2702 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Zo fijn dit 🥰 heb ik echt gemist de afgelopen 3 weken
Herkenbaar! Had ik zaterdag 🙈 enige voordeel aan ongesteld worden!

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Zo fijn dit 🥰 heb ik echt gemist de afgelopen 3 weken
Oeh lekker! Waar is dat? Zit gezellig daar!

2 jaar geleden

Reactie op Lize1

Oeh lekker! Waar is dat? Zit gezellig daar!
Ik heb even geSherlocked 🕵‍♀️ en kom uit op Leeuwarden 😉

2 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Ja echt toevallig!
Nou het was een prachtig huis waar ALLES nog aan gedaan moest worden. Had gelijk al ideeën over verplaatsen badkamer en uitbreiden en deels open maken van de keuken. Maarrrr, het staat toch in een voor ons inmiddels te stads buurtje (lees: te weinig groen en teveel coffeeshops om de hoek). Wat wel een opsteker was: deze mensen verkopen het huis omdat moeder is overleden en ipv zoveel mogelijk erfenis eruit te halen, willen ze het recht behouden om het aan een partij te gunnen. In de infobrief staat dat de verkopers daarom een persoonlijke noot bij de bieding op prijs stellen. Hoe lief is dat?! Faith in humanity.... restored! Het zullen wel m'n hormonen zijn (pms of anderszins), maar ik ben in staat om die mensen een mail te sturen zonder bod, maar enkel om hen te condoleren met hun moeder en te zeggen hoe mooi ik het gebaar vind 💝

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Ik heb even geSherlocked 🕵‍♀️ en kom uit op Leeuwarden 😉
Haha dat je dat ziet..

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Nou het was een prachtig huis waar ALLES nog aan gedaan moest worden. Had g ...
Prachtig gebaar idd! Dat zie je helaas niet vaak meer. Eig niet normaal dat we dit 'bijzondet' vinden terwijl het gewoon normaal zou moeten zijn..

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Ik heb even geSherlocked 🕵‍♀️ en kom uit op Leeuwarden 😉
Hahaha Jaa klopt 😎 zijn nu verplaatst naar pata negra. Ben even met een oud klasgenootje aan het bij kletsen 😇 echt super gezellig.

2 jaar geleden

Wie van jullie gaat mee doen met moeder voor moeders als het zover is?

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Hahaha Jaa klopt 😎 zijn nu verplaatst naar pata negra. Ben even met een ou ...
Heerlijk! Kom je zelf uit friesland?

VRIEND

2 jaar geleden

Maar heb btw alleen nog maar bruine afscheiding 😲

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Maar heb btw alleen nog maar bruine afscheiding 😲
Goed teken!!! Als morgen nog niet door gebroken is weer een testje wagen? Of wacht je nu.

2 jaar geleden

Reactie op Lize1

Wie van jullie gaat mee doen met moeder voor moeders als het zover is?
Ik zou het best willen, maar volgens mij is dat al heel vroeg toch, nog voordat je t met mensen deelt? Lees net een topic hierover dat de hele buurt t wist doordat de bus voor de deur stopte ipv bij de achterom. Tja, wij wonen in een gesloten portiek met aan de overkant hetzelfde, dus discreet zo'n bus langs laten komen zit er niet in bij ons...

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Ik zou het best willen, maar volgens mij is dat al heel vroeg toch, nog voo ...
Klopt. Ik wou het ook doen maar ik las dat dus ook en begon erg te twijfelen. Wij wonen in een straat waar iedereen langs gaat en het is een dorp dus een ieder kent ieder dus door dat verhaal begin ik toch wel te twijfelen.

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Maar heb btw alleen nog maar bruine afscheiding 😲
Toch nog spannend! Bij mij nog niets maar voel wel veel gerommel alsof er iets gaande is… vanavond of morgen ben ik aan de beurt 🩸

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Maar heb btw alleen nog maar bruine afscheiding 😲
Amai! Maar je hebt al lopen zondigen alsof je door bent naar de volgende ronde 😱

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Nou het was een prachtig huis waar ALLES nog aan gedaan moest worden. Had g ...
Ah super lief inderdaad! Sowieso is het altijd raadzaam om een persoonlijke brief toe te voegen aan het bod met een leuke foto erbij. Sommige mensen selecteren op gun factor en dan kan zo'n brief echt een verschil maken!😁

2 jaar geleden

Reactie op Lize1

Wie van jullie gaat mee doen met moeder voor moeders als het zover is?
Ik sowieso! Mijn moeder heeft dat gedaan bij mijn (veel jongere) zusje en sindsdien wist ik al dat ik dat ook wilde.

2 jaar geleden

Nou mijn lichaam geeft me echt het gevoel alsof ik ieder moment ongesteld kan worden terwijl het pas donderdag of vrijdag zou moeten zijn. Zo irritant, ben helemaal verpest door de spiraal in totaal 7 jaar en niet ongesteld zijn. Vind het zo vervelend dat je elk moment soort van paraat moet staan. Bij mij komt er ook geen waarschuwing ofzo, is gelijk sluizen open 😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Lize1

Klopt. Ik wou het ook doen maar ik las dat dus ook en begon erg te twijfele ...
Net even op hun site gekeken en dit ziet er dan weer mooi uit. In dat geval zou ik t gewoon niet vanaf het eerste moment doen, maar iets later als we t al gedeeld hebben. Maar als je iemand in je omgeving al deelgenoot hebt gemaakt dan kan je die ook als ophaaladres afspreken.

2 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Nou mijn lichaam geeft me echt het gevoel alsof ik ieder moment ongesteld k ...
Oei, zoals in die reclame? Dat vond ik juist zo onrealistisch, maar kennelijk hebben sommige mensen t dus wel echt zo...