2293 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Selina2401

Probeer deze app eens heeft mij. Ook geholpen kan je foto maken van je ovul ...
Dank je voor de tip!!

3 jaar geleden

Goedemorgend allemaal, deze morgend weer op mn cb pipi gedaan en jawel de smiley is er 😁 Dus effe checken; Binnen 12u ten vroegste en 48u ten laatste komt het eitje eraan? We moeten beide n dag van 12uur werken dus hopelijk is vanavond nog op tijd 😅 Goed dagje allemaal 😉

3 jaar geleden

Reactie op 1991Kim

Hoihoi, zouden jullie mee willen kijken naar mijn ovulatietesten? App geeft ...
Als hij afloopt dan is dat wel degelijk je piek. Mijn piek was met de dipsticks ook eerder dan op de app aanhebben.

3 jaar geleden

Vrijdag moet mijn eisprong zijn maar de streepjes blijven hetzelfde. De procenten geloof ik dus niet helemaal.. Ik zie hier bij anderen de streepjes steeds donkerder worden of zou ik latere eisprong krijgen?

3 jaar geleden

Dit kan hem toch nog nooit zijn geweest? Hij is niet echt donker, maar tot nu toe wordt die niet echt donkerder. Moet die van vandaag nog doen. Zou hem toch niet gemist hebben 😩. Hij is op foto nog wat donkerder als in het echt vind ik.

3 jaar geleden

Reactie op Mr92

Dit kan hem toch nog nooit zijn geweest? Hij is niet echt donker, maar tot ...
Probeer deze app te gebruiken he kan foto's maken van je testen en deze geven je piek aan Bij mij was het na 1x gebruiken van de test ook raak

3 jaar geleden

Reactie op Schelpje

Vrijdag moet mijn eisprong zijn maar de streepjes blijven hetzelfde. De pro ...
Hij geeft nog niet je piek aan dus jij kan nog donkerder worden was bij mij wel zo namenlijk

3 jaar geleden

Reactie op Selina2401

Probeer deze app te gebruiken he kan foto's maken van je testen en deze gev ...
Bedankt! 😘 ik ben er gewoon een beetje verdrietig van haha. Eerste keer met ovulatie testen. Had donkerder verwacht maar ben bang dat dit wel de piek was 😥

3 jaar geleden

Reactie op Mr92

Bedankt! 😘 ik ben er gewoon een beetje verdrietig van haha. Eerste keer me ...
Probeer nog even door te testen ik heb toen ook met 1x testen met deze app was het bij mij raak

3 jaar geleden

Reactie op Schelpje

Vrijdag moet mijn eisprong zijn maar de streepjes blijven hetzelfde. De pro ...
Wat ik er tot nu toe van snap.. sowieso beste testen tussen 12 en 17 uur voor goed resultaat. Daarnaast lijkt het alsof je de testen er wel heel erg lang in houdt.. geen drama volgens mij maar te lang is in ieder geval niet goed. Op welke dag zit je nu? In theorie zou het kunnen dat je eisprong is geweest. Vorige maand bij mij kreeg ik ook geen hoger resultaat dan 52% en werd wel Precies 2 weken daarna ongesteld!

3 jaar geleden

Reactie op Mr92

Dit kan hem toch nog nooit zijn geweest? Hij is niet echt donker, maar tot ...
Lastig allemaal hè?! Mijn ovulatie was vorige maand ook ongeveer zo te zien in de testen. Uiteindelijk vanaf toen afgelopen elke dag en ik werd inderdaad 14 dagen later ongesteld. Volgens mij is het (als het volgende maand weer nodig mocht zijn ;-)) sowieso handig om vanaf een stijgende score, twee keer per dag te gaan testen. Heb ik deze maand wel gedaan en toen kreeg ik inderdaad veel beter mijn piek te zien. Succes 🙏

3 jaar geleden

Reactie op Mr92

Dit kan hem toch nog nooit zijn geweest? Hij is niet echt donker, maar tot ...
Hoeveelste dag zit je?

3 jaar geleden

Reactie op Mama21

Hoeveelste dag zit je?
Vandaag op dag 19. Die meest “positieve” was dag 17. Omdat ik toen dacht dat die ging oplopen, een paar extra testen gedaan, maar hij liep diezelfde dag zelfs niet op. Moet vandaag nog testen.

3 jaar geleden

Reactie op sjef86

Lastig allemaal hè?! Mijn ovulatie was vorige maand ook ongeveer zo te zien ...
Bedankt voor je antwoord. Ik ben inderdaad al een paar dagen 2 x per dag aan het testen. Eergisteren zelfs 3 keer omdat ik hem toen verwachtte maar liep niet op. Eerder minder.

3 jaar geleden

Onderste test is van vandaag! Deze is positief toch?🤞🏻💗

3 jaar geleden

Reactie op sjef86

Wat ik er tot nu toe van snap.. sowieso beste testen tussen 12 en 17 uur vo ...
Ik gebruik ze zoals staat beschreven in de bijsluiter dus dat zal het niet zijn. Ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus. Ik zal het vanmiddag nog een keer proberen.

3 jaar geleden

Reactie op Kikifay

Onderste test is van vandaag! Deze is positief toch?🤞🏻💗
Zeker!

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Omdat er inmiddels zoveel reacties zijn, heb ik een nieuw topic geopend om de testen te delen. Je kan het vinden via de zoekfunctie of via deze url: https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/deel-je-ovulatietest-positief-of-negatief-2-yZ6g1V Succes allemaal! Liefs, Roos