3935 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op indewolken123

Even random vraag maar als de overlatie test postief is dan is de zwangeesc ...
Nope, positieve ovulatie test is je vruchtbare piek. Je zal nog even wat moeten doen voor een positieve zwangerschapstest 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op indewolken123

Even random vraag maar als de overlatie test postief is dan is de zwangeesc ...
Ja kan zo kwam ik er ook achter dat ik zwanger was馃槉馃槉

3 jaar geleden

Volgens de app had ik gister mijn eisprong, maar volgens de ovulatie testen is het nog niet zover, pfff nog ff doortesten denk ik rare hormonen 馃檮

3 jaar geleden

Reactie op La45

Volgens de app had ik gister mijn eisprong, maar volgens de ovulatie testen ...
Je komt al wel in de buurt hoor

3 jaar geleden

Reactie op poppie07102021

Ja kan zo kwam ik er ook achter dat ik zwanger was馃槉馃槉
Die van mij werd steeds donkerde

3 jaar geleden

Hoi dames, volgens alle 3 de apps was mijn ovulatie de 12e maar nu een week later blijven de testen positief. Kan het zijn dat hij een week is opgeschoven?

3 jaar geleden

Heb je een regelmatige cyclus?

3 jaar geleden

Reactie op Truusje

Heb je een regelmatige cyclus?
Bedankt voor je reactie 馃槉 Nee alles behalve haha. Ben van oktober tot maart niet ongesteld geworden, ben daarvoor naar het ziekenhuis geweest. Toen was mijn eerstvolgende ongesteldheid van 31 mrt tot 3 apr. En daarna van 27 apr tot 30 apr.

3 jaar geleden

Reactie op Devk_

Bedankt voor je reactie 馃槉 Nee alles behalve haha. Ben van oktober tot maar ...
Miss kan je beter ook erbij gaan tempen als je zo onregelmatig bent! Een temp verhoging laag je eisprong zien! Dat ie is geweest dan.. of action testen gebruiken en dan als je een donkere test heb clear blue roze ovulatie testen doen! DN weet je het zeker !!

3 jaar geleden

Reactie op Devk_

Bedankt voor je reactie 馃槉 Nee alles behalve haha. Ben van oktober tot maar ...
Ahaa.. vandaar. Dan zou ik niet op je app afgaan. Die kan het alleen voorspellen bij een zeer regelmatige cyclus. Als ik je goed begrijp heb je al een week lang deze testen? Al een zwangerschapstest gedaan?

3 jaar geleden

Reactie op Xxxxxxxxxx95

Je komt al wel in de buurt hoor
Gister 2 keer getest en alleen maar een controle streep 馃様

3 jaar geleden

Ok, sinds gisteren pijn aan mijn liezen en buik/rugpijn. Dus een ovulatietest gedaan, tot 17:00 liepen ze op.. Maar volgens mij niet meer. Dit is de test van 17:00 gisteren en van vandaag 12:00 uur... Volgens mij loopt hij zelfs af of blijft gelijk. Het is geen knaller en echt mini mini lichter dan de controle streep. Zou het heel vreemd vinden als dit niet mijn piek is... Wat vinden jullie? Ik ga zo even een smiley ovulatietest kopen, want ik word hier niet wijs uit... 馃槴

3 jaar geleden

Is het mogelijk dat ik mijn piek al heb gehad of moet ik toch nog door testen?

3 jaar geleden

Reactie op Kim 92

Is het mogelijk dat ik mijn piek al heb gehad of moet ik toch nog door test ...
Welke dag zit je?

3 jaar geleden

Reactie op 2020baby2022

Welkom op het wachtbankje 馃槰馃槄
Hoe is 't met je? Mag je al bijna testen?

3 jaar geleden

Welke dag zit je?
Zit vandaag op dag 21 na miskraam op 8 weken

3 jaar geleden

Reactie op Kim 92

Zit vandaag op dag 21 na miskraam op 8 weken
O ik durf niet te zeggen wat dan het beste is.. Ik zou nog even doortesten denk ik. Misschien dat iemand anders nog reageert

2 jaar geleden

Vorig jaar een bbz gehad, MTX behandeling gehad. In april een positieve zwangerschap test gehad, helaas na 6 dagen overtijd kreeg ik een vroege MK. Omdat we dolgraag een kindje samen willen weer begonnen met ovulatietesten. De onderste test is vanmiddag gemaakt om 16.30. Zie wel dat het steeds donkerder wordt. Na je bloeding zou je 14dgn later je eisprong weer hebben. 21 mei zou mijn ovulatie dag zijn 馃馃檹

2 jaar geleden

Reactie op Truusje

Ahaa.. vandaar. Dan zou ik niet op je app afgaan. Die kan het alleen voorsp ...
Nee dat had ik nog niet maar gisteren en vanochtend wel 馃檲馃槼馃帀 Omdat de ovulatietest maar positief bleef toch de stap durven nemen.. Alleen snap er niks van want m'n nod zou pas over een week zijn en CB geeft 2-3 weken aan 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Devk_

Nee dat had ik nog niet maar gisteren en vanochtend wel 馃檲馃槼馃帀 Omdat de ovu ...
Wauw! Gefeliciteerd 馃檹 Dan was je laatste 'menstruatie' die overigens maar 3 dagen duurde je innestelingsbloeding