Dit topic is gesloten
2702 reacties
Lize1
3 maanden geleden
Reactie op Madeliefde81
Dat dacht ik eerst ook, maar sinds de terugplaatsing is hij veel meer invested nog. Hij heeft de zwangerhap app gedownload en net mocht ik opeens m'n telefoon niet op m'n buik leggen ivm straling 😳πŸ€ͺπŸ‘½ terwijl hij normaal totaal niet zweverig is ofzo!
Aah wel super lief! Dat deed mijn vriend vorige keer na de eerste echo. Steeds op de app willen kijken enz.. Besef moet bij hem eerst komen haha.
  • Rapporteren
Merel2
3 maanden geleden
En we gaan genieten πŸ₯³πŸ€£
  • Rapporteren
Kimhmn
3 maanden geleden
Reactie op Madeliefde81
Misschien moeten we ook een lotgenoten topic voor onze mannen maken? πŸ˜¬πŸ˜‡
Hahahahahah ik ga stuk!πŸ˜‚
  • Rapporteren
Lize1
3 maanden geleden
Reactie op Merel2
Oehhh heerlijk!! Verslaafd aan de mac flurry's m&m! Alleen jammer van die houten lepeltjes tegenwoordig πŸ™ˆ
  • Rapporteren
Madeliefde81
3 maanden geleden
Reactie op Merel2
Hahaha, helemaal los! Neem namens mij een softijsje of sunday please πŸ™ dan geniet ik mee op afstand β˜ΊπŸ™ŒπŸ¦
  • Rapporteren
Madeliefde81
3 maanden geleden
Reactie op Lize1
Oehhh heerlijk!! Verslaafd aan de mac flurry's m&m! Alleen jammer van die houten lepeltjes tegenwoordig πŸ™ˆ
O nee, hoe kan ik de flurry vergeten?! Die willen we! Met oreos πŸ˜‹πŸ˜
  • Rapporteren
Lize1
3 maanden geleden
Reactie op Madeliefde81
O nee, hoe kan ik de flurry vergeten?! Die willen we! Met oreos πŸ˜‹πŸ˜
πŸ˜‚πŸ˜‚
  • Rapporteren
Madeliefde81
3 maanden geleden
Reactie op Lize1
Ik had trouwens in m'n hoofd dat je geen softijs mag tijdens je zwangerschap omdat er bacteriΓ«n kunnen ontstaan in de softijsmachine. Maar volgens de zwangerhap app mag t gewoon πŸ₯³ (al mag ik met m'n bmi 33 juist niet aankomen natuurlijk 😬).
  • Rapporteren
Lize1
3 maanden geleden
Reactie op Madeliefde81
Ik had trouwens in m'n hoofd dat je geen softijs mag tijdens je zwangerschap omdat er bacteriΓ«n kunnen ontstaan in de softijsmachine. Maar volgens de zwangerhap app mag t gewoon πŸ₯³ (al mag ik met m'n bmi 33 juist niet aankomen natuurlijk 😬).
Klopt. Ik denk dat dat meer gaat om de softijs apparaten die lang stil staan.. Zoals de mac machiene draait over uren dus heb daar in mijn vorige zwangerschap vaak ijsje gehaald hoor. Alleen bij plekken waar het altijd rustig is deed ik het niet..
  • Rapporteren
Vlinder82
3 maanden geleden
Gezellig hier verder. Hoewel sorry ik vandaag totaal niet gezellig ben πŸ™ˆ Beetje een baaldag. Vanmorgen wat steekjes in me borsten en dat is meestal het eerste teken dat me ongesteldheid er aankomt. Zit pas op 6/7dpo, maar afgelopen ronde werd ik ook al na 9 dagen ongesteldt en beetje bang dat dat nu weer zo is.
  • Rapporteren
Merel2
3 maanden geleden
Reactie op Lize1
Die snicker mac flurry 😍😍😍 die zit al in mijn maag. Maar idd die houten lepels πŸ˜…
  • Rapporteren
Merel2
3 maanden geleden
Reactie op Vlinder82
Gezellig hier verder. Hoewel sorry ik vandaag totaal niet gezellig ben πŸ™ˆ Beetje een baaldag. Vanmorgen wat steekjes in me borsten en dat is meestal het eerste teken dat me ongesteldheid er aankomt. Zit pas op 6/7dpo, maar afgelopen ronde werd ik ook al na 9 dagen ongesteldt en beetje bang dat dat nu weer zo is.
Dikke knuffel πŸ€— hopelijk valt het mee ❀️
  • Rapporteren
Madeliefde81
3 maanden geleden
Reactie op Merel2
Die snicker mac flurry 😍😍😍 die zit al in mijn maag. Maar idd die houten lepels πŸ˜…
Snickers 😱πŸ₯°β£
  • Rapporteren
Madeliefde81
3 maanden geleden
Reactie op Vlinder82
Oh zo spannend, hopelijk is het loos alarm...
  • Rapporteren
Kimhmn
3 maanden geleden
Reactie op Vlinder82
Baaldag mag gewoon hoor! We hoeven echt niet altijd even gezellig te zijn!πŸ˜‰ Ik hoop voor je dat het meevalt en dat de menstruatie niet doorzet!😘
  • Rapporteren
Madeliefde81
3 maanden geleden
Mn vriend en ik zijn opeens bezeten door huizenkoorts; we gaan vandaag en waarschijnlijk morgen bij 2 huizen kijken. Terwijl we niet eens verhuisplannen hadden πŸ˜…πŸ€£ Ik diagnosticeer ons met Folie a deux πŸ€ͺπŸ€ͺ
  • Rapporteren
Kimhmn
3 maanden geleden
Reactie op Madeliefde81
Mn vriend en ik zijn opeens bezeten door huizenkoorts; we gaan vandaag en waarschijnlijk morgen bij 2 huizen kijken. Terwijl we niet eens verhuisplannen hadden πŸ˜…πŸ€£ Ik diagnosticeer ons met Folie a deux πŸ€ͺπŸ€ͺ
Hahahaha! Mochten jullie tips nodig hebben; ik werk bij een makelaarskantoor 😜
  • Rapporteren
Madeliefde81
3 maanden geleden
Reactie op Kimhmn
Hahahaha! Mochten jullie tips nodig hebben; ik werk bij een makelaarskantoor 😜
Neeee?? Dat is toevallig!
  • Rapporteren
Madeliefde81
3 maanden geleden
Reactie op Madeliefde81
Neeee?? Dat is toevallig!
We hebben een super mooi huis/appartement, waar we nog niet uitgegroeid zijn en met z'n 2en prima oud zouden kunnen worden. En met z'n 3en kunnen we er ook wel mee toe. Maar opeens kwam er een huis voorbij in een straat waar we beide verliefd op zijn en een dag later een huis in onze eigen wijk met tuin en alles wat we zouden wensen. We mΓ³Γ©ten gewoon even gaan kijken, maar maken geen schijn van kans natuurlijk, zo ad hoc, zonder makelaar. Dus is meer even dromen...
  • Rapporteren