Dit topic is gesloten
2702 reacties
Lize1
3 maanden geleden
Goedemorgen iedereen! Ik ben de afgelopen dagen lekker rustig geweest. Weg geweest en op de bank en bed gelegen door misselijkheid. Kokhalsen, steeds slijm in keel, overgeven. Zo erg als deze week nog niet eerder gehad. Toevallig las ik gister dat met 11 weken het de piek is met de kwaaltjes maar dat geld ook echt bij mij.. Vreselijk hoe ik mij voel. Hopelijk snel door naar het tweede trimester zonder misselijkheid en overgeven.
  • Rapporteren
Tems87
3 maanden geleden
Reactie op Lize1
Goedemorgen iedereen! Ik ben de afgelopen dagen lekker rustig geweest. Weg geweest en op de bank en bed gelegen door misselijkheid. Kokhalsen, steeds slijm in keel, overgeven. Zo erg als deze week nog niet eerder gehad. Toevallig las ik gister dat met 11 weken het de piek is met de kwaaltjes maar dat geld ook echt bij mij.. Vreselijk hoe ik mij voel. Hopelijk snel door naar het tweede trimester zonder misselijkheid en overgeven.
Hopelijk snel over! Vanaf 16 weken zakt je hcg weer en als het goed is wordt het dan sowieso beter. 😊
  • Rapporteren
Merel2
3 maanden geleden
Kim!! Veel plezier vandaag ❀️ half 4 ofzo moet je toch?
  • Rapporteren
Merel2
3 maanden geleden
Reactie op Lize1
Och jeetje! Wat heftig zeg. Hopelijk word het snel beter in de komende weken 😘
  • Rapporteren
Lize1
3 maanden geleden
Reactie op Merel2
Ooh kimm heb je de echo vandaag? Dan jij ook toch merel?
  • Rapporteren
Lize1
3 maanden geleden
Reactie op Merel2
Och jeetje! Wat heftig zeg. Hopelijk word het snel beter in de komende weken 😘
Jaa hoop ik ook. Dit is echt niks aan.
  • Rapporteren
Kimhmn
3 maanden geleden
Reactie op Merel2
Vanochtend gehad!!! Ik zweef op een wolk! Heel mooi sterk kloppend hartje 😍😍😍😍😍 wat is dit bijzonder zeg!! 3 september de volgende echo😍
  • Rapporteren
Merel2
3 maanden geleden
Reactie op Lize1
Ooh kimm heb je de echo vandaag? Dan jij ook toch merel?
Jaaaa ik heb m vanavond πŸ₯° zie er echt naar uit πŸ˜‡
  • Rapporteren
Lize1
3 maanden geleden
Reactie op Kimhmn
Vanochtend gehad!!! Ik zweef op een wolk! Heel mooi sterk kloppend hartje 😍😍😍😍😍 wat is dit bijzonder zeg!! 3 september de volgende echo😍
Ooh wat fijn dat alles goed is gegaan! Heerlijk genieten! Echt heel fijn!
  • Rapporteren
Merel2
3 maanden geleden
Reactie op Kimhmn
Aaaaah yessss πŸ€—πŸ€— wat super fijn zeg. En dat is ook alweer over een 3 weken. Wat fijn zeg. Mag ik je echo foto zien? 😊
  • Rapporteren
Kimhmn
3 maanden geleden
Reactie op Merel2
Aaaaah yessss πŸ€—πŸ€— wat super fijn zeg. En dat is ook alweer over een 3 weken. Wat fijn zeg. Mag ik je echo foto zien? 😊
Jaaa echt heel fijn over 3 weekjes al! Het is jammer dat ik hier geen filmpjes kan plaatsen want daar zag je het echt al best duidelijk!
  • Rapporteren
Merel2
3 maanden geleden
Reactie op Kimhmn
Jaaa echt heel fijn over 3 weekjes al! Het is jammer dat ik hier geen filmpjes kan plaatsen want daar zag je het echt al best duidelijk!
Ik zie het nu ook heel duidelijk hoor 😍😍 hoop dat ik ook zo’n mooie echo heb vanavond πŸ₯° Heeft ze m ook op gemeten?
  • Rapporteren
Kimhmn
3 maanden geleden
Reactie op Merel2
Ik zie het nu ook heel duidelijk hoor 😍😍 hoop dat ik ook zo’n mooie echo heb vanavond πŸ₯° Heeft ze m ook op gemeten?
Geen idee?πŸ˜‚ Kan ik dat ergens zien? Ik weet alleen dat ze zei dat alles er super goed uitzag en dat ik tegen week 7 aanzit volgens de echo wat klopt met mijn berekening van 6+4😍
  • Rapporteren
Merel2
3 maanden geleden
Reactie op Kimhmn
Geen idee?πŸ˜‚ Kan ik dat ergens zien? Ik weet alleen dat ze zei dat alles er super goed uitzag en dat ik tegen week 7 aanzit volgens de echo wat klopt met mijn berekening van 6+4😍
Hahaha nee. Ik kon het nergens vinden op je echo. Maar toppie zeg!! πŸ€—
  • Rapporteren
Kimhmn
3 maanden geleden
Reactie op Merel2
Hahaha nee. Ik kon het nergens vinden op je echo. Maar toppie zeg!! πŸ€—
Jaaaa ben helemaal happy! Hoelaat heb jij je echo vandaag??😍😍😍😍
  • Rapporteren
Merel2
3 maanden geleden
Reactie op Kimhmn
Jaaaa ben helemaal happy! Hoelaat heb jij je echo vandaag??😍😍😍😍
Hahaha snap ik πŸ₯°πŸ₯° zo mooi om zo’n leven in je te zien 🀩 en heel gek dat je dat gewoon maakt 😱 Ik heb om 19:30 de echo. Dus duurt nog lang πŸ˜… vanmiddag lekker winkelen en terras op. Even afleiding zoeken πŸ˜‡
  • Rapporteren
Kimhmn
3 maanden geleden
Reactie op Merel2
Hahaha snap ik πŸ₯°πŸ₯° zo mooi om zo’n leven in je te zien 🀩 en heel gek dat je dat gewoon maakt 😱 Ik heb om 19:30 de echo. Dus duurt nog lang πŸ˜… vanmiddag lekker winkelen en terras op. Even afleiding zoeken πŸ˜‡
Ja echt heel bizar!! Ohnee dan pas.. :( heel slim dat je je lekker bezig houdt hahah. Laat ons gelijk weten hoe het ging! Oh en tip! Lekker veel drinken op de terrasjes! Mijn blaas zat dus zodanig vol dat ik amper nog kon lopen en daardoor kon ze achteraf gezien de baby zo goed zienπŸ˜‚
  • Rapporteren
Merel2
3 maanden geleden
Reactie op Kimhmn
Ja echt heel bizar!! Ohnee dan pas.. :( heel slim dat je je lekker bezig houdt hahah. Laat ons gelijk weten hoe het ging! Oh en tip! Lekker veel drinken op de terrasjes! Mijn blaas zat dus zodanig vol dat ik amper nog kon lopen en daardoor kon ze achteraf gezien de baby zo goed zienπŸ˜‚
Jaaa 😫🀣 nog 7 uren haha. Jaa, ik wou idd nog even een liter water drinken een uur van te voren. Hopelijk kan het dan mooi uitwendig! Alhoewel ik genoeg inwendige echo’s heb gehad in het voorjaar πŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ dus zo erg is dat ook weer niet 🀣🀣
  • Rapporteren
Kimhmn
3 maanden geleden
Reactie op Merel2
Jaaa 😫🀣 nog 7 uren haha. Jaa, ik wou idd nog even een liter water drinken een uur van te voren. Hopelijk kan het dan mooi uitwendig! Alhoewel ik genoeg inwendige echo’s heb gehad in het voorjaar πŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ dus zo erg is dat ook weer niet 🀣🀣
Hahahahhaha ik begin ook met aftellen voor je!😁
  • Rapporteren
Lize1
3 maanden geleden
Reactie op Merel2
Mijn verloskundige zei tegen mij probeer 3 uur van te voren niet meer naar de wc te gaan. Je blaas heeft 3 uren de tijd nodig om weer helemaal te vullen. Is 3 uren te lang 2 uren proberen. Ik heb een trekje om voor het eten naar de wc te gaan. Want wij hebben als regel, als we eten gaan we niet meer van tafel af om te plassen of iets anders. Dus voor het eten naar de wc. Maar elke keer had ik echo na het eten dus steeds voor het eten geplast en dacht ik oh neee stom! Haha. Ze moest dan ook echt goed zoeken en drukken om te zien.
  • Rapporteren