2293 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Denisedj

Bovenste is nu vandaag
Ik had een vergelijkbare test afgelopen donderdag. Ik heb hem als positief genomen... Want vrijdag was het streepje alweer zo goed als verdwenen. De dagen ervoor ook heel licht. Wij hebben woensdag, vrijdag (en voor de zekerheid vandaag 馃) gemeenschap gehad... donderdag was m'n partner niet thuis. Ben benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op Kirsleer

1e ronde 1e kindje. Vanaf dinsdag begonnen met ovulatietesten. Volgens bijh ...
26ste of 27ste waarschijnlijk ovulatie gehad aangezien de test op 25 juni pos was

3 jaar geleden

馃榿馃榿馃榿

3 jaar geleden

Reactie op BabywishK

馃榿馃榿馃榿
Succes! 馃槈馃槝

3 jaar geleden

Reactie op BabywishK

馃榿馃榿馃榿
Yes!!!

3 jaar geleden

Bij mij was vorige week de ovulatie overduidelijk! 2 dagen voor verwachte ovulatie op de app

3 jaar geleden

Zijn de testen van de Action wel betrouwbaar? Ik heb 3 dagen een licht streepje gehad en nu twee dagen dat ze het helemaal niet doen.. Productiefout?

3 jaar geleden

Reactie op Schelpje

Zijn de testen van de Action wel betrouwbaar? Ik heb 3 dagen een licht stre ...
Huh beetje gek nooit gehad. Hoe gebruik je ze? Probeer anders eentje uit nieuw pak.

3 jaar geleden

Reactie op Schelpje

Zijn de testen van de Action wel betrouwbaar? Ik heb 3 dagen een licht stre ...
Voor mij zijn ze niet betrouwbaar... heb mijn piek er nooit mee gevonden terwijl ik met clearblue wel de piek vond omdat ik ze tegelijk gebruikte

3 jaar geleden

Zou die nu gaan oplopen... ben benieuwd 馃檴 wat denken jullie hoe veel dagen nog?

3 jaar geleden

Reactie op Mr92

Zou die nu gaan oplopen... ben benieuwd 馃檴 wat denken jullie hoe veel dagen ...
Ik denk morgen of overmorgen. Hoeveelse dag van je cyclus is dit mir?

3 jaar geleden

Reactie op BabywishK

Ik denk morgen of overmorgen. Hoeveelse dag van je cyclus is dit mir?
17e cyclusdag

3 jaar geleden

Reactie op Mr92

17e cyclusdag
Ja ik denk morgen馃槉

3 jaar geleden

Reactie op BabywishK

Ja ik denk morgen馃槉
Ik hoop het, nog even afwachten... 馃榿馃檴

3 jaar geleden

Hallo allemaal, ik heb een vraagje 8 juni ben ik ongesteld geworden en de week erop gaf cb ovulatietest hoge vruchtbaarheid aan. 22 juni kreeg ik een paar dagen een lichte bloeding dat was af en toe bruin maar ook rood. Tijdens deze bloeding gaf cb nog steeds hoge vruchtbaarheid aan. Vandaag zwangerschapstest en die was negatief gedaan maar maandag is pas mijn nod. Was ik 22 juni gewoon ongesteld? Waarom geeft clearblue dan aan dat ik hoge vruchtbaarheid had? Wil iemand mij hier bij helpen?馃槉

3 jaar geleden

Reactie op CvD99

Hallo allemaal, ik heb een vraagje 8 juni ben ik ongesteld geworden en de w ...
22 juni zou ook innestelingsbloeding geweest kunnen zijn, als je ovulatie de week daarvoor inderdaad was. Echter zou je nu 8 dagen later wel een positieve test verwachten. 5 tot 12 dagen na de ovulatie zou de innesteling plaatsvinden. Na de innesteling, maak je hcg aan en is het te detecteren. Ik zou over twee dagen nog 1x testen voor de zekerheid en anders op naar de volgende ronde

3 jaar geleden

Reactie op Mr92

Zou die nu gaan oplopen... ben benieuwd 馃檴 wat denken jullie hoe veel dagen ...
Denk morgen

3 jaar geleden

Reactie op Daiiss1991

Denk morgen
Vandaag weer getest 2 keer en er veranderd nog niet veel helaas. Afwachten maar...

3 jaar geleden

Hoihoi, zouden jullie mee willen kijken naar mijn ovulatietesten? App geeft aan dat ik morgen mijn ovulatie zou moeten hebben, maar dit zijn mijn testjes van zondag-maandag-vandaag. Zou ik de piek zondag al hebben gehad aangezien de test nu weer afloopt? Al twijfel ik of het zondag echt een piek is...

3 jaar geleden

Reactie op 1991Kim

Hoihoi, zouden jullie mee willen kijken naar mijn ovulatietesten? App geeft ...
Probeer deze app eens heeft mij. Ook geholpen kan je foto maken van je ovulatie en geeft je piek aan ik heb hem 1x gebruikt en gelijk raak