3935 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, willen jullie meekijken. Ik heb een aantal dagen getest en dacht dat i ...
Ik denk dat je zwanger bent?!

3 jaar geleden

Hoi, willen jullie meekijken. Ik heb een aantal dagen getest en dacht dat i ...
Ik dacht ook m鈥檔 piek te hebben de 24ste, uit eindelijk echt pas een week later. Ik vind de action ovulatie testen vaag, maar het is wel vreemd dat ze zo lang zo donker blijven denk ik.

3 jaar geleden

Ik heb met de roze clearblue mijn piek gevonden vandaag. Echter met de andere test niet (streepjes). Normaal zijn deze test ook overduidelijk bij me. Op onderstaande foto is: - de onderste vandaag om 19.00 uur. - de clearblue vandaag om 17.15 uur en deze was positief. - boven de clearblue vanmiddag om 13.00 uur. Kan de piek zo kort zijn dat ik hem alleen met de clearblue gevonden heb.. Of kan er een andere verklaring zijn?

3 jaar geleden

Reactie op December it is

Ik heb met de roze clearblue mijn piek gevonden vandaag. Echter met de ande ...
De cb heeft geloof ik iets minder hormoon nodig dus die reageert wat eerder. Maar dit is mij ook gewoon verteld 馃お

3 jaar geleden

Reactie op Loladepola

De cb heeft geloof ik iets minder hormoon nodig dus die reageert wat eerder ...
Oh super, dankje! Dan test ik morgen nog even verder haha.

3 jaar geleden

Duidelijker kan niet volgens mij 馃榿馃ぉ

3 jaar geleden

De cb geven aan wanneer je het beste sex in hebben op meer kans op een zwangerschap. Het spermazaadje heeft namelijk 12 uur nodig om naar je gesprongen eitje te zwemmen. Dus als jij sex op het moment van je eiersprong ben je vaak al wat te laat.

3 jaar geleden

Denken jullie dat de onderste test van de 12e positief is? Ik heb niet eerder met de Action ovulatietesten getest.. Mijn positieve ovulatietest kwam afgelopen maanden pas 6 dagen voor mijn menstruatie. Deze test zou 13 dagen voor mijn menstruatie zijn (als mijn cyclus weer 28 dagen is), dus als deze positief is, zou het heel fijn zijn 馃榿

3 jaar geleden

Hoii ik zie dat dit forum niet super actief is. Maar kan iemand mij misschien helpen? Na 7 maanden lang wachten ben ik eindelijk ongesteld geworden.. Ik moet van de gynaecoloog mijn ovulatie testen. Volgens de app was mijn ovulatie de 16e. Maar met de testen zie ik de piek toch gisteren.. En vandaag loopt hij weer heel licht af. Klopt het wat ik zie? En kan ik nu stoppen met testen? 馃槄馃槄 Als de foto niet duidelijk genoeg is zeg 't maar.. Dan probeer ik het anders te laten zien

3 jaar geleden

Reactie op Devk_

Hoii ik zie dat dit forum niet super actief is. Maar kan iemand mij misschi ...
De 18e heb je je piek gevonden!!! Veel plezier 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op Poezenmamma

Denken jullie dat de onderste test van de 12e positief is? Ik heb niet eerd ...
Vind hem niet overtuigend positief maar zou kunnen!! Heb je doorgetest??

3 jaar geleden

Reactie op mandy81

De 18e heb je je piek gevonden!!! Veel plezier 馃槈
Yess eindelijk na al die maanden 馃槏 bedankt voor je reactie!

3 jaar geleden

Hallo allemaal, Dit is de eerste keer dat ik serieus ovulatietesten gebruikt. Kunnen jullie even meekijken? Ik heb de laatste drie testen geregistreerd in de app. De testen hiervoor waren zo goed als blanco. Vandaag opeens heb ik een streep zo donker als de controlestreep, maar de app zegt low...? 馃え

2 jaar geleden

Reactie op mandy81

Vind hem niet overtuigend positief maar zou kunnen!! Heb je doorgetest??
Yes. Ik heb hem eindelijk gevonden vandaag! Bedankt voor je reactie馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Poezenmamma

Yes. Ik heb hem eindelijk gevonden vandaag! Bedankt voor je reactie馃槉
Jaaaaa daar is ie馃グ

2 jaar geleden

Hoi, Vanochtend deze ovulatie test gedaan. Is deze positief ? Het streepje bij C lijkt niet helemaal goed te zijn 馃槄

2 jaar geleden

Goedemiddag! Wat denken jullie? Ik heb de laatste maanden wat later mn eisprong (CD17 en CD21). Was dan wel duidelijke piek. Nu leek ie op CD15 te pieken, maar de echte piek heb ik niet gehad. Moet ik doortesten (vandaag CD21) of heb ik m vorige week gemist?

2 jaar geleden

Reactie op pjka94

Hoi, Vanochtend deze ovulatie test gedaan. Is deze positief ? Het streepje ...
Ja die is positief

2 jaar geleden

Hopelijk morgen een knaller

2 jaar geleden

Hallo! Wat denken jullie? Zal het deze keer gelukt zijn馃槉 Groetjes en een fijne dag!