3935 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op -CVS

Ben even helemaal in de war! 🙈 De test van net was ineens low.. Premom maa ...
Blijven testen! Dit was geen piek

3 jaar geleden

Reactie op 2020baby2022

Blijven testen! Dit was geen piek
Ga ik doen 👍🏻😁 Bij de piek moet de testlijn toch donkerder zijn dan de controle lijn?

3 jaar geleden

En als je om 18:00 een positieve test had en de dag erna om 13:00 nog steed ...
Altijd rekenen vanaf de eerste echte positieve test

3 jaar geleden

Waar ik heel erg benieuwd naar ben is hoevaak jullie seks hebben rondom de eisprong. Wij gebruiken nu sinds 5 maanden ovulatie testen en ik heb de smiley altijd op dag 15. Nu hebben we deze keer dag 12 seks gehad en dag 15. Hoeveel groter zou de kans zijn als je het drie keer doet of zou dat weinig uitmaken, omdat je door de ovulatie test het in principe wel op de ‘juiste’ dag doet.

3 jaar geleden

Reactie op -CVS

Ben even helemaal in de war! 🙈 De test van net was ineens low.. Premom maa ...
Blijven testen! Hoelang is je cyclus? Met deze dip sticks kreeg ik steeds niet heel duidelijk m’n piek, maar met de rose clear blue geen twijfel meer door de smiley. Kan die wel aanraden!

3 jaar geleden

Blijven testen! Hoelang is je cyclus? Met deze dip sticks kreeg ik steeds n ...
Cyclus is rond de 32 dagen.. 😊 Zou volgens Premom en Fertility Friend de 29e a 30e mijn ovulatie hebben. Gewoon elke dag verder testen met de roze clear blue dus?

3 jaar geleden

Reactie op -CVS

Ga ik doen 👍🏻😁 Bij de piek moet de testlijn toch donkerder zijn dan de c ...
Ja of even donker of donkerder, dit was de mijne. Die dag had ik ook een smiley van cb roze. Die gebruik is als ik verwacht dat m’n piek er aan komt ter controle. Vind die bevestiging toch altijd fijn.

3 jaar geleden

Reactie op -CVS

Cyclus is rond de 32 dagen.. 😊 Zou volgens Premom en Fertility Friend de 2 ...
Als je cyclus 32 dagen is zou je eisprong rond dag 18 van je cyclus zitten, kan wat eerder kan wat later. Als je op die dag 16 nog geen smiley had van de clearblue zou ik voor de zekerheid even doortesten. Maar kan ook zijn dat het je piek wel was lastig..

3 jaar geleden

Reactie op 2020baby2022

Ja of even donker of donkerder, dit was de mijne. Die dag had ik ook een sm ...
Dit zijn die van gisteren. 🙏🏻 Die cb roze gaf een error met een boekje pictogram. Moest naar mijn werk dus heb geen nieuwe kunnen doen. 🙄 Denk dat het toch mijn piek was! Net weer testen gedaan en die zijn lower dan low, op die van sensitest is het streepje alweer bijna weg? 😅

3 jaar geleden

Reactie op -CVS

Dit zijn die van gisteren. 🙏🏻 Die cb roze gaf een error met een boekje pi ...
Hahaha echt allemaal verschillende testen 😂 Maar als ik dit zie dan is je piek wel geweest! Ik heb bij clearblue altijd zo’n donkere streep de dag na m’n smiley zelfs!

3 jaar geleden

Hahaha echt allemaal verschillende testen 😂 Maar als ik dit zie dan is je ...
Hahahahaha jaaaaa, ik wilde het echt zeker weten! 🤣 MK gehad begin februari dus alles was van slag. Nu duimen draaien. 🤞🏻🍀

3 jaar geleden

Reactie op -CVS

Dit zijn die van gisteren. 🙏🏻 Die cb roze gaf een error met een boekje pi ...
Balen! In principe mag je van cb die strepen niet aflezen.. ze zeggen dat t niks zegt (ik doe het zelf ook altijd hoor hahahahah, zie hier mijn piek foto 😂) Die bovenste geeft volgens mij wel een piek idd.. en de onderste is idd al weg aan t ebben

3 jaar geleden

Reactie op 2020baby2022

Balen! In principe mag je van cb die strepen niet aflezen.. ze zeggen dat t ...
Hahaha volgens mij doet bijna iedereen dat! 🙈 Ik ga er maar vanuit dat mijn piek geweest is en dat ik vandaag ovuleer. 😁 Ben aan t begin van mijn cyclus begonnen met teunisbloemolie, dus misschien heeft die mijn cyclus iets verkort?

3 jaar geleden

Reactie op xxNH

Altijd rekenen vanaf de eerste echte positieve test
Oh top! Ja dat was duidelijk die van 18:00 😁

3 jaar geleden

Reactie op -CVS

Hahaha volgens mij doet bijna iedereen dat! 🙈 Ik ga er maar vanuit dat mij ...
Haha jaaa want normaal moet je gwn de streepjes aflezen haha 🙈 Ik heb geen idee qua teunisbloemolie, hoe dat werkt...

3 jaar geleden

Eindelijk!!

3 jaar geleden

Reactie op Loladepola

Eindelijk!!
🎉🎉🎉🎉🎉 de aanhouder wint meid!

3 jaar geleden

Oké je kan dus je ovulatie test niet als zwangerschaps test gebruiken... dat heb ik maar even uitgezocht.. ik dacht altijd dat dit werkte. M’n ovulatie test nog nooit zo donker geweest als gisteren avond, en vanmorgen toch echt een negatieve zwangerschaps test! 😔😢

3 jaar geleden

Temperatuur is all over the place... 😅 Had wel een blaasontsteking afgelopen week, dat heeft er vast mee te maken. Wel duidelijk mijn piek op de 27e gehad. Volgens de app nj 2 DPO.... Het wachten is begonnen. 🙈🤞🏻🍀

3 jaar geleden

Is dit positief of kan het nog meer oplopen?? Raak zo in de war van die streepjes pff