgen. Stress en zenuwen zijn juist het laatste wat je wil. Als je wil ontspannen helpt bij mij liggen met warme kruik, je lieveling boek/film en vertrouwen in jezelf dat het goedkomt!
Als je het gevoel hebt dat je uit balans bent en zelf niet lukt, kan je gaan floaten. Dat heb ik gister gedaan. Was zooo lekker al je stress/spanningen loslaten. We belangrijk om je eraan over te geven en los te laten! Succes en sterkte
6 jaar geleden
Reactie op Charz
Nou hopen dat het gauw mag aanslaan en je zwanger raakt! Ik zelf heb helema ...
Ik gebruik geen clomid meer was overgegaan op hormonen spuiten. Hoeveel eitjes had je met 100 mg?
6 jaar geleden
Probeer aan het goede gevoel vast te houden in jezelf. Probeer het denken u ...
Bedankt voor je reactie en goed advies, super lief! Ik probeer inderdaad stress te vermijden. Dat lukt nog wel aardig, maar het wachten en de spanning wordt, naar mate nod nadert, alleen maar groter. Ik neem je advies zeker mee!
6 jaar geleden
Reactie op Melisssa89
Ik gebruik geen clomid meer was overgegaan op hormonen spuiten. Hoeveel eit ...
Ik heb geen meting gehad tussentijds. Enkel op de dag dat ik met clomid zou starten, wat ook gelijk de dag was dat ik er achtee kwam dat mn eitjes niet voldoende groeide.. Volgens mij was het verschil niet heeel groot, maar waren de eitjes toen nog wel aan de kleine kant..
6 jaar geleden
Reactie op awttvn.
1e ronde clomid 50mg, met controles in het ziekenhuis, eitjes groeiden mooi ...

Van harte gefeliciteerd Annawttvnzwg! Wat is dat toch fijn馃グ wat was voor jou de reden dat je aan clomid bent begonnen(als ik vragen mag) en Voelde je je eisprong en had je last van steken of krampjes... of andere dingen die er op wezen dat je eisprong geweest was
6 jaar geleden
Reactie op Charz
Van harte gefeliciteerd Annawttvnzwg! Wat is dat toch fijn馃グ wat was voor j ...
Ze hebben toch een echo gemaakt om zeker te weten dat je ei gesprongen is? Of heb je pregnyl gebruikt?