2702 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Even over koffie en thee: ik drink nog maar 1 kop koffie in de ochtend en ' ...
In groene thee zit ook de meeste cafeïne. Ik drink meestal cafeïne vrije thee, rooibos of ander fruit thee zonder cafeïne.

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Woehoe, ben vandaag precies 10 weken. M'n vriend loopt graag op de zaken vo ...
Yeah 10 weken alweer!!

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Oh ja dat was ik nog vergeten te zeggen. Ik weet dat rooibos wel mag. Maar ...
Rooibos vond ik ook smerig. Leer het nu wat meer te waarderen 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Tems87

Rooibos vond ik ook smerig. Leer het nu wat meer te waarderen 🙈
Hmmm dus de tip is: suck it up en leer rooibos drinken 😅

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Hmmm dus de tip is: suck it up en leer rooibos drinken 😅
Eigenlijk wel 🤣🤣 maar er zijn ook genoeg andere lekkere cafeïne vrije thee keuzes hoor

VRIEND

2 jaar geleden

Lekker bankhangen vandaag 😇

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Lekker bankhangen vandaag 😇
Bankhangen en benensurfen zo te zien 😻

2 jaar geleden

Ik heb vandaag voor t eerst een craving gehad, moest huilen toen idee van Turkse pizza met vlees en kaas als lunch opkwam en m'n vriend deze voor me wilde halen 🥰 Vervolgens de hele middag in een food/zwangercoma geslapen op de bank 🤷‍♀️🤦‍♀️

2 jaar geleden

Je leert je vriend trouwens wel op een heel andere manier kennen als je zwanger bent he? Ik vond hem natuurlijk al de leukste, maar hij wordt alleen maar leuker joh... Super zorgzaam, heel betrokken, volgt de zwangerschap+ app op de voet en heeft t nu ook met z'n moeder gedeeld. Maar nog liever en iets meer in detail: kom tijdens t markplaats shoppen er opeens achter dat hij een super uitgesproken mening heeft over ledikantjes! 😳🤗 Heb al heeeeeel lang t stokke meegroei ledikant op het oog. Maar m'n vriend blijkt dat niets te vinden, zo aan alle kanten open. Zijn argument: ik zou daar zelf ook niet fijn in slapen, zo open en bloot. 🤣 Ahhhh lief toch? 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Je leert je vriend trouwens wel op een heel andere manier kennen als je zwa ...
Echt he! Die van mij ook hoor. Hij was altijd al lief en verzorgend, maar nu nog veel meer. Mag niet te ver lopen omdat mijn banden dan giga gaan trekken en steeds maar weer vragen of ik het wel zie zitten.

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Je leert je vriend trouwens wel op een heel andere manier kennen als je zwa ...
Qua smaak laat hij het veel aan mij over, maar we hebben wel vrij dezelfde smaak. En als we het niet eens met elkaar zijn schakel ik mijn schoonmoeder in haha. Die is het altijd met me eens

2 jaar geleden

Reactie op Tems87

Qua smaak laat hij het veel aan mij over, maar we hebben wel vrij dezelfde ...
Ja m'n vriend zegt dus ook dat hij t aan mij laat, maar soms komt hij dus onverwacht specifiek uit de hoek 😅🤷‍♀️ Alleen maar leuk eigenlijk.

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Ja m'n vriend zegt dus ook dat hij t aan mij laat, maar soms komt hij dus o ...
Helemaal met je eens!

2 jaar geleden

Oef vandaag het maar weer eens 'gezellig' (klinkt altijd zo vaag haha) gemaakt met mijn man....na lange tijd....en hij mag er vanuit gaan dat er nog wel lange tijd tussen gaat zitten hahahaha. Oef harde buik. Pijnlijk!

2 jaar geleden

Reactie op Tems87

Oef vandaag het maar weer eens 'gezellig' (klinkt altijd zo vaag haha) gema ...
Aiiii das jammer. Heb ergens gelezen dat dit komt in reactie op orgasme toch? Dus, in his defense: misschien volgende keer niet allebei naar de finish?

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Aiiii das jammer. Heb ergens gelezen dat dit komt in reactie op orgasme toc ...
Klopt 🙈 hij voelde zich ook super schuldig. Maar door de endo heb ik dat nodig om minder pijnlijk te laten zijn. Dus zonder zou voor mij ook pijnlijk zijn....🙈

2 jaar geleden

Heb hem wel even duidelijk gemaakt dat het absoluut niet zijn schuld is maar het lichaam reageert erop

2 jaar geleden

Reactie op Tems87

Klopt 🙈 hij voelde zich ook super schuldig. Maar door de endo heb ik dat n ...
De endo? Huh? Dit is chinees voor mij

2 jaar geleden

Oh wacht ik ben niet zo helder, endometriose bedoel je? Dacht dat je daar eigenlijk zelf niet iets van merkte van die verklevingen, maar heeft dus ook invloed op je seksbeleving? Pittig zeg.

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Oh wacht ik ben niet zo helder, endometriose bedoel je? Dacht dat je daar e ...
Ja endometriose 😊. Tijdens de seks doet het zeer oa vooral als hij enthousiast is en te diep gaat. Maar endo heeft helaas op alles invloed. Zelfs de inseminatie met de eendenbek deed zo zeer. Had de allerkleinste en nog deed het zeer.