2702 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Jaa is mentaal gewoon zwaar genoeg om 36 uur te draaien 😊
Zeker zwaar inderdaad. En dan werk ik maar 4 dagen van 8 uur (officieel, want werkdag loopt makkelijk uit). Na m'n verlof wil ik 3 dagen gaan werken.

2 jaar geleden

Ik denk dat elke baan wel mentaal zwaar is om eerlijk te zijn. Lijkt me wel echt heel om parttime of 36 uurtjes te werken zeg!

2 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Ik denk dat elke baan wel mentaal zwaar is om eerlijk te zijn. Lijkt me wel ...
Heerlijk* 😉

2 jaar geleden

Ik denk ook niet dat we hoeven te oordelen over het hoeveel uur dat iemand werkt/wil werken. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Tems87

Ik denk ook niet dat we hoeven te oordelen over het hoeveel uur dat iemand ...
Ik oordeel ook niet? Ik geef alleen aan dat het me heerlijk lijkt.😊

2 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Ik oordeel ook niet? Ik geef alleen aan dat het me heerlijk lijkt.😊
Had het niet over jou hoor ;) gewoon in het algemeen....😊

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Zo dat is veel uur per week! Dat deed ik alleen toen ik nog een twintiger w ...
Ik heb winkels en doe daarnaast nog consultant werk

VRIEND

2 jaar geleden

Ik dacht vannacht wel zonder bh te kunnen slapen omdat mijn borsten gisteren minder pijnlijk waren. Nou echt niet 🤭🤭 mijn God wat deden ze halverwege de nacht pijn met omdraaien 😫😫

2 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje84

Ik heb winkels en doe daarnaast nog consultant werk
Oh wat leuk, wat voor soort winkels? Doe je vooral achter de schermen alles draaiende houden of ook in de winkel staan?

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Ik dacht vannacht wel zonder bh te kunnen slapen omdat mijn borsten gistere ...
Ahhh balen als je daar dan wakker van wordt zeg. Ik zit echt in limbo wat dat betreft. Heb t veel sneller warm en zweterig rondom m'n bh sinds ik zwanger ben en beugels lijken harder in m'n ribben te drukken. Dus in de avond gaat bh juist uit en in de ochtend loop ik zo lang mogelijk zonder. Maar heb ook t gevoel dat hoe langer ik zonder loop hoe gevoeliger m'n borsten weer worden 🤷‍♀️ tot nu toe met m'n 85F/G nog geen fijn steunende topjes of beugelloze bh kunnen vinden. Heb alle versies van Bonprix in ieder geval al geprobeerd. Overweeg om duurdere versies die ik op sociale media tegenkom te gaan proberen, maar sta open voor gouden tips.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Ahhh balen als je daar dan wakker van wordt zeg. Ik zit echt in limbo wat d ...
Meeid! Ik heb de gouden tip. Hier slaap ik in en draag in vaak in het weekend. En als ze echt pijn doen heb ik m ook gewoon op het werk aan. Met mijn 85G passen ze er ook mooi in. Dus gaat ie jou ook passen

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Meeid! Ik heb de gouden tip. Hier slaap ik in en draag in vaak in het weeke ...
Super! Dank je wel!

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Oh wat leuk, wat voor soort winkels? Doe je vooral achter de schermen alles ...
Ik sta ook in de winkel en doe alles er omheen. Verkoop lingerie

2 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje84

Ik sta ook in de winkel en doe alles er omheen. Verkoop lingerie
Ah, goede lingeriezaak ben ik helemaal voor! De goede boetiques worden maar verdrongen door de ketens waar ik nooit kan slagen...

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Ah, goede lingeriezaak ben ik helemaal voor! De goede boetiques worden maar ...
Ik ben ook blij dat ik geen franchise ben maar gewoon eigen zaken😁

2 jaar geleden

Woehoe, ben vandaag precies 10 weken. M'n vriend loopt graag op de zaken vooruit en zegt dat we de 11e week ingaan 😄 Aanstaande vrijdag de termijnecho. Dan ook de NIPT en 13weken echo aanvragen. Begint schot in de zaak te komen zo. Ook in m'n buik 😳. Die is echt al een beetje boller aan t worden. Hoop dat dit niet in een tempo doorzet de komende 3 a 4 weken, want dan gaan m'n collega's het doorkrijgen voordat ik t wil delen. Ik was natuurlijk juist de afgelopen maanden aan t afvallen en ze zien me nog steeds braaf salades en crackers eten, dus kan niet beweren dat ik t even moeilijk heb met gezond blijven eten 😅

2 jaar geleden

Even over koffie en thee: ik drink nog maar 1 kop koffie in de ochtend en 's avonds neem ik soms een grote mok jasmijnthee (groene thee). Maar nu lees ik opeens in de zwangerschap+ app dat groene thee mogelijk de opname van foliumzuur verhinderd? Ik schrik daarvan, want slik juist al eeuwen foliumzuur elke keer als ik dacht een kansje te hebben op zwangerschap. M'n broer heeft een aantal wervels die niet helemaal super dicht zijn gegroeid. Heeft er geen (mentale) handicap van, maar z'n rug is wel z'n zwakke plek en hij heeft als kind veel fysio gehad. Wat doen jullie met thee?

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Even over koffie en thee: ik drink nog maar 1 kop koffie in de ochtend en ' ...
Ik lus ineens geen koffie meer 🙈🤣🤣 Maar als ik thee drink, dan drink ik rooibos eigenlijk. Maar goed, de wintermaanden drink ik sws meer thee dan nu. Nu kom ik er amper aan. Maar ik wist dat niet van groene thee

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Ik lus ineens geen koffie meer 🙈🤣🤣 Maar als ik thee drink, dan drink ik ...
Oh ja dat was ik nog vergeten te zeggen. Ik weet dat rooibos wel mag. Maar ik vind rooibos de slechtse uitvinding in theeland ooit. Echt zó goor, die lucht al, maar ook de smaak 🤢 Disclaimer: dit vond ik ook al voordat ik zwanger was 😁

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Oh ja dat was ik nog vergeten te zeggen. Ik weet dat rooibos wel mag. Maar ...
Hahahaha Jaa daar moet je echt van houden 🤣🤣