11 Reacties

3 jaar geleden

Ja hoor, 2x gehad tijdens de zwangerschap. Fijn is anders maar ging prima. Wat wil je weten?

3 jaar geleden

Niet tijdens de zwangerschap maar wel toen ik niet zwanger was. Bijvoorbeeld een uitstrijkje. Wat wil je precies weten?

3 jaar geleden

Het is onaangenaam maar niet ondoenbaar. Hoe meer ontspannen je bent, hoe makkelijker t gaat.

3 jaar geleden

Bedoel je hoe het voelt als ze die gebruiken? 2x bij spiraal en 1x bij ballonnetje gehad. Onprettig, maar niet vreselijk. Het laatste “klikje” als ze hem vaststellen is naar want ik vind die randjes een beetje zeer doen, maar de eendenbek zelf vind ik minder zeer doen dan het gewroet in je baarmoeder (wat ik wel écht naar vind).

3 jaar geleden

2x bij miskraam, 1x uitstrijkje en 2x zwangerschap. Het is niet super fijn maar echt dat je pijn krijgt kan ik niet zeggen.

3 jaar geleden

Hier ook. Paar keer diep zuchten voor ze de eendenbek inbrengen. Dat helpt ontspannen.

3 jaar geleden

Tja.. leuk is het niet maar ik vind de tandarts soms vervelender dan zo'n eendenbek.

3 jaar geleden

Hier ook. Paar keer diep zuchten voor ze de eendenbek inbrengen. Dat helpt ...
En tegendruk geven helpt ook bij 't soepel inbrengen

3 jaar geleden

Vind het totaal niet pijnlijk maar kan me voorstellen als je een infectie hebt dat het dan wat gevoeliger is.

3 jaar geleden

Reactie op Elisabeth90

Bedoel je hoe het voelt als ze die gebruiken? 2x bij spiraal en 1x bij ball ...
Dit! Eendenbek vind ik echt niet erg, inderdaad niet heel fijn nee maar hij zit zo en het is niet dat het pijn doet alleen vreemd en best wel druk. Maar dat je dat voelt in je baarmoeder en alles. Bleh, dat vind ik ook veel erger 🙈

3 jaar geleden

Een normale eendenbek deed hier altijd wel pijn. Maar ze hebben ook een maat kleiner.