3 Reacties

11 dagen geleden

Niemand?!

11 dagen geleden

Wat vervelend TS! Ik heb geen ervaring met een lange cyclus en een hevige menstruatie, maar uit je verhaal maak ik op dat je zwanger wil worden gezien de ovulatie testen? Indien dit het geval is dan vind ik het heel raar dat het ziekenhuis je niet verder helpt met je cyclus reguleren. Als er geen of nauwelijks een ovulatie is dan zou je hormoontherapie kunnen krijgen lijkt mij om dit allemaal kunstmatig in gang te zetten. Laat je niet afpoeieren hoor. Het ziekenhuis maakt zich er meestal makkelijk van af. Voor jezelf opkomen dat ze je helpen daar!

10 dagen geleden

Hoi hoi, wat onwijs vervelend voor jou zeg! Ik snap dat als je al zo lang van de pil af bent je wanhopig gaat worden. Ik heb hem september 2023 voor het laatst gezet. Februari eerste bloeding en vorige week de tweede. Ik heb hier op het forum veel gelezen over baarmoeder massages die hebben geholpen bij vrouwen. Wellicht dat dat werkt? Ik zou toch weer terug gaan naar het ziekenhuis, je hebt geen afwijkingen maar het duurt wel erg lang? Wellicht kunnen zij meer onderzoek doen bij jou. Veel sterkte! Liefs