2702 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

We hebben een super mooi huis/appartement, waar we nog niet uitgegroeid zij ...
Zeg nooit nooit! Laat maar weten hoe de bezichtiging ging, als jullie ergens mee kan helpen doe ik dat met alle liefde🤗

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

We hebben een super mooi huis/appartement, waar we nog niet uitgegroeid zij ...
Hoezo denk je dat jullie geen kans maken trouwens?

2 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Zeg nooit nooit! Laat maar weten hoe de bezichtiging ging, als jullie ergen ...
Lief dank je, maar t huis waar we vandaag gaan kijken zijn al 80 kijkers... Huis waar we nog geen afspraak voor hebben zou ik nóg liever willen wonen denk ik. Maar een huis is een beetje een grote impulsaankoop he? 😅

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Lief dank je, maar t huis waar we vandaag gaan kijken zijn al 80 kijkers... ...
Het is wel iets anders dan impulsief nieuwe schoenen kopen ja 😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Hoezo denk je dat jullie geen kans maken trouwens?
Doordat we in den haag wonen, waar ook veel overboden wordt. We hebben dus geen verhuisplannen en dus ook geen hypotheekadvies, al is mijn vriend er inmiddels zelf wel goed in. Ach we gaan gewoon kijken. Werd net gebeld over t 2e huis, daar mogen we vrijdag gaan kijken.

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Doordat we in den haag wonen, waar ook veel overboden wordt. We hebben dus ...
Ons kantoor zit in Den Haag.. 😜😂 Laat maar weten iig. Geen verplichtingen en zeg dit ook absoluut niet om een nieuwe klant of iets te maken, maar mocht je hulp nodig hebben help ik me lotgenoot graag😉

2 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Ons kantoor zit in Den Haag.. 😜😂 Laat maar weten iig. Geen verplichtinge ...
Jeetje, super toevallig!

2 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Ons kantoor zit in Den Haag.. 😜😂 Laat maar weten iig. Geen verplichtinge ...
Algemene tips zijn sowieso welkom. Wij hebben 11 jaar geleden voor t laatst iets gekocht, dus was een heel andere markt.

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Jeetje, super toevallig!
Ja echt toevallig!

VRIEND

2 jaar geleden

En we zijn weer op CD1 ✌🏼 begon net lekker te krampen. Toen al een beetje bloed in de afscheiding en nu rood. Op naar een nieuwe cyclus waarin ik niks ga monitoren 😇😇 ik blijf jullie volgen maar heb waarschijnlijk geen updates voor de komende 4 weken 🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

En we zijn weer op CD1 ✌🏼 begon net lekker te krampen. Toen al een beetje ...
Aah wat jammer zeg! Op naar de volgende ronde!

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

En we zijn weer op CD1 ✌🏼 begon net lekker te krampen. Toen al een beetje ...
Updates over status van de cyclus is slechts 1 onderwerp die je kan aansnijden hier bij de mengelmoesjes 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Algemene tips zijn sowieso welkom. Wij hebben 11 jaar geleden voor t laatst ...
1 tip kan ik zelf alvast delen: de beller is sneller! M'n vriend had via funda een bezichtiging aangevraagd voor morgen en krijgt 2 uur nadat ik gebeld had voor een bezichtiging een telefoontje dat hij op de wachtlijst komt omdat er al teveel gegadigden zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

En we zijn weer op CD1 ✌🏼 begon net lekker te krampen. Toen al een beetje ...
Ah shit!! Ik zat er aan te denken om hetzelfde te doen. Gewoon geen ovu testen enzo. Maar ik denk dat ik het toch niet kan laten 🤣

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Merell4

Ah shit!! Ik zat er aan te denken om hetzelfde te doen. Gewoon geen ovu tes ...
Ik snap heel goed wat je bedoeld! Dit had ik twee maand terug, en toen is t mij niet gelukt, was er toch nog niet klaar voor. Maar nu echt het idee alsof ik zo goed gemotiveerd ben om het los te laten. Vanmorgen mijn thermometer al grondig schoongemaakt en opgeborgen. Ovutesten waren gelukkig al op. En die moet ik nu echt niet gaat kopen!!! Dus niet forceren als het echt niet wil, je moet er wel aan toe zijn om het los te laten ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Ik snap heel goed wat je bedoeld! Dit had ik twee maand terug, en toen is t ...
Ja ik denk dat het nu voor mij niet het juiste moment is. Ben wel benieuwd naar jouw ervaring! Misschien dat ik het daarna ook doe 😁

2 jaar geleden

Hee allemaal! ❤️

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Merell4

Ja ik denk dat het nu voor mij niet het juiste moment is. Ben wel benieuwd ...
Jaa ik laat het weten! Hopelijk heb ik een mooi eindresultaat 👌🏼 ik denk btw dat morgen cd1 gaat worden. De sluizen staan namelijk nog niet open. Heb alleen een beetje met afvegen steeds 😅

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Jaa ik laat het weten! Hopelijk heb ik een mooi eindresultaat 👌🏼 ik den ...
Ik hoop het ook!🍀 Ah oke! Ik zit nu op cd4 😊

VRIEND

2 jaar geleden

Zo fijn dit 🥰 heb ik echt gemist de afgelopen 3 weken