30 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mbaby

Oh omdat je gister zei 8dpo te zijn? 🙈
Ja dat vermoed ik.... Maar dan zou ik deze maand weer 32 dagen zijn toch? Dan is het nog 4 dagen. Als dit niks wordt dan ga ik wel een stapel ovu testen bestellen want na die curretage snap ik er niks meer van. Ik voel van alles wat ik niet ken. 😅

één jaar geleden

Reactie op mama9310

Ik ga er eigenlijk vanuit omdat ik vandaag op cyclusdag 28 zit, en normaal ...
Ik denk echt dat je die hele cyclus van 28 dagen moet loslaten, je hebt denk ik niet echt een beeld van je cyclus. Je berichten zijn tegenstrijdig en daarnaast is alles nog in de war van de curretage. Hopelijk is het raak, daar kom je dan vanzelf achter. Anders zou ik vanaf volgende maand inzicht in je cyclus krijgen en niet random testen doen steeds🍀

één jaar geleden

Reactie op xxTessa

Ik denk echt dat je die hele cyclus van 28 dagen moet loslaten, je hebt den ...
Ik word ook gek van mezelf, alles is ineens anders, maar ik word ook heel onzeker van alle berichten van iedereen die voor hun NOD positief testte, bij mijn zoon testte ik op NOD duidelijk positief, bij de vorige zwangerschap teste ik voor NOD licht positief en op NOD ook een knaller. Nu heb ik allerlei klachten die ik normaal nooit heb en had ik eergister een verwarrende test, en vandaag 2 negatieve.

één jaar geleden

Reactie op xxTessa

Ik denk echt dat je die hele cyclus van 28 dagen moet loslaten, je hebt den ...
Als dit niks wordt wil ik komende maand ook weer een voorraad ovulatietesten gaan kopen. Normaal heb ik rond de ovu hele duidelijke klachten en die had ik deze keer naar mijn idee ook inclusief de bijbehorende afscheiding, alleen was deze veel later dan normaal, maar dan snap ik niet waarom ik zo veel klachten heb, of mijn lichaam houdt me enorm voor de gek, of ik ben gewoon echt te vroeg.

één jaar geleden

Reactie op mama9310

Ik word ook gek van mezelf, alles is ineens anders, maar ik word ook heel o ...
Ik snap je hoor! Maar ik durf te zeggen dat het grotendeel van de mensen die hier hun testen laten zien ook geen idee hebben wanneer hun eisprong is geweest. Dus je kan lastig vergelijken! Ik wist wel altijd mijn eisprong door ovulatietesten, de ene keer was de streep donkerder dan bij de andere zwangerschap. Je lichaam kan echt goed in de war zijn dus lekker frusterend inderdaad

één jaar geleden

Reactie op mama9310

Ja dat vermoed ik.... Maar dan zou ik deze maand weer 32 dagen zijn toch? D ...
Haha denk dat dat wel verstandig is! Ook voor jezelf. Want het is niet niks wat je hebt meegemaakt en dan nu deze onduidelijkheid voor je. Echt niet fijn!

één jaar geleden

Reactie op Mbaby

Haha denk dat dat wel verstandig is! Ook voor jezelf. Want het is niet niks ...
Nee ik word er echt ontzettend onzeker van.. je denkt van alles te voelen en nou die rugpijn van de afgelopen dagen was echt heftig, gister op zn heftigst en is nu weg, had daardoor gedacht of vandaag ongi te worden of miss toch een goeie test. Heb continu het gevoel nat te zijn nu en verwacht dan mijn ongi, maar er is niks. 😅 Straks maar even hobbyen in huis en dit weekend lekker erop uit om even gedachten op wat anders te zetten en dan hopelijk dit weekend of na dit weekend duidelijkheid. 🙈

één jaar geleden

Reactie op mama9310

Nee ik word er echt ontzettend onzeker van.. je denkt van alles te voelen e ...
Jaa had dat ook altijd.. Heb toen ook vanalles geprobeerd. 1 ste jaar toen altijd 28 dagen cyclus. Na dat jaar ineens tussen de 28-34. Af en toe ovulatietesten en af en toe niet. Het is ook echt verwarrend zo… Hopelijk snel meer duidelijkheid voor je! 🍀

één jaar geleden

Hier vannacht ongi geworden, ga straks kijken voor een voorraad ovu testen om mijn 'nieuwe' cyclus in kaart te brengen.

één jaar geleden

Reactie op mama9310

Hier vannacht ongi geworden, ga straks kijken voor een voorraad ovu testen ...
Ah nee wat jammer 😔! Zou ik ook proberen inderdaad. Hopelijk snel een wonder voor jullie!