2702 Reacties

vor 2 Jahren

Dit moet even gedeeld worden! Ik ben net over de helft van mijn wachtweken (8 of 9 dpo) en heb wat bruinige afscheiding. Doet me erg denken aan de innestelingsbloeding die ik bij mijn eerste zwangerschap heb gehad. Het is nog erg vroeg om te testen en ik ben met mijn schoonfamilie op vakantie, dus kan ook nog niet testen. Maar ik word hier wel hoopvol van 😊🍀

vor 2 Jahren

Reactie op Michelle82681

Dit moet even gedeeld worden! Ik ben net over de helft van mijn wachtweken ...
Spannend!!

vor 2 Jahren

Hoi allemaal! Om de app prettig en soepel in gebruik te houden (zowel voor jullie als technisch), sluiten wij vanaf nu topics die meer dan 1.000 reacties hebben. We openen wel alvast een nieuw topic voor jullie. Om het gesprek nog even af te kunnen ronden, laat ik dit topic open tot het einde van de middag. Daarna sluit ik het topic en kunnen jullie verder in het vervolgtopic: https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/de-mengelmoesjes-2-6zQRn2 Liefs, Roos P.S. Kom je een actief topic tegen met meer dan 1.000 reacties? Rapporteer het gerust! Dan zal ik het sluiten en een nieuw topic openen. Zo houden we de app soepel in het gebruik 😊

vor 2 Jahren

Reactie op Michelle82681

Dit moet even gedeeld worden! Ik ben net over de helft van mijn wachtweken ...
Spannend! Hopen op snel goed nieuws voor jullie!

VRIEND

vor 2 Jahren

Reactie op Kimhmn

Hahahahhaha ik begin ook met aftellen voor je!😁
Hahaha nog 4 uren 🤣😍

vor 2 Jahren

Reactie op Merel2

Hahaha nog 4 uren 🤣😍
Jaa heel spannend!!! Zit je al lekker op een terrasje? Volgens mij is het trouwens de bedoeling dat we verder praten in de link hieronder omdat ze deze gaan sluiten ivm te veel berichten😇

VRIEND

vor 2 Jahren

Reactie op Lize1

Mijn verloskundige zei tegen mij probeer 3 uur van te voren niet meer naar ...
Das een hele goeie Hahah. Ik ga half 5 voor het laatst naar de wc 🤣 Hahaha oeps! Is soms ook zo’n automatisme. Ik plas ook altijd vaak op een dag 🙈 ben zo benieuwd of het uitwendig gaat lukken 🤞🏻

VRIEND

vor 2 Jahren

Reactie op Kimhmn

Jaa heel spannend!!! Zit je al lekker op een terrasje? Volgens mij is het t ...
Hahaha Jaa we gaan naar de andere 🤣🤣 Jaa ik zit aan mijn cola! Had er zo’n in 😇 zo nog ff verjaardagscadeau uitgeven. Had wat cadeau bonnen voor de rituals 🥰

vor 2 Jahren

Reactie op Michelle82681

Dit moet even gedeeld worden! Ik ben net over de helft van mijn wachtweken ...
Hopelijk een goed teken🤞