30 Reacties

één jaar geleden

De test van gisteren...

één jaar geleden

Wanneer was je eisprong? Ik zou morgenochtend nog eens testen, als die negatief is was die eerste of een vals positieve test of de innesteling is niet gelukt

één jaar geleden

Reactie op xxTessa

Wanneer was je eisprong? Ik zou morgenochtend nog eens testen, als die neg ...
Dat weet ik dus niet, vermoedelijk rond de 14e gezien de klachten die ik toen had, maar dat test ik dus niet. Ik heb deze maand ook eerder getest dan mijn verwachte menstruatie omdat ik juist zon rugpijn heb en steekjes die ik niet herken. Als ik ongi wordt is het er gewoon ineens, zonder klachten.

één jaar geleden

Reactie op mama9310

De test van gisteren...
Dit is ook niet positief… dit lijntje is veel te dun en grijs. Of het moet in het echt anders zijn maar zelf zou ik niet perse blij worden van deze test. Ik zie dat je je eisprong niet weet.. dat is wel lastig.. grote kans dat je dus nog veel te vroeg bent 😊 misschien was je eisprong deze keer veel later bijvoorbeeld en ga je alsnog positief testen. De klachten die je hebt kunnen ook een aankomende menstruatie zijn. Daarom is te vroeg testen vaak zo spannend aangezien er nog vanalles kan gebeuren. Ik hoop voor je dat je gewoon nog te vroeg bent en die positieve test over een paar dagen komt :) Mocht je toch ongesteld worden dan zouden ovulatietesten misschien nog een optie kunnen zijn 🍀

één jaar geleden

Reactie op mama9310

Dat weet ik dus niet, vermoedelijk rond de 14e gezien de klachten die ik to ...
Ik zou zelf uitgaan van een vals positieve test (of negatief)

één jaar geleden

Reactie op Mbaby

Dit is ook niet positief… dit lijntje is veel te dun en grijs. Of het moet ...
Lijn is rose in het echt. Alle andere testen die ik ooit gedaan hebben bleven omowit op 1 test van de action early na, daar onstond na een 15 minuten een grijze lijntje. Deze verscheen binnen 3 minuten. Ik krijg het niet op de foto, maar rose is hij wel.

één jaar geleden

Lijn is overigens ook breder in het echt. Op de test van vanmorgen verscheen een supervaag lijntje, maar daar moest ik zo naar turen dat ik het maar als negatief beschouw. Wat irritant dit. Ik hoop dat vandaag of morgen de rode Duivels zich aanbieden want al een week deze rugpijn en steekjes daar onder zijn ook verwarrend. 😭

één jaar geleden

Ik zou volgens mij eigen berekening nu op 8DPO zitten, wanneer is testen het beste?

één jaar geleden

Reactie op mama9310

Ik zou volgens mij eigen berekening nu op 8DPO zitten, wanneer is testen he ...
Je kan zelf niet berekenen hoeveel DPO je bent, zeker niet met een curretage zo kort geleden. Zou zelf nog zeker een week wachten

één jaar geleden

Reactie op xxTessa

Je kan zelf niet berekenen hoeveel DPO je bent, zeker niet met een curretag ...
Ik bedoel daarmee kijkende naar de klachten die ik die dag had en de afscheiding. 😅

één jaar geleden

Reactie op mama9310

Lijn is rose in het echt. Alle andere testen die ik ooit gedaan hebben blev ...
Snap ik! Toch ziet hij er een beetje gek uit. Ik zou hem niet direct vertrouwen. Maar als jij denkt dat die wel positief is. Maar lees al dat je denkt 8dpo te zijn. Dat is echt veeeel te vroeg.. je weet het alleen zeker met ovulatietesten. Minimaal weekje wachten nog :)

één jaar geleden

Reactie op Mbaby

Snap ik! Toch ziet hij er een beetje gek uit. Ik zou hem niet direct vertro ...
Ik durf er ook niet op te hopen hoor, ik hoop aan de ene kant dat ik morgen gewoon ongesteld wordt en anders doe ik zondag nog een testje... Dadelijk even naar de action want ik heb alleen nog een clearblue liggen en die wil ik pas doen als ik echt een hele duidelijke met streepjes in handen heb.

één jaar geleden

Reactie op mama9310

Ik bedoel daarmee kijkende naar de klachten die ik die dag had en de afsche ...
Ja maar die klachten kunnen ook verwarrend zijn als je zoiets hebt meegemaakt

één jaar geleden

Reactie op mama9310

Ik durf er ook niet op te hopen hoor, ik hoop aan de ene kant dat ik morgen ...
Ja snap ik! Ik deed die ook pas na een positieve test met streepje 😊 Je bent nog wel erg vroeg, dus er kan nog vanalles gebeuren voor je nod. Je zei toch dat je 8dpo dacht te zijn? Dan wordt je pas over 6 dagen ofzo ongesteld. En dus ook pas over 6 dagen testen. Spannend zeg! :)

één jaar geleden

Reactie op Mbaby

Ja snap ik! Ik deed die ook pas na een positieve test met streepje 😊 Je be ...
Ja dat vermoeden heb ik.. ik heb normaal heel weinig afscheiding en op de 14e en 15e ineens heel veel en doorzichtig, daarna werd het wittig zoals normaal. Ik ga dit weekend weer een testje wagen, tenzij natuurlijk de rode duivels zich aandienen.

één jaar geleden

Reactie op mama9310

Ja dat vermoeden heb ik.. ik heb normaal heel weinig afscheiding en op de 1 ...
Als het goed is dan pas over 6 dagen :) dus duurt nog even!

één jaar geleden

Reactie op Mbaby

Als het goed is dan pas over 6 dagen :) dus duurt nog even!
Ik kon me niet inhouden en heb vandaag een action early en een gewone action gedaan, maar beide omowit. Ik geef me gewonnen voor deze ronde en hoop dat de duiveltjes snel komen. Rugpijn is ineens ook verdwenen...

één jaar geleden

Reactie op mama9310

Ik kon me niet inhouden en heb vandaag een action early en een gewone actio ...
Maar waarom? Je moet misschien je innesteling nog krijgen? En dus ook nog zwanger worden. Je hebt pas over 5 dagen je nod…

één jaar geleden

Reactie op Mbaby

Maar waarom? Je moet misschien je innesteling nog krijgen? En dus ook nog z ...
Ik ga er eigenlijk vanuit omdat ik vandaag op cyclusdag 28 zit, en normaal gezien nu ongesteld wordt. Mijn cyclus voor de curretage was 25-30 met soms een uitschieter naar 32 dagen, maar met beide zwangerschappen (zoon 2021) teste ik op dag 28 positief (knaller) en bij nummer 2 (⭐) teste ik op dag 27 met een vaag, maar zeer duidelijke streepje en op dag 28 met Clearblue digital 2-3 zwanger. Of redeneer ik nu dom? 😂 Ik verwachtte gewoon vandaag echt al iets te zien.

één jaar geleden

Reactie op mama9310

Ik ga er eigenlijk vanuit omdat ik vandaag op cyclusdag 28 zit, en normaal ...
Oh omdat je gister zei 8dpo te zijn? 🙈