20 Reacties

茅茅n maand geleden

Spannend hoor! Ik wens je heel veel succes met de o zo lang durende wachtweken. Hopelijk met een mooi resultaat!! 馃馃尫 Ik heb morgen mijn startgesprek voor mijn 2e punctie. Ik verwacht half augustus de punctie en een paar dagen later hopelijk een verse terugplaatsing. Dus ik mag nog even voor ik in de wachtweken zit.

茅茅n maand geleden

Reactie op Lindaaa1985

Spannend hoor! Ik wens je heel veel succes met de o zo lang durende wachtwe ...
Spannend! Hopelijk een succesvolle poging!

茅茅n maand geleden

Spannend! 馃崁Ik heb vandaag een terugplaatsing gehad onze laatste cryo. De vorige terugplaatsing is een korte zwangerschap geworden , bij 6 weken kreeg ik een miskraam. Het zou zo mooi zijn als t nu gaat lukken!

茅茅n maand geleden

Reactie op HannaR

Spannend! 馃崁Ik heb vandaag een terugplaatsing gehad onze laatste cryo. De v ...
Ik hoop met je mee! Wat een spannende tijden zo.

茅茅n maand geleden

Reactie op HannaR

Spannend! 馃崁Ik heb vandaag een terugplaatsing gehad onze laatste cryo. De v ...
Hopelijk een plakker! Heb je nog meer cryo's over? Bij ons hebben we er na deze poging nog 1tje in de vriezer. Mocht dat niet lukken dan gaan we weer opnieuw het PGT traject in incl. wachttijd van 8 weken op de uitslag. Vanuit de eerste punctie bleken 3 van de 6 embryo's aangedaan, dus die kunnen we niet meer gebruiken.

茅茅n maand geleden

Reactie op Koolmeesje95

Hopelijk een plakker! Heb je nog meer cryo's over? Bij ons hebben we er na ...
Oh wat balen zeg.... Ik heb hierna geen embryos meer. Waarschijnlijk wordt t een cyclus overslaan en dan starten met medicatie voor ons icsi traject :)

茅茅n maand geleden

Hoe gaat het bij jullie? Is dat wachten nog een beetje vol te houden?

茅茅n maand geleden

Reactie op Lindaaa1985

Hoe gaat het bij jullie? Is dat wachten nog een beetje vol te houden?
We zijn net op vakantie gegaan, dat zorgt wel voor afleiding! Ik merk wel dat mijn borsten wat gevoeliger zijn, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door de utrogestan.

茅茅n maand geleden

Het wachten duurt wel lang ja.. wij mogen na 10 dagen testen, dus aanstaande zaterdag 馃崁馃崁

茅茅n maand geleden

Reactie op HannaR

We zijn net op vakantie gegaan, dat zorgt wel voor afleiding! Ik merk wel d ...
Fijn dat de vakantie afleiding biedt! Geniet er van! En ik hoop voor je dat het niet door de Utrogestan komt. 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op Koolmeesje95

Het wachten duurt wel lang ja.. wij mogen na 10 dagen testen, dus aanstaand ...
Oh dat is al snel! Het is nu zo zaterdag. Ik duim met jullie mee.

茅茅n maand geleden

Heel licht, maar het is toch echt een streepje 馃グ馃グ

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd! Had je al symptomen of komt het als een verassing?

茅茅n maand geleden

Reactie op AnoniempjeR88

Gefeliciteerd! Had je al symptomen of komt het als een verassing?
Dankjewel!! Nee echt nul symptomen. De vorige keer dacht ik vanalles te voelen (rugpijn, wat krampen) maar toen was ik niet zwanger, dus ik wist ook niet meer waar op te letten 馃槄

茅茅n maand geleden

Geeft de burger moed, voel ook nog helemaal niets na mijn terugplaatsing afgelopen maandag. Zo zie je het kan altijd alle kanten uit!

茅茅n maand geleden

Reactie op AnoniempjeR88

Geeft de burger moed, voel ook nog helemaal niets na mijn terugplaatsing af ...
Precies! Hopelijk dan snel goed nieuws 馃崁 wanneer mag je testen?

茅茅n maand geleden

Zondag pas! Innesteling zou dan een dezer dagen moeten zijn maar niets merkbaar helaas. Heb jij daar iets van gevoeld?

茅茅n maand geleden

Reactie op AnoniempjeR88

Zondag pas! Innesteling zou dan een dezer dagen moeten zijn maar niets merk ...
Nee ook niks gemerkt van de innesteling. Geen kramp of bloedingen. Dus ook zonder iets gemerkt te hebben kan het blijkbaar alle kanten op 馃崁 ik duim met je mee!

茅茅n maand geleden

Dankjewel, geniet jij van je zwangerschap!!

茅茅n maand geleden

Reactie op Koolmeesje95

Heel licht, maar het is toch echt een streepje 馃グ馃グ
Het is zeker een streepje! Gefeliciteerd!!! Ik heb gisteren regelmatig gekeken of er nieuws was, maar durfde er niet naar te vragen. Super mooi nieuws!