1005 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Lizzy3mmj
Hahaha hier gaan we door dames!!
Jaja de eerste groep die deel 50 gaat aantikken😂
3 jaar geleden
Reactie op Cato87
@Danique:
Op je tweede test zie ik ook echt een streepje🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞 ...
Ik kan merken dat hier ervaren tuurders zitten, haha
Ik zie het hier op deze foto’s echt niet. Als ik de scherpe originele pak zie ik het ietsjes, maar dan nog twijfel ik🙈 Ben al een halve dag urine aan het sparen zodat ik misschien een ander merk kan proberen nog vandaag, anders morgen misschien weer opnieuw kijken..
3 jaar geleden
Reactie op Suzan86
Wow deel 2 dames! Net thuis van werken vandaag, ik denk niet dat ik alle be ...
Nouuuu nee, haha, het gaat om deze test.. Ik gaf aan dat ik misschien een tuurtuurtuur streepje zag vanochtend die ik niet op de foto kreeg en toen werd mij gevraagd om de foto even te delen om mee te kunnen turen :)

3 jaar geleden
Hee meiden,
Haha deel 2 alweer!
Ik hoop dat ik ook nog steeds mee mag doen? Ben alleen door de vakantie die ik nu heb even wat minder actief met reageren. En omdat ik afgelopen dagen me menstruatie had. Maar lees echt nog wel mee hoor want ben echt nieuwsgierig naar jullie verhalen♥️. Ik ga deze kerst en oud echt even genieten van lekker eten en drinken. Hoewel ik er laatst zo van baalde dat het niet gelukt was scheelt het me nu wel dat ik geen smoes hoef te verzinnen met eten en drinken ivm de feestdagen. Maargoed ik hoop dat iedereen in het nieuwe jaar snel een positieve test heeft! 🍀♥️
3 jaar geleden
Ik lees ook al een tijdje stiekem mee 🤭 Dilemma... Volgens de app had ik mijn eisprong 9 december, en moest ik vandaag mijn menstruatie krijgen.. Nu ben ik vrij zeker dat ik pas rond 14 december mijn eisprong had (had 8 december jaarlijkse controle bij de gynaecoloog en die heeft toen mijn bloed gecheckt) en heb de eisprong ook gevoeld.
Ik wil eigenlijk morgen testen, dan weet ik of ik een glaasje kan drinken bij Kerst, maar vrees dat het te vroeg zal zijn 🥲
Vorige keer had ik mijn eisprong ook later, maar mijn maandstonden wel volgens de app...
3 jaar geleden
Test van zojuist. Beetje hetzelfde verhaal als vanmorgen. Eigenlijk weer niets te zien, maar ver weg denk ik hier ook een tuurtuurtuur te zien🙈
Heb weer een foto gemaakt voor jullie en nu zonder handplooi.
Ik ga er van uit dat het niks is, want het is zooo minimaal + het lijkt mij ook niet echt normaal zo licht voor 1 dag na nod

3 jaar geleden
Reactie op Cato87
Mijn man zegt nee ik zeg ja🤣
Haha dat is de zelfde combi als mijn hoofd momenteel zegt.. ‘Ziet het niet en wil het zien’.
Morgenvroeg weer een nieuwe kans.. je zou zeggen dat het dan een reguliere tuurstreep wordt als het al iets is🤣
Nogsteeds lichtbruin slijm en geen bloed (op 1x vegen na), maar inmiddels wel al een paar dagen zo..