7 Reacties

6 jaar geleden

Owja deze bedoel ik

6 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee maar met early testen, en sowieso voor je NOD wordt geadviseerd om ochtend urine te gebruiken. Je kan morgen nog een poging wagen maar als je pas over 4/5 dagen je NoD hebt is het nog wel vroeg. Afwachten tot je NoD zou ik doen.. succes 馃崁馃馃徎

6 jaar geleden

Reactie op koffieleut

Ik heb er geen ervaring mee maar met early testen, en sowieso voor je NOD w ...
Het maakt mij altijd onzeker om hier op het forum vrouwen te zien die al vaak 5 dagen voor NOD een duidelijk streep hebben op de test.. dan ben ik alweer teleurgesteld nu

6 jaar geleden

Reactie op Jennifer31

Het maakt mij altijd onzeker om hier op het forum vrouwen te zien die al va ...
Herkenbaar hoor, voor mij een reden om te wachten tot Nod of later met testen. Sterkte met wachten 馃馃徎

6 jaar geleden

Reactie op Jennifer31

Het maakt mij altijd onzeker om hier op het forum vrouwen te zien die al va ...
Je "leest" als je zwanger wilt worden alleen maar de postieve verhalen Echt meer vrouwen testen pas positief op of na nod . Ik teste toevallig 7 dagen voor nos postief Mijn buuf pas 2 dagen na nod . Vriendin van me dag na nod En zo ken ik er nogmeer . Ik zelf zal nooit meer zo vroeg testen (dit is als het goed gaat mijn laatste) . Maar toch Ik had op de dag van NOD een knaller En de dagen ervoor tuur strepen en mega onzekerheid :( Echt is moeilijk maar geduld

6 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Je "leest" als je zwanger wilt worden alleen maar de postieve verhalen E ...
Dankjewel voor je reactie. Dit doet me wel goed. Ik denk dat ik zeker tot woensdag nog ga wachten.

6 jaar geleden

Ik had deze test gebruikt om de eerste keer te testen. Dit heb ik met ochtend urine gedaan. Ik wist niet precies wanneer ik ongesteld moest worden, het scheelde weleens een aantal dagen eerder of later namelijk. Ik had een week en 2 dagen nadat ik spotting had gehad getest en de streep was net zichtbaar, maar zeker niet KNAL. Maargoed, een streep is een streep! Ik hoop dat je er wat aan hebt!