2702 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Oei, zoals in die reclame? Dat vond ik juist zo onrealistisch, maar kenneli ...
Hahahaha ja kan zijn dat ik heeeel misschien lichtelijk overdrijf, maar moet dan wel echt half rennend naar de wc en tampon erin🙈

2 jaar geleden

Pfff ik heb de hele dag al buikkrampen.. heb zo het gevoel dat het niet goed zit.. gister ook al krampen.. en dan niet van die kleintjes, dat je baarmoeder groeit 😩

2 jaar geleden

Reactie op Miss_Joyce

Pfff ik heb de hele dag al buikkrampen.. heb zo het gevoel dat het niet goe ...
Ohnee, positief blijven denken!😘

2 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Ohnee, positief blijven denken!😘
Ja komt denk ik ook omdat de vorige zwangerschappen niet zo verliepen en ik echt nergens last van had toen

2 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Hahahaha ja kan zijn dat ik heeeel misschien lichtelijk overdrijf, maar moe ...
Pluggen die handel! Ik zweer trouwens bij organicup. Ben nog op zoek naar lekker zittend en goed menstruatie ondergoed voor de 1e twee dagen (dan kom ik soms net de werkdag niet door zonder 1x te legen, dus dan lekt t wat over en heb ik nu nog maandverband die 2 dagen. Maar zou liever van dat free bleeding ondergoed willen) en voor de laatste dagen. Iemand tips?

2 jaar geleden

Reactie op Miss_Joyce

Pfff ik heb de hele dag al buikkrampen.. heb zo het gevoel dat het niet goe ...
He bah wat rot. Sowieso de krampen al, maar ook de doemscenario's erbij 😔 We duimen voor je, hopelijk is je baarmoeder gewoon met een groeispurt bezig, waardoor t wat heftiger voelt 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Miss_Joyce

Ja komt denk ik ook omdat de vorige zwangerschappen niet zo verliepen en ik ...
Ja kan ik me zeker voorstellen! Ik denk in jouw geval misschien proberen om niet meer te vergelijken? Is natuurlijk makkelijk gezegd, maar de symptomen enzo waren ook heel anders natuurlijk 😘

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Pluggen die handel! Ik zweer trouwens bij organicup. Ben nog op zoek naar l ...
Die organicup gebruikt een vriendin van mij ook en die is ook helemaal fan! Durf alleen niet zo goed wat mij dan tegen houdt 😅

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Lize1

Heerlijk! Kom je zelf uit friesland?
Jaa Hahah 😇 geboren in Leeuwarden en opgegroeid in een dorpje ten noord weste van Leeuwarden. Vlakbij de zeedijk

2 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Ja kan ik me zeker voorstellen! Ik denk in jouw geval misschien proberen om ...
Goed (maar inderdaad waarschijnlijk onmogelijk) punt! Andere symptomen en klachten zijn niet slecht nieuws lijkt me, is alleen ander nieuws 🤷‍♀️

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op anoniem1993

Toch nog spannend! Bij mij nog niets maar voel wel veel gerommel alsof er i ...
Jaa maar kan niet anders dan dat ik ongesteld word met zo’n temperatuur kaart. Spannend zeg!!

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Amai! Maar je hebt al lopen zondigen alsof je door bent naar de volgende ro ...
Jaa maar dat ben/was ik voor mijn idee ook, met zo’n temperatuur 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Die organicup gebruikt een vriendin van mij ook en die is ook helemaal fan! ...
Het was even oefenen, maar ik heb de slag te pakken hoor. Voel me veel schoner en veiliger dan met tampon en zeker dan met enkel maandverband. Het scheelt wel dat ik thuis in de wc ideaal bij t fonteintje kan terwijl ik blijf zitten. En in noodgevallen (hele zware 1e dag) is er op t werk ook 1 wc die een fontein heeft achter de deur die je op slot doet.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Lize1

Goed teken!!! Als morgen nog niet door gebroken is weer een testje wagen? O ...
Als het niet door zet misschien wel! 🤔

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Jaa maar dat ben/was ik voor mijn idee ook, met zo’n temperatuur 🙈
Ja weet ik hoor, dit is geen shaming van mijn kant. Ik leef me gewoon net iets teveel in in jouw gevoel van "ohohhhh, what if?"

2 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Ah super lief inderdaad! Sowieso is het altijd raadzaam om een persoonlijke ...
Hey maar alvast uit nieuwsgierigheid: hoe persoonlijk moet zo'n brief dan zijn? Welke info is dan relevant om te delen?

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Ja weet ik hoor, dit is geen shaming van mijn kant. Ik leef me gewoon net i ...
Als ze wel zwanger blijkt doet 1 wijntje gelukkig ook geen kwaad..

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Als het niet door zet misschien wel! 🤔
Ben benieuwd! Hoop het voor je!

2 jaar geleden

Reactie op Lize1

Als ze wel zwanger blijkt doet 1 wijntje gelukkig ook geen kwaad..
Oh goed zo! Gelukkig maar 😅 ik ben als een heilig boontje al ruim 1.5jr niet aan t drinken, zodat t daar iig niet aan kan liggen bij ons. Maar dat is behoorlijk extreem natuurlijk.

2 jaar geleden

Reactie op Miss_Joyce

Pfff ik heb de hele dag al buikkrampen.. heb zo het gevoel dat het niet goe ...
Ohg! Wat een spanning he. Blijft spannend de eerste weken en helaas hebben we er zelf geen grip op. Maar ik snap je volkomen. Hier ook krampen en zit ook continu op de wc bang dat het mis gaat. Maar gelukkig is geen 1 zwangerschap hetzelfde. Proberen los te laten en wat er al gezegd word hoe moeilijk ook probeer niet te vergelijken.