3935 Reacties

3 jaar geleden

Waar ik heel erg benieuwd naar ben is hoevaak jullie seks hebben rondom de ...
De eerste 2 maanden hadden we de dag dat ik een smiley kreeg seks gehad en dan om de dag gedurende die week. De derde maand had ik geen enkele keer een smiley, maar wel dezelfde periode een week om de dag seks gehad en een maand later bleek ik zwanger. Heel gek, aangezien er geen 'piekmoment' geweest was. Als je er te veel dagen tussen laat kan het zijn dat je eicel niet op tijd bevrucht geraakt.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanMaggy

Oké je kan dus je ovulatie test niet als zwangerschaps test gebruiken... da ...
Ik heb het toevallig getest. Ben nu 4 + 3 zwanger en heb 1 dag na NOD getest of ovulatietesten op hcg reageren. Ik heb het zovaak gelezen en had van nog 2 merken liggen, waren binnen no time positief. Dus het kan wel 🤭

3 jaar geleden

Reactie op xjennx

Ik heb het toevallig getest. Ben nu 4 + 3 zwanger en heb 1 dag na NOD getes ...
Mijne zijn ook super positief maar toch echt een negatieve zwangerschap test

3 jaar geleden

Reactie op xjennx

Ik heb het toevallig getest. Ben nu 4 + 3 zwanger en heb 1 dag na NOD getes ...
Deze is van mij van gisteren en morgen m’n nod maar geen posi zwangerschap test

3 jaar geleden

Omg! 🤩 Vandaag eindelijk een smiley en een (echt) positieve ovulatietest! En ik maar denken dat ik 'm op de 27e al had gehad. 😅 Hoe blij kun je zijn met een smiley haha. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op -CVS

Omg! 🤩 Vandaag eindelijk een smiley en een (echt) positieve ovulatietest! ...
Woehoeee! Zie je, de aanhouder wint ☺️

3 jaar geleden

Reactie op 2020baby2022

Woehoeee! Zie je, de aanhouder wint ☺️
Maar echt! Vanmorgen was de lijn zo licht dus wilde eigk vanavond niet testen.. maar kreeg een onderbuik gevoel en toch gedaan. 🤪

3 jaar geleden

Reactie op -CVS

Maar echt! Vanmorgen was de lijn zo licht dus wilde eigk vanavond niet test ...
Helemaal top! En nu gezellig maken hehe

3 jaar geleden

Reactie op 2020baby2022

Helemaal top! En nu gezellig maken hehe
Dat zeker weten! 🥳

3 jaar geleden

Reactie op -CVS

Omg! 🤩 Vandaag eindelijk een smiley en een (echt) positieve ovulatietest! ...
JeejjA

3 jaar geleden

Mijn hoogste tot nu toe! 😃 Het is net alsof er een last van mijn schouders viel.. Had echt het idee dat mijn lichaam nog van slag was na de MK begin februari en de testen daarom niet echt piekten. Me so happy!

3 jaar geleden

Hoi dames! Wilt iemand even meekijken? Ik ben kleurenblind en kan het dus niet zo goed zien.. Maar heb die van cb al geprobeerd en die hebben vorige keer verkeerde info gegeven. Volgens de app moet dit weekend mn ovulatie zijn(tests zijn van afgelopen 3 dagen, onderste van vandaag), maar nog geen positieve test. Moet alleen even weten wat jullie denken? Gister nog (en al eerder deze week) eiwit-achtige afscheiding gehad. Dus qua lichamelijke signalen is het wel in de buurt.

3 jaar geleden

Foto is wel handig....

3 jaar geleden

Wilt iemand met me mee kijken, ben deze lichte testen helemaal niet gewend. 28 feb was de curettage geweest. Daarna na een voor mijn doen hele korte cyclus van 23 dagen weer de eerste menstruatie gehad. Ben daarna begonnen met testen op dag 7. Maar me testen blijven zo licht terwijl ik echt elke maand normaal een knal test heb rond dag 13/14. Moet ik door testen of opgeven? Ben zo onzeker hier door!

3 jaar geleden

Zit nu op dag 15.

3 jaar geleden

Hoi minieminiemie. Ik zou toch nog even doortesten. Na een miskraam begin januari begon ik op dag 6 met testen waarbij mijn resultaten er hetzelfde uit zagen als bij jou. Na dag 16 had ik de hoop al opgegeven en was ik gestopt. Toen kreeg ik toch vruchtbaar slijm op dag 22, toch nog een testje gedaan en het was een knaller! Die avond gezellig gemaakt en dit blijkt ook de dag van bevruchting te zijn. Zit inmiddels op 12+4. Hopelijk heb jij binnenkort ook weer een positieve test in handen.

3 jaar geleden

Hoi, willen jullie meekijken. Ik heb een aantal dagen getest en dacht dat ik de piek had op 24-3 mar ze blijven allemaal zo positief. Ik heb negatief getest op zwangerschap. Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt met de Action testen? En wat moet ik hier nu uithalen?

3 jaar geleden

Hoi, willen jullie meekijken. Ik heb een aantal dagen getest en dacht dat i ...
Ja ik test ook al sinds de 29e positief terwijl m’n nod 1 april was..

3 jaar geleden

Hoi, willen jullie meekijken. Ik heb een aantal dagen getest en dacht dat i ...
Ik had ook altijd positieve testen van de action. Ben toen overgestapt naar sensitest. Kon er geen wijs uit van de action🙈

3 jaar geleden

Reactie op JADB

Hoi minieminiemie. Ik zou toch nog even doortesten. Na een miskraam begin j ...
Ahh thanks! Oké dan ga ik nog eventjes door.. vind t heel frustrerend wel. Herken dit helemaal niet, nog nooit gehad en ben al langer bezig hiermee. Daarom krijg k een soort onrust hier van. Maar ben blij dat het bij jou goed heeft uitgepakt dan kan k nog even hoop houden! Lief van je!